Borstgroei 15/16 jaar

Hoi!
Ik ben bijna zestien, al ongeveer bijna 2 jaar ongesteld en ik heb echt net een cup A denk ik. Mijn moeder en haar moeder hadden allebei dubbel D en mijn pa z’n moeder had ook een flinke ‘voorgevel’. Zelf hoef ik echt geen dubbel D, maar een beetje meer zou toch wel prettig zijn. Ik begin me een beetje zorgen te maken sinds ik al 2 jaar ongesteld ben en er vrij weinig is veranderd.

17 mrt 2019, itreallybelikethat


Reacties

plaats reactie
1

Je kan aan de pil gaan. Bij mij werden ze toen nog een cup groter vanwege de hormonen :) Verder groeien ze bij mij al sinds mijn 14e niet meer, maar das voor iedereen anders. Kan ook zijn dat ze rond je 17/18 nog flink groeien

17 mrt 2019, 16:03, Roosx
2

Hier een paar tips:
Draag een bh
Vermijd opdrukken, planken en gewigdheffen
Slaap zonder bh
Kortom, zorg ervoor dat je borsten en de spieren eromheen zo min mogelijk hoeven te doen, zo creëer je meer vetweefsel bij je borsten.
Ik heb zelf 75F en ik zou graag met je willen ruilen. Je voelt je misschien niet mooi of vrouwelijk, maar je hebt er als het goed is fysiek geen last van. Wees vooral blij met jezelf

21 mrt 2019, 23:03, Laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.