een kut vraag

hallo,

ik heb een vraagje over iets.
namelijk mijn vagina (kut). vandaar deze vraag.

ik heb naast mijn vagina ( dus op de huid naast mijn vagina) heb ik een pukkel zitten.
deze pukkel heb ik een paar keer kapot gemaakt.(stom van mij)
alleen ik zit er nu niet meer aan en nu na meer dan een maand zit het er nog steeds.

ik weet niet wat ik moet doen, zo lang een pukkel hebben vooral bij je kut/vagina is niet goed lijkt me.

wat moet ik hiermee doen!

kan iemand alsjeblieft helpen.

12 jul 2021, the lady


Reacties

plaats reactie
1

Scheer je je vagina?
Dan is het mogelijk een ingegroeide haar.
Die kunnen problemen blijven geven tot hij verwijderd is.

12 jul 2021, 14:07, Jacqueline
2

toen ik hem voor het eerst zag had ik mijn vagina al een lange tijd niet gescheerd.

12 jul 2021, 22:07, the lady
3

Zit de pukkel op je schaamlip of meer richting je lies?
Het kan namelijk zijn (nu blijkt dat je je vagina al een tijd niet geschoren hebt) dat precies (de naad van) je ondergoed schuurt op de plek waar een haartje zit. Hierdoor kan deze ook ingroeien.
Het een bekend probleem wat meer dames zullen ervaren. Het is vaak ook een moeilijke plek om er goed zelf naar te kijken. Daarnaast is het ook een zeer gevoelige plek.
Mocht het zelf niet lukken kan je het misschien aan een goede vriendin (of je moeder) vragen om er naar te kijken als je je daar comfortabel bij voelt.

Mocht je echt het idee hebben dat het geen ingegroeide haar is, is het misschien raadzaam om ermee langs de huisarts te gaan. Zeker als je er last/pijn van hebt gezien de plek.
Is de plek pijnlijk tijdens het lopen en/of dragen van ondergoed of zit de bult elders?

13 jul 2021, 03:07, Jacqueline
4

Het is meer naar de lies toe ( dus rond de plek waar de rand van je ondergoed zit)

deze plek doet niet pijn

13 jul 2021, 08:07, the lady

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.