Bruine onderbroek!! Ongesteld??

Hii allemaal,
Ik heb een drungebde vraag en ik schaam me er best wel voor. Vannacht sliep ik bij den vriendin. Toen ik vanochtend wakker werd ging ik naar de wc. Toen ik naar Mn onderbroek keek was het helemaal vies en bruin 😫. Ik weet niet if ik nu voor de eerste keer ongesteld ben geworden. Ik ben 14 jaar en mijn moeder was ook 14 toen ze het voor de eerste keer werd. Ik heb echter geen pijn maar het het stinkt wel😩 Ben ik ongesteld??
Xx anoniem

22 jan 2017, Anoniemertxx


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk het wel, is het geen poep?
(Ik had ook eerst bruin en die dag erna werd t rood)

22 jan 2017, 13:01, Xxx
2

hoi beste Anoniemertxx
ik zou wat maandverband gaan gebruiken of tampons. anders woord je onderbroek steeds vuiler. je bent ongesteld geworden..

22 jan 2017, 18:01, d
3

Hoi,
ik had laatst ook opeens bruin spul in mijn onderbroek en toen had ik wel hele erge buikpijn, maar dat was waarschijnlijk zenuwbuikpijn en ik denk dat het gewoon poep was... Ik denk dat het bij jou ook gwn poep is hoor!!! 😎
Ruikt het naar poep? Want dan is het gewoon poep.
Liefs
Gertje 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

22 jan 2017, 20:01, 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘Meisjeeeeeeeee
4

Hee allemaal ik kan jullie verzekeren dat het geen poep is πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­ het komt echt uit Mn vagina. Ik denk inderdaad fat ik ongesteld geworden ben 😭

22 jan 2017, 23:01, Anoniemertxx
5

hoi Anoniemertxx
poep komt niet uit je vagina. bloed dat op droogt, is ook bruin zwart. je bent ongesteld geworden.

23 jan 2017, 00:01, d
6

Hey iedereen dus ik ben een meisje van 13 en heb zondagavond mijn maandstonden voor het eerst gekregen en iedereen zegt dat je na je eerste keer het bloed rood word maar dat is niet zo bij mij dit is ondertussen al de 3de dag en het is nog altijd bruin is dit normaal?

25 jul 2018, 10:07, Mmmmm
7

ja dat is normaal

26 jul 2018, 18:07, Anoniemmmm
8

Ik denk dat je ongesteld bent geworden ik ben het gister voor het eerst geworden en bij mij was het ook bruin

2 aug 2018, 14:08, Anoniem
9

Ik heb ook bruin spul in mijn ondergoed, maar dat had ik maar een dag. Ben ik nu ongesteld??

26 aug 2018, 23:08, Anoniem
10

Hoi ik heb ook bruin spul in mijn onderbroek gehad maar mijn moeder zei dat ik niet ongesteld was geworden maar ik had hier met iemand aan het chatten en die zei dat ik het was geworden. Ben ik het nou geworden?
Hellppp meeee😭😭😭
P.s. ik heb ook een forum hierop gemaakt met het hele verhaal reageer daar ook op pleaseee

18 okt 2018, 17:10, Hellppp meeee
11

Hoi ik heb ook bruin spul in mijn onderbroek gehad maar mijn moeder zei dat ik niet ongesteld was geworden maar ik had hier met iemand aan het chatten en die zei dat ik het was geworden. De dag daarna had ik geen bruin spul in mijn onderbroek het was dus 1 keer gebeurd. Ben ik het nou geworden?
Hellppp meeee😭😭😭
P.s. ik heb ook een forum hierop gemaakt met het hele verhaal reageer daar ook op pleaseee

18 okt 2018, 17:10, Hellppp meeee
12

Bruine/gele afscheiding in je onderbroek is een voorteken voor het ongesteld worden. Als je dit hebt, moet je er rekening mee houden dat je elk moment kan gaan menstrueren. Het is dan ook raadzaam om altijd iets van tampons of maandverband bij je te hebben. Je kan de bruine/gele afscheiding opvangen met inlegkruisjes.
Je bent echt ongesteld als je bloed verliest. Dit is meer dan de bruin/gele afscheiding, heeft een felrode kleur en duurt een paar dagen tot een week. Daarna kun je nog een of twee dagen wat bruin/gele afscheiding verliezen. Als het goed is, verlies je daarna even niets meer totdat de volgende menstruatie.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anoniempje

19 okt 2018, 10:10, anoniempje
13

Hallo, ik ben 10/11 en ik zag ook ineens een bruin/rode vlek in mijn onderbroek πŸ‘™ Ik was meteen op het internet aan het zoeken of het had te maken met de menstruatie/ongesteldheid πŸ€” ik las alle berichten en dacht dat ik wel ongesteld was geworden 😰 toch ik het voor de zekerheid aan mijn moeder gevraagd πŸ‘©πŸ» ze zei dat ik niet ongesteld was en dat ze verkeerde wasmiddel had gekocht wat de vlek veroorzaakte πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ ik was natuurlijk opgelucht πŸ˜… maar ik wilde het toch even als tip geven πŸ˜ƒ

TIP: maak eerst je onderbroek nat
πŸ‘™+πŸ’¦ wrijf het een beetje over elkaar πŸ™πŸ»πŸ‘πŸ» en check dan of de vlek er nog zit πŸ‘€πŸ‘™ zo ja πŸ‘πŸ» dan kan het een vlek van je onderbroek zelf zijn
zo nee πŸ‘ŽπŸ» dan ben je waarschijnlijk ongesteld dan kun je het beste tampons/maandverband gebruiken

dit was mijn verhaal/tips

4 dec 2018, 21:12, Onbekend 🀫
14

Ik had het de eerste keer ook bruin dus het kan best dat je ongesteld bent geworden

11 jan 2019, 22:01, Girlll
15

hoii!
ja je bent ongesteld aan het worden, ik had hetzelfde 2 dagen geleden. ga alvast wat maandverband dragen.
groetjess

13 jan 2019, 12:01, meee
16

last van enorme pijn in me onderbuik en me hoofd en ik reageer de laatste tijd heel shaggerijnig naar iedereen ook heb ik bruin spul in me onderbroek. maar ik ben pas 12 en me moeder was 16 toen ze ongesteld werd ik weet het steeds niet kan iemand me helpen wordt ik ongesteld ik weet het niet...

11 apr 2019, 21:04, oooppss
17

Ik werd vandaag wakker met donkerbruine spul in mijn onderbroek en ik weet zeker dat het geen kak is wat os dit ik ben bang helpp en ik ben ook nog niet ongesteld geworden

20 apr 2019, 10:04, Anoniempje
18

Heyy ik had een vage bruine vlek in mijn onderbroek ben ik ongesteld

16 mei 2019, 19:05, Anoniemmmm
19

Heyy, ik heb hetzelfde probleem! Ik heb dit sinds gisteren. Gisteren had ik een vage bruine vlek en vandaag een donkerbruine vlek. Ik weet zeker dat het geen poep is, want het stinkt niet, ik heb extra veel gedoucht en die vlek komt steeds weer. Ik heb vandaag een soort testje gedaan of die vlek terug zou komen. Dus ik ben gaan douchen en heb toen een nieuwe onderbroek aangetrokken. Ik moest uiteindelijk naar de wc en raad eens... Die bruine vlek is weer terug (Het is nog steeds donkerbruin) Ben ik ongesteld? Word ik binnenkort ongesteld? Is dit een van de symptonen? Voor de rest heb ik geen buikpijn ofzo. Het enige wat ik heb is dat als ik naar de wc moet dat ik super nodg moet (Heb ik ook sinds gisteren) Is dat ook 1 van de symptonen? Herkent iemand dit en weet iemand of ik ongesteld ben f word? Laat het me A.U.B. weten!!

PS: Ik ben 12 jaar en nog nooit ongesteld geweest.
Mij moeder werd het toen ze 12 was in mei/juni

26 mei 2019, 19:05, Lina
20

hey, zo ging het bij mij ik was 12 en had dat drie dagen ongeveer ( ben nu 13 ben het nog niet super vaak geweest ) alleen ik snap dat het vervelend is en toen ik het gewoon aan mn vriendin had gevraagd die het al was zei ze dat ze dat niet had nou ik ging die vond naar de wc en ja hoor toen ik had geplast was het wel bloed de eerste keer is het wel onhandig met lopen met zo een maandverband in maar de tweede keer ben je er al aan gewend niet schamen het komt vanzelf !

27 mei 2019, 21:05, Guusje
21

Ik heb al lang een geel witte scheiding (1jaar) en hoe soms veel buikpijn in onder buik kan het zijn dat ik ongesteld word

23 jun 2019, 16:06, Anoniem
22

Je bent ongesteld geworden! Gefeliciteerd!! πŸ˜‰

23 jun 2019, 17:06, AnoniempjeπŸ’–
23

Hoi, ik had een vraagje. Ik heb nu 3 maanden elke keer 1 week licht bruin spul in mijn onderbroek (nee, het is geen poep πŸ˜‘). Ik denk dat ik ongesteld ben geweest, maar het is nooit rood geweest, alleen licht bruin. Ik ben heeel erg bang dat er iets mis is dus zou iemand mij aub willen helpen? πŸ˜₯
Ps, ik ben 13 jaar

29 jun 2019, 13:06, Anoniem
24

hoi ik ben 11 jaar mijn moeder was 16 toen ze ongesteld werd. ik had vanochtend een bruine vlek met een beetje bloed in mijn onderbroek. ik had meteen een nieuwe onderbroek aangetrokken en die kreeg ook weer een bruine vlek (zonder bloed). ben ik ongesteld?
ik heb geen pijn maar wel de hele tijd het gevoel dat ik naar de wc moet dus misschien is het blaas ontsteking???

1 jul 2019, 17:07, kukeleku
25

Ja je bent waarschijnlijk ongesteld

13 jul 2019, 00:07, .a.a
26

Heyy ik ben 12 jaar en had sinds gister avond bruin rossig spul in mijn onderbroek (best veel) ben ik ongesteld of niet?

6 aug 2019, 19:08, Anoniem
27

Ik heb al een tijdje een grote bruinige (soms een beetje geel) vlek in mijn onderbroek mijn moeder zegt dat het ieder moment kan komen maar WANNEER??!! πŸ˜‚β€ΌοΈ

7 aug 2019, 11:08, Anoniem meisjeee
28

hoi anoniem meisjeee

de kans dat je binnen kort ongesteld woord, ik zou voor de zekerheid een maandverbandje of inlegkruisje gebruiken,
ik denk dat het niet lang meer gaat deuren. je heb het over bruinige spul, dat is oud bloed. ik weet niet hoe oud je bent.
sterkte.

7 aug 2019, 12:08, E
29

Hii
Ik heb sinds gister opeens bruin spul in mijn onderbroek en het is geen poep en ik durf het ni tegen mijn moeder te zeggen ik kwam op website een daar stond dat het ook baarmoederhalskanker kan zijn ik ben heel bang en weet ni wat ik moet doen maar dat bruine spul ziet er raar uit wordt ik dan bijna ongesteld HELP !!

8 aug 2019, 13:08, Meisje met hulp nodig
30

Hoi E,
Ja ik gebruik daar ook al maandverband voorπŸ˜…thxx voor je reactie

P.S. Ik ben 12 jaar en m’n zus werd het eind 12 πŸ˜†

10 aug 2019, 10:08, Anoniem meisjeee
31

ja bij mij was het ook bruin,het wordt stilletjes aan rood

4 sep 2019, 14:09, anonniepje__xoxo
32

Heey ik heb al 3 dagen bruine vlekken in m'n onderbroek weet iemand wat dat is? Word ik bijna ongesteld? Wat is het? Heeft iemand een antwoord? Please help

19 sep 2019, 18:09, Please help
33

please help, kijk uitleg ongesteld heb ik geschreven

20 sep 2019, 18:09, guusje
34

Hallo, ik Ben .... En deze ochtend had ik een bere grote bruinen vlek in mijn onderbeoek maar ik ben 13 en heb niet zoveel last van bijkpijn en hoofdpijn en ik weet zeker dat het geen poep is. Maar ik vraag me af of ik ongesteld Ben en waneer ik echte bloedvlekken krijg 😟😟😟

30 sep 2019, 20:09, Xxanoniempietje
35

Hee kan priema zijn ik ben ook sins kort ongesteld en 1 keer had ik precies wat jij had en ik had het gegoogeld en het bleek het is een soort van ongesteld zijn het is gewoon oud bloed dat naar buiten komt maar gefeliciteerd je bent volgens mij voor het eerst ongesteld komt wel goed xx

9 okt 2019, 16:10, Jassy
36

Hey iedereen ik had veel veel buikkrampen en hoofdpijn dus ik dacht dat ik iets had dus ik deed een maandverband aan en na school kwam ik thuis en er zat een bruin gelige vlek in klopt dat wel? Moet het normaal donker bruin zien of licht bruin??

17 okt 2019, 22:10, Liesbet
37

Hiii ik heb laats ook bruin/rode vlekken in mn onderbroek mn moeder zei dat het geen ongesteldheid was maar het wel snel zou komen de laatste dagen heb ik helemaal geen vlekken meer in mn onderbroek wat betekend dit?

2 nov 2019, 16:11, Anonieme bitch
38

Heey lieve meiden,

Bruine of rode vlekken hoeven niet altij ongesteldheid te betekenen. Ontmaagding kan ook haha.
Maar misschien iets erin gedaan.

2 nov 2019, 19:11, Eva🎁
39

Nou ik weet zeker dat ik niet ontmaagd ben anders zou ik dat wel weten XD

4 nov 2019, 09:11, Anonieme bitch
40

Ik keek vanmiddag in mijn onderbroek toen ik naar de wc moest. En ik zag er een bruine vlek in zitten. Ik dacht echt van wtf wat is dit. Ik heb het niet tegen mijn ouders gezegd en heb wel mijn onderbroek verschoond. Toen ik naar bed ging zat er weer een vlek in. Ik vond het maar vreemd en ben op Google gaan zoeken. Blijkbaar is het een voor teken van ongesteld zijn. Ik ben 14. Ik heb nog geen maandverband ongedaan. Ik denk dat ik dat nu eerst maar even ga pakken en kijken of het morgen weer zo is. Als het zo is dan ga ik het tegen mijn moeder zeggen want tegen mn vader vindt ik ongemakkelijk.

9 nov 2019, 23:11, Martroosje
41

Hoii. Ik ben 14 en ik slik de pil. Maar toch krijg ik een bruine gloed in me onderbroek. Dus ik weet niet als ik ongesteld wordd

8 dec 2019, 11:12, Anoniempaapjexox
42

HoiπŸ‘‹πŸ» Ik ben 13 en was op school en ik ging naar wc en ineens zat er bruin vlekje in mijn onderbroek ik weet zeker dat het geen kak is πŸ˜‚ en ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen ( hebben jullie een tip misschien ? ) tot het rood wordt want iedereen zegt dat het dan snel komt ga ik Stiekem een maandverbandje dragen denk ik Tot het rood wordt en dan zeg ik het sowieso .. πŸ₯΄

9 dec 2019, 20:12, Anoniem meisje van 13
43

Ik heb het ook gekregen mr als je ongesteld bent krijg je toch buikpuin ofz mr dat heb ik niet en ik heb het de hele tijd dus het kan dus geen poep zijn mr wat nu

13 jan 2020, 18:01, Anoniem
44

Hoii,
Dat het bruin is betekent niet dat het geen "bloed" kan zijn, het kan ook zijn dat het "er langer in heeft gezeten" waardoor het bruinig is.
En met buikpijn en hoofdpijn verschilt voor iedereen, je hebt mensen die alleenmaar op bed kunnen liggen en mensen die inprincipe alleen bloed uit hun kut hebben.
Zolang het niet naar poep ruikt dan is dat wel logisch, en inprincipe als je ook niet naar de wc moeten gaan maar niet ben gegaan lijkt mij van wel.
En over afscheiding, dat kan maar hoef je niet te hebben. Als je het hebt kan je binnen 2 maanden-2 jaar ongesteld worden. Dus neem gewoon voor de zekerheid maandverband of tampon mee.
Als je het aan je moeder wilt vertellen maar niet durft, just do it. Zei heeft het toch ook en ook moeten vertellen right? Het is normaler dan je denkt
Succes!

13 jan 2020, 21:01, Ffp
45

Btww, aan het begin is het vaak onregelmatig, dus kan het een paar dagen duren of weer meer.
Het komt vanzelf dont worry

13 jan 2020, 21:01, Ffp
46

Hoi ik ben een meisje van 13 en ik ben volgensmij ongesteld geworden, alleen ik had dus de eerste dag bruin in me onderbroek en de tweede dag rood. Maar nu de derde dag was het ineens heel licht roze/ bruin of stopte het ineens. Hoe kan dat en wat is het? Plsss helpp!🀯🀯

13 jan 2020, 21:01, Anoniemmmmpmeeeejseeebdbdbdb
47

Doe je vinger erin, raar maar het werkt wel (als je rood is ben je ongesteld etc)

16 jan 2020, 22:01, **
48

Hoi ik ben bijna 14 en ik denk dat ik ongesteld ga worden. Het zit namelijk zo: ik heb al 4 jaar witte afschijding maar sinds gister is het rood/bruin vandaag werdt het ineens geel/bruin Is dat wel goed😱😱 ik heb veel buikpijn en stijve borsten mijn rug doet zeer en ik moet ineens heel vaak naar de wc is dat raar!!!! Al mijn vriendinnen zijn het trouwens al en ik wil het ook heel graag worden klikt miss raar maar het is echt vervelend als je het als enige nog niet bent. Maar is die buikpijn echt zoooo erg!! Want het doet zeerr

16 jan 2020, 22:01, Sophythuu
49

@sophythuu heb je ook bijv last als je moet plassen?

22 jan 2020, 18:01, &Γ·_÷€
50

Ik had het vandaag ook bruin spul in mijn ondergoed, maar morgen moet ik naar school (zit in de eerste). Heeft iemand tips voor mij.
Groetjes,
Anoniempje538

2 feb 2020, 17:02, Anoniempje538
51

Als je ongesteld bent, plas je dan ook bloed of zit er alleen bloed in je onderbroek

2 feb 2020, 23:02, anoniemx
52

hoi anoniemx
als je ongesteld bent, kan er ook wat bloed mee komen, als je gaat plassen. als het goed is, en bent ongesteld, dan het je maandverband in je onderbroek zitten, of heb je een tampon in.
als ik een tampon in heb, plas ik geen bloed..

3 feb 2020, 07:02, A
53

Hoi
Ik heb een maandgelen voor het eerst bruin/gele afschijding gehad. Nu heb ik ineens heel donkerrood/bruin, er zit ook witte afschijding tussen. Vorige maand voelde ik met wel echt k*t maar nu niet. Ik had buik pijn rugpijn en hooft pijn
Wordt ik ongesteld ?? Ik ben trouwens 14 jaar

25 feb 2020, 18:02, Ecila
54

Hey plz help
Ik had paar dagen geleden rood/paars in me onderbroek en daarna werd het alleen licht bruin. Ik weet niet of ik ongesteld ben omdat ik het maar 1x had en het in nu licht bruin. Wie kan me helpennnn?

1 mrt 2020, 21:03, Anoniemffff
55

hoii,
Ik heb de laatste paar dagen best veel last van mijn buik maar het voelt anders dan normale buikpijn en het zit een beetje onderaan dicht bij mijn vagina maar net iets boven mijn vagina en ik heb ook geel spul in mijn onderbroek zou dat kunnen betekenen dat ik bijna ongesteld word? zo ja? hoelang gaat dat nog ongeveer duren?

2 mrt 2020, 18:03, plss geef antwoord
56

Ik ben 12 jaar oud en ben al 2x β€˜ongesteld geweest’ errst was het heel lang alleen bruin in mn onderbroek soms kwam er een beetje bloed en dan weer alleen bruin kramp was een beetje en chagrijnig ben ik zekerrr. 2e keer ook alleen bruin en soms wat bloed.Ben ik al ongesteld?? AUB REAGEER😌!!! Please aubb

31 mrt 2020, 19:03, Xxanoniempjeeh
57

Ik heb dus ook bruin spul in m’n onderbroek, maar dan echt elke dag wat betekent dit?

1 apr 2020, 17:04, Anno
58

ik was zelf 9 toen ik ongesteld werd bij mij was het ook bruin ik denk dat je ongesteld bent

3 apr 2020, 15:04, Pubermeid828
59

Hallo meiden
Ik heb in november een topic geplaatst dat ik bruine dingen in mijn onderbroek HD etcetera. Dat betekend dat er een klein beetje opgedroogd bloed mee met de afscheiding. Dat is helemaal normaal, ik ben zelf gister voor het eerst ongesteld geworden maar voordat er echt bloed kwam was het bruin maar dan echt BRUIN (dat was een avondje ervoor) dus ik had toen een maandverbandje ingedaan voor de zekerheid. En ja hoor de volgende ochtend zat er ook bloed in. Een tip als je het je moeder wilt vertellen loop gewoon naar der toe en zeg β€œmam er zit een rare vlek in mn onderbroek” je moeder zal het dan zeg verder vragen. Geen zorgen en suc6 voor iedereen die nog ongesteld moet worden ❀️

8 mei 2020, 08:05, Anonieme Bitch
60

Ik was vanmorgen naar het toilet geweest en bij mijn poep zat bloed (dit klikt zo vies) en later keek ik ik maar het was niet veel bloed het was niet door mijn onderbroek gekomen // ik heb later een maandverband ingedaan en daar zit nog niet veel bloed maar wel een beetje bruin rode streep . HELPPPP

25 mei 2020, 00:05, Anoniem graag...
61

Als je allemaal bruine gore dingen in je onderbroek hebt, is dat het teken dat je ongesteld bent geworden, dat heet oud bloed. Dat hoeft geen zeer te doen (zoals bij mij) maar soms heb je opeens zoveel kramp dat je alleen nog maar in een gekrompen kan zitten... Maar dat bruine spul is dus gewoon een teken dat je ongesteld bent later zal dat wel heel rood enz worden, en als je menstruatie bijna is afgelopen krijg je ook weer dat bruine spul (ik dan)

25 mei 2020, 11:05, Juullll
62

Hoi! Ik ben een meisje van 12 en heb nu al bijna 1 jaar wit spul in mijn onderbroek. Nu 2 maanden word het erger en erger en sinds gisteren is het bruin geworden! Ik schrok ervan! Eerst dacht ik dat het poep was maar dat leek me een raar idee en ik heb al een tijd van stijve rug en hoofdpijn en vreselijke buikpijn snachts! Ook heb ik als ik opsta dat ik opeens HEEEL nodig naar de toilet moet! En kan ik niks meer ophouden. Ik ben bang dat ik ongesteld ben! Iemand tips?

18 jun 2020, 22:06, Meisjemetblondhaar:)
63

Hoi @Meisjemetblondhaar:)

Jep, je bent ongesteld geworden. Dat wat je nu hebt heet oud bloed, dat krijg je aan het begin + einde van je menstruatie. Doe een maandverbandje in die je ongeveer elke paar uur verwisselt, zodat je niet doorlekt. Wat helpt tegen de pijn is een warme kruik op je buik houden of even warm douchen/in bad. Je hoeft niet bang te zijn dat het een scene uit een horrorfilm wordt, met heel veel bloed:-)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt,
xx

19 jun 2020, 08:06, Juullll
64

Haha ik heb nu al 2x bijna the same gestuurd;-)

19 jun 2020, 08:06, Juullll
65

hi alemaal ik weet niet of ik echt ongesteld ben ik ging naar de wc en toen zag ik op de wc papier een heel klein beetje bloed maar ik had ook ge poept ik ben 11 jaar kunnen jullie mij helpen

24 jun 2020, 11:06, anomiem
66

Ik heb ook nu een paar dagen bruin in me onderbroek... Ik douch me heel goed maar ik moet superveel mijn onderbroek verversen want het blijft heel de tijd terugkomen.. ik heb dit nu al 3 dagen... aub iemand help me!

1 jul 2020, 16:07, Anoniem
67

Miss heel laat maar het kan dat het een teken is, die teken betekent eigenlijk dat je het binnenkort word of het is gwn ongesteldheid bloed laat me weten of je ongsteld bent geworden of het die teken was

1 nov 2020, 16:11, Meisje hihi
68

Hallo, ik heb nu al 2 dagen zo een bruin spul in mijn onderbroek. Mijn vriendin heeft al haar regels. En zij zei dat zei dat ook had en de dag erna haar regels kreeg maar ik heb het nu al 2 dagen lang ?
Wilt iemand hier aub een verklaring voor geven

Anoniem Xx

13 nov 2020, 18:11, Anoniem
69

Ik ben dus 11 jaar en ging gister naar het toilet ik heb nu heel veel bruin en heb het al een paar dagen en denk dat ik ongesteld ging worden dus heb het tegen men moeder gezegd en daarna zei ze je gaat ongesteld worden 😞over een weekje of paar dagen dus ik ging maatverband dragen de volgende dag op school had ik maatverband mee genomen en ging naar de wc maar durfte niet πŸ™het maatverband uit me tas te pakken dus heb het niet gedaan na schooltijd liet ik het uit me tas vallen en ik dacht oh shit iedereen ziet het maar gelukkig niet volgensmij ik vind dit nog heel vervelend weet iemand wat ik moet doen😞

17 nov 2020, 18:11, Anoniem
70

Hoi! ja ik had hetzelfde laatst en ben nog niet ongesteld... het was heel erg donker bruin en dik. Ik ben best ongerust! help me alsjeblieftπŸ™πŸ˜ž

5 dec 2020, 16:12, Anoniem
71

Ik heb dat ook is gehad maar ik doe daar zo iets in dat mijn onderhoed niet bruin word en je moermt je daar niet voor schamen liefst Sara

14 dec 2020, 21:12, Sara
72

Hallo allemaal, ik ben 13 jaar en ik ging net naar de wc, en kwam er achter dat er bruin/rood spul in mijn onderbroek zat. Ik weet nu niet of ik ongesteld ben geworden of niet. Eerlijk gezegd durf ik het niet aan mijn ouders te vragen, want ik schaam me er erg over. Met vriendelijke groet anoniem

1 jan 2021, 19:01, Anoniem
73

Hallo allemaal, ik ben 13 jaar, en toen ik net naar de wc ging kwam ik er achter dat er bruin/rood spul in mijn onderbroek zat. Ik weet nu niet of ik ongesteld ben geworden. Ik schaam me er erg voor, en durf het dus niet aan mijn ouders te vragen. Xx anoniem

1 jan 2021, 20:01, None
74

Hallo allemaal, ik ben 13. ik was ik de middag naar de wc gegaan en ik zag ineens dat mn ondergoed bruin was. Ik schrok er erg van. Ik rook eraan maar het was geen poep. Ik ben tussen door ook nog naar de wc gegaan en toen was het licht rood. Ik heb geen last van hoofdpijn, duizeligheid etc.
Ben ik nu ongesteld?
Xx anoniemgirl

3 jan 2021, 02:01, Anoniemgirl
75

hallo! ik ben ook 12 en al heel even 'ongesteld'. Ik heb dik donkerbruin spul in mij onderbroek, en af en toe wat bloed. Ik schaamde me DOOD. Nu nog steeds by the way maar ik heb het gwn verteld aan mijn moeder (me vader weet het ook)πŸ˜‚. NIKS OM JE VOOR DE SCHAMEN! ik was echt f*cking bang om het te vertellen en het uberhaupt te beseffen! maar uiteindelijk deed ik toch een maand verbandje in. Ik schaamde me heel erg, want ik dacht dat donkerbtuin 'raar' was, maar toen keek ik hier boven, en zag dat eigenlijk iedereen bruin heeftπŸ™ƒ. Dus nu boeit het me niet meer. Dont be shyy

5 jan 2021, 23:01, Anoniem xx
76

Hoi ik ben 12 jaar.
Ik ging vanmiddag naar de wc en zag opeens een bruin spul in me onderbroek.
Ik schrok heel erg, want me moeder zei dat ik wss ongesteld ben.
Maar dat wist ze niet heel zeker want me vag.... was helemaal rood, dus we dachten is dat doordat ik een wondje ofzo heb.
maar hoog waarschijnlijk ben in ongesteld??? maar weet het niet zeker HELP MIJ!!!! xx

7 jan 2021, 22:01, anoniemgirlxxx
77

Hey hoi, ik ben een meisje van 11 jaar en ik heb al van men 9de afscheiding, het is soms heel en soms wit en mijn moeder is op haar 13de ong geworden en sinds mijn 10de krijg ik al πŸ’. Dit jaar wordt ik 12 en ik weet niet of ik ong wordt dit jaar of straks idk maar ik heb ook nog geen haar daar beneden wel een paar haartjes maar het gaat super sloom en mijn moeder zei dat ik wel haar krijg als ik 11 en half ben of in dec het al krijg maar mijn vriendin (zij is ook 11) heeft sinds haar 10de haar daar beneden en al mijn andere vriendinnen hebben al wel haar en ik weet niet of dit normaal is??

8 jan 2021, 13:01, Anoniem xx
78

Hoi heeft iemand raad????
Ik ben een meisje van 11 bijna 12 en mijn onderbroek lag opeens druppels bloed het was niet bruin ofzo
En het lag ook in de wc
Weet iemand raad wat ik moet doen

11 jan 2021, 11:01, Anoniem
79

Hee allemaal, ik had gister avond (ook) ineens een bruine vlek in mn ondergoed, toen k naar het toilet ging deze avond zag ik letterlijk bloed eruit komen- maar dat is ook de enige x dat ik bloed heb gehad sinds dat of gw ΓΌberhaupt, dit is nrml toch? Heb verder heel veel hoofdpijn gehad vandaag maar heb verder nergens last van. Maar omda k geen bloed meer heb gezien sinds die x dat ik t zag twijfel ik, dus ben k ongesteld geworden of niet? (Ik ben 14 wordt dit jaar 15 btw)

14 jan 2021, 00:01, Anon..bb
80

Hoii het kan zijn dat je ongesteld bent geworden maar dat je het niet is opgevallen? Als je verder geen bloed meer hebt gehad dat kan dan kloppen want je eerste keer is altijd een beetje vaag, ik zal als ik jou was voor de zekerheid een maandverbandje of een tampon gebruiken !

26 jan 2021, 15:01, Anoniem
81

hey ik ben waarschijnlijk ongesteld, ik had heel veel buikpijn, en was best chagrijnig; ) en nu had ik allemaal bruin spul in me onderbroek.. help enik ga morgen met mn nichtje logeren bij mn oma ik ben 12 en mn nichtje is 9!!

28 jan 2021, 10:01, anoniem
82

hellp meeeee!!

28 jan 2021, 19:01, anoniem
83

hoe doe je een maandverband in je onderbroek

30 jan 2021, 22:01, lizz
84

hoi Lizz

maandverband plakje in het midden van je onderbroek. een klein beetje naar voren.

31 jan 2021, 21:01, sem
85

Ik heb ook een bruine vieze onderbroek ik weet niet wat het is en ik ben bang dat ik ongesteld ben heb het sinds vandaag. Ik ben 11 ben ik nou ongesteld of niet? 😭

16 feb 2021, 19:02, Anoniem
86

Hey allemaal, kijk mijn forum: uitleg ongesteldheid

17 feb 2021, 11:02, ❀️

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.