Bruine onderbroek!! Ongesteld??

Hii allemaal,
Ik heb een drungebde vraag en ik schaam me er best wel voor. Vannacht sliep ik bij den vriendin. Toen ik vanochtend wakker werd ging ik naar de wc. Toen ik naar Mn onderbroek keek was het helemaal vies en bruin 😫. Ik weet niet if ik nu voor de eerste keer ongesteld ben geworden. Ik ben 14 jaar en mijn moeder was ook 14 toen ze het voor de eerste keer werd. Ik heb echter geen pijn maar het het stinkt wel😩 Ben ik ongesteld??
Xx anoniem

22 jan 2017, Anoniemertxx

Reacties

plaats reactie
1

Ik denk het wel, is het geen poep?
(Ik had ook eerst bruin en die dag erna werd t rood)

22 jan 2017, 13:01, Xxx
2

hoi beste Anoniemertxx
ik zou wat maandverband gaan gebruiken of tampons. anders woord je onderbroek steeds vuiler. je bent ongesteld geworden..

22 jan 2017, 18:01, d
3

Hoi,
ik had laatst ook opeens bruin spul in mijn onderbroek en toen had ik wel hele erge buikpijn, maar dat was waarschijnlijk zenuwbuikpijn en ik denk dat het gewoon poep was... Ik denk dat het bij jou ook gwn poep is hoor!!! 😎
Ruikt het naar poep? Want dan is het gewoon poep.
Liefs
Gertje 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

22 jan 2017, 20:01, 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘Meisjeeeeeeeee
4

Hee allemaal ik kan jullie verzekeren dat het geen poep is πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­ het komt echt uit Mn vagina. Ik denk inderdaad fat ik ongesteld geworden ben 😭

22 jan 2017, 23:01, Anoniemertxx
5

hoi Anoniemertxx
poep komt niet uit je vagina. bloed dat op droogt, is ook bruin zwart. je bent ongesteld geworden.

23 jan 2017, 00:01, d
6

Hey iedereen dus ik ben een meisje van 13 en heb zondagavond mijn maandstonden voor het eerst gekregen en iedereen zegt dat je na je eerste keer het bloed rood word maar dat is niet zo bij mij dit is ondertussen al de 3de dag en het is nog altijd bruin is dit normaal?

25 jul 2018, 10:07, Mmmmm
7

ja dat is normaal

26 jul 2018, 18:07, Anoniemmmm
8

Ik denk dat je ongesteld bent geworden ik ben het gister voor het eerst geworden en bij mij was het ook bruin

2 aug 2018, 14:08, Anoniem
9

Ik heb ook bruin spul in mijn ondergoed, maar dat had ik maar een dag. Ben ik nu ongesteld??

26 aug 2018, 23:08, Anoniem
10

Hoi ik heb ook bruin spul in mijn onderbroek gehad maar mijn moeder zei dat ik niet ongesteld was geworden maar ik had hier met iemand aan het chatten en die zei dat ik het was geworden. Ben ik het nou geworden?
Hellppp meeee😭😭😭
P.s. ik heb ook een forum hierop gemaakt met het hele verhaal reageer daar ook op pleaseee

18 okt 2018, 17:10, Hellppp meeee
11

Hoi ik heb ook bruin spul in mijn onderbroek gehad maar mijn moeder zei dat ik niet ongesteld was geworden maar ik had hier met iemand aan het chatten en die zei dat ik het was geworden. De dag daarna had ik geen bruin spul in mijn onderbroek het was dus 1 keer gebeurd. Ben ik het nou geworden?
Hellppp meeee😭😭😭
P.s. ik heb ook een forum hierop gemaakt met het hele verhaal reageer daar ook op pleaseee

18 okt 2018, 17:10, Hellppp meeee
12

Bruine/gele afscheiding in je onderbroek is een voorteken voor het ongesteld worden. Als je dit hebt, moet je er rekening mee houden dat je elk moment kan gaan menstrueren. Het is dan ook raadzaam om altijd iets van tampons of maandverband bij je te hebben. Je kan de bruine/gele afscheiding opvangen met inlegkruisjes.
Je bent echt ongesteld als je bloed verliest. Dit is meer dan de bruin/gele afscheiding, heeft een felrode kleur en duurt een paar dagen tot een week. Daarna kun je nog een of twee dagen wat bruin/gele afscheiding verliezen. Als het goed is, verlies je daarna even niets meer totdat de volgende menstruatie.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anoniempje

19 okt 2018, 10:10, anoniempje
13

Hallo, ik ben 10/11 en ik zag ook ineens een bruin/rode vlek in mijn onderbroek πŸ‘™ Ik was meteen op het internet aan het zoeken of het had te maken met de menstruatie/ongesteldheid πŸ€” ik las alle berichten en dacht dat ik wel ongesteld was geworden 😰 toch ik het voor de zekerheid aan mijn moeder gevraagd πŸ‘©πŸ» ze zei dat ik niet ongesteld was en dat ze verkeerde wasmiddel had gekocht wat de vlek veroorzaakte πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ ik was natuurlijk opgelucht πŸ˜… maar ik wilde het toch even als tip geven πŸ˜ƒ

TIP: maak eerst je onderbroek nat
πŸ‘™+πŸ’¦ wrijf het een beetje over elkaar πŸ™πŸ»πŸ‘πŸ» en check dan of de vlek er nog zit πŸ‘€πŸ‘™ zo ja πŸ‘πŸ» dan kan het een vlek van je onderbroek zelf zijn
zo nee πŸ‘ŽπŸ» dan ben je waarschijnlijk ongesteld dan kun je het beste tampons/maandverband gebruiken

dit was mijn verhaal/tips

4 dec 2018, 21:12, Onbekend 🀫
14

Ik had het de eerste keer ook bruin dus het kan best dat je ongesteld bent geworden

11 jan 2019, 22:01, Girlll
15

hoii!
ja je bent ongesteld aan het worden, ik had hetzelfde 2 dagen geleden. ga alvast wat maandverband dragen.
groetjess

13 jan 2019, 12:01, meee
16

last van enorme pijn in me onderbuik en me hoofd en ik reageer de laatste tijd heel shaggerijnig naar iedereen ook heb ik bruin spul in me onderbroek. maar ik ben pas 12 en me moeder was 16 toen ze ongesteld werd ik weet het steeds niet kan iemand me helpen wordt ik ongesteld ik weet het niet...

11 apr 2019, 21:04, oooppss
17

Ik werd vandaag wakker met donkerbruine spul in mijn onderbroek en ik weet zeker dat het geen kak is wat os dit ik ben bang helpp en ik ben ook nog niet ongesteld geworden

20 apr 2019, 10:04, Anoniempje
18

Heyy ik had een vage bruine vlek in mijn onderbroek ben ik ongesteld

16 mei 2019, 19:05, Anoniemmmm

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer