Bobbel op venusheuvel

Hai, ik heb dus een bobbeltje op mijn venusheuvel. Bij de rand van mijn onderbroek, tussen mijn been en mijn venusheuvel in. Je ziet hem niet maar als je erin knijpt voel je dat er een bobbeltje in zit. Het is dus best wel pijnlijk omdat de rand van je onderbroek er de heletijd opdrukt.

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat dit is, wat ik er mee moet, en wat het stopt.

5 apr 2021, Bobble


Reacties

plaats reactie
1

Naja eigenlijk zit hij een beetje bij mijn lies, je kan hem nu al wel een klein beetje zien hij word ook steeds groter en pijnlijker.

5 apr 2021, 23:04, Bobble
2

Heb je je onlangs geschoren? Het kan een ingegroeide schaamhaar zijn. Daar is niet zoveel aan te doen, en het gaat vanzelf over.

6 apr 2021, 00:04, Kim96
3

Hey kim96, lief dat je reageert.
De laaste keer dat ik mij hem geschoten is 4 weken geleden, dus dat kan het niet zijn

6 apr 2021, 16:04, Bobble
4

Nee, dat denk ik dan ook niet. Daar kun je wel een of twee weken later last van hebben, maar vier weken is wel erg lang.

Hoe lang zit het er al? Kan het misschien zijn dat je huid geïrriteerd is geraakt doordat je te strak ondergoed hebt gedragen? Misschien kun je tijdelijk even ander ondergoed gaan dragen waar de randjes niet tegen dat plekje aandrukken. En bij voorkeur katoenen ondergoed.

6 apr 2021, 18:04, Kim96
5

het kan ook een, vet bultje wezen. of een ingegroeide schaamhaar. of een puistje.

7 apr 2021, 04:04, sem
6

Een puistje zou je normaal zien. Het kan ook nog een verstopte talgklier zijn, dan krijg je ook een bultje. Dat kan een tijdje duren maar de kans is groot dat het vanzelf weg gaat. Als het er over een tijdje nog zit zou je misschien beter naar de huisarts kunnen gaan.

7 apr 2021, 22:04, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.