Clitoris weg?

Geen idee of ik dit op dit forum mag posten. Maar hebben jullie ook dat je soms je clitoris niet kan voelen? Het bobbeltje zeg maar? Ik maak me er altijd zorgen om, dan ben ik bang dat hij ineens weg is ofzo, kan dat?

25 okt 2017, Annoniemmm x


Reacties

plaats reactie
1

Nee dat kan echt niet.
Maar er zijn meisjes waar hij echt aanwezig is en ook best groot en er zijn meisjes die een clitoris hebben net iets groter als ern speldenkopje.
Ik weet niet of je je zelf al bevredigd maar dan voel je dat toch als je over je klitje wrijft.

26 okt 2017, 08:10, Chantie 15
2

Dankjeweeeel Chantie, Jaa ik voel hem wel als ik er overheen wrijf, maar het bobbeltje zelf is lastig te vinden. Dus daarom ben ik altijd bang dat hij af kan scheuren ofzo hahah.

26 okt 2017, 08:10, Annoniemmm x
3

Misschien een tip.
Pak eens een spiegeltje en ga op bed liggen met de spiegel tussen je benen.
Doe dan met twee vingers je schaamlippen uit elkaar houden helemaal bovenin dan zie je je klitje zitten. En kun je ook zien of hij groot is of juist heel klein.

26 okt 2017, 11:10, Chantie15
4

@chantie15 bedankt voor de tip, jaa heb ik al eens gedaan. Ik kan hem nauwelijks zien zitten, maar kan hij dan niet zomaar weg als je er te hard over heen wrijft? Omdat hij zo klein is.

26 okt 2017, 11:10, Anoniemmm x
5

@chantie15 ik heb nog eens gekeken, ik kan hem eigenlijk niet eens echt zien, is dat erg dan? Als hij zo klein is? Kan het vervelend zijn?

26 okt 2017, 12:10, Annoniemmm x
6

Hoe oud ben je? Ik ben 15
Waarschijnlijk ben je nog in de groei en ook dan groeit je klitje ook nog mee.
Maar een klein klitje is helemaal niet erg hoor, zolang hij maar lekker gevoelig is.
En nee,je kunt hem niet weg duwen of naar binnen duwen als je er mee speelt.
x

27 okt 2017, 08:10, Chantie 15
7

Hey chantie 15, ik ben ook (net) 15. Ik moet meestal wel hard wrijven maar hij is zeker gevoelig. En dankjewel voor het beantwoorden van m’n vragen, ik maakte me er echt zorgen om haha 💕

27 okt 2017, 08:10, Annoniemmm x
8

Je hoeft echt niet hard te wrijven hoor als je je zelf lekker vinger.
Gewoon zachtjes dat is het lekkerst vind ik tenminste.
Vinger je al lang?
Ik vanaf mijn 12 ongeveer, is zo lekker doe het bijna iedere dag.

27 okt 2017, 11:10, chantie15
9

@chantie15 nee, maar is het slecht als je het hard doet? Nee ik doe het nog niet lang, nog niet eens een half jaartje (ik was best laat i know haha). Dus ik weet nog niet echt hoe het moet, ik doe het ook vaak met m’n slipje aan. Zonder lukt me nooit echt goed.

27 okt 2017, 12:10, Anoniemmm x
10

Ik ben ook 15 en vinger al vanaf mijn 11.
Laatst heb ik een vibrator gevonden bij mijn moeder in het nachtkastje.
Als je die tegen je klitje houd dat is zo kei lekker werd er spontaan nat van en had niet veel stimulatie meer nodig om nat te worden.
Nu heb ik een minivibrator gekocht die trilt alleen en kan ik lekker tegen mijn klitje houden en kom er heerlijk op klaar.
Trouwens ik heb ook maar een klein klitje ook bijna niet te zien maar wel super gevoelig.

27 okt 2017, 12:10, Anne
11

@Anne, ik zou eigenlijk ook wel eens een vibrator willen proberen, maar hoe kom je daar eigenlijk aan? Zonder dat je ouders er achter komen? Mijn clitoris is volgensmij niet zo gevoelig, maar dat komt misschien ook omdat ik nog niet goed weet hoe ik het moet doen. Maar, dankjewel voor het reageren :)

27 okt 2017, 12:10, Anoniemmm x
12

Een vibrator kun je kopen via internet ** en laat hem bezorgen bij een afhaalpunt bijvoorbeeld bij de AH.
Is discreet verpakt dus niemand weet wat erin zit.

* dit bericht is aangepast door de moderator

27 okt 2017, 22:10, Anne
13

Ohh oke, hmm, dankjewel Anne!

28 okt 2017, 08:10, Annoniemmm x
14

Bij de Big Bazaar of een van die ander soort winkels kun je ze ook kopen.
Ik heb er zelf een vibrator gekocht en trileitjes voor in te brengen.

28 okt 2017, 15:10, Linda
15

Oh oke dankjewel Linda!

29 okt 2017, 19:10, Annoniemmm x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.