Duizelig en steken vanuit nek naar hoofd

Hey, ik ben een meisje van 12.
En ik heb heel vaak last van duizeligheid dan zie ik vaak vlekken of wazen. En ook vaak als ik opsta zijn dat de zelfde symptomen als duizeligheid maar korter. En daarbij komt ook nog kijken dat ik heel vaak een steek vanuit mijn nek naar mijn hoofd gaat (het word dan helemaal warm)
Heeft iemand dit ook?, tips?, weet iemand wat dit is?

1 jan 2017, Meisje12


Reacties

plaats reactie
1

Ehm.. heb je een gezond gewicht?? (Het kan zijn dat je door ondergewicht zo duizelig bent en wat wazig ziet)
Ik wil je niet bangpraten hoor, maar dat met die steken en dat het warm wordt, ik ben geen expert, maar ik zou denken dat er iets mis is in het zenuwstelsel...
ik zou het tegen je ouders vertellen, en misschien naar de huisarts gaan zodat hij/zij kan zeggen of het echt iets ernstigs is of dat het vanzelf weer overgaat.

Groetjes van mensje

1 jan 2017, 11:01, Mensje
2

Gewicht: 42kg lengte: 159 cm ik weeg goed. Je moet minimaal 40 wegen en max 51

2 jan 2017, 13:01, Meisje12
3

Je hebt waarschijnlijk te weinig ijzer in je lichaam, dat heb ik ook en ik heb dezelfde symptomen, zoek anders ff op het internet in welke etenswaren veel ijzer zit en ga dat eten, probeer ook veel te drinken daardoor krijg je minder pijn in je hoofd enzo. Suc6

3 jan 2017, 14:01, Roodroosje
4

Ik heb hier ook last van. Mijn moeder denkt bloedarmoede maar mijn dokter zei dat het kwam dat er een soort van verkoudheid in mn evenwichtsorgaan zit. Dit lijkt me sterk aangezien ik dit al meer als 3 jaar heb. Ik ben nu 15. Maarja ik durf niet terug ermee te gaan omdat ik bang ben voor bloedprikken, terwijl t eigelijk niet veel voorsteld

7 jan 2017, 02:01, BxMendes

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.