dikke&dunne

Hallooo
Ik heb een vraag voor jullie
Als jullie zouden kiezen tussen te dik of te dun, wat zouden jullie dan kiezen en waarom?

XxX dikke&dunne

28 mei 2017, dikke&dunne


Reacties

plaats reactie
1

dik odat je niet dun hoeft te zijn ik vind dat het uiterlijk niks uit maakt ik heb liever niet zon meisjemeisje nee gewoon iemand het uiterlijk is ook met dik mooi Xx

29 mei 2017, 07:05, tamaraaaa
2

+tamaraaaa
Mooi gezegd😍

2 jun 2017, 15:06, 😝
3

wat lief van je Xx echt bedankt lief ben jij
je bent slim

2 jun 2017, 21:06, tamaraaaa
4

Hey, ik heb dezelfde mening als 😝 en Tamara. Je hoeft geen model te zijn. Je kan ook mooi zijn als je dik bent. Want het is maar vet soms. Iedereen is mooi. En je bent mooier van binnen. Dat je er zo onnatuurlijk uitziet met geen puistjes en heel dun, vind ik niet mooi. Niet dat puistjes mooi zijn hoor maar dat heb ik liever. En dit zeg ik omdat ik eerlijk mijn mening vertel. Zo mager is ook niet heel mooi.

3 jun 2017, 10:06, Eva
5

Te dun, aankomen kan altijd en is makkelijker dan afvallen!

3 jun 2017, 20:06, Blubber
6

hey blubber sorry ik ben het niet eens. zeker geen haat. maar jij ben onzeker denk ik. Ik heb liever 20 kilo overgewicht dat 1 kilo te dun. ik geef geen *** om het uiterlijk. da heb ik net als Eva liever 1000 puistjes en te duik geniaal wat degenen zeggen. Ik ken veel dikke kinderen. er zijn 50.000 meisjes met anorexia. ik heb liever een obesitas mens. Die zijn veel liever dan dunne mensen. En ook niet lelijk. en je kan ook altijd afvallen. maar niet oden. je kan dood gaan. evas onderwerp
je bent gewoon mooi bedankt als je vor me bent

3 jun 2017, 20:06, dikke vette peace
7

Liever te dun.. Omdat dat wat dichter bij mijn huidige gewicht zit. En overgewicht vind ik er bij mezelf niet uit zien.

En Dikke Vette Peace je zegt nu tegen meisjes met een EETSTOORNIS dat ze niet aardig en lelijk zijn. Maar ken je iemand met Anorexia od Boulimia? Nee, zo te horen niet... Wie ben jij om zo te vooroordelen?

6 jun 2017, 11:06, Nietbelangerijkx
8

Ik ben het met Nietbelangerijkx eens, je moet geen vooroordelen hebben over mensen met een eetstoornis, een vriendin van mij heeft dit ook gehad en ze was er geen gemeen meisje door geworden, eerder onzeker. Ik geef toe het ziet er niet zo mooi uit maar ze was hierom niet lelijk. Ik vind het niet kunnen dat mensen zulke vooroordelen hebben over mensen met een eetstoornis, ze hebben al genoeg te verwerken.

7 jun 2017, 20:06, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.