Bloot op het strand als 12 jaar meisje

Hoi, ik ben een meisje van pas 12. Heb nog niets en mijn zusje van 10 is bijna even groot als mij. En heb nog een zusje van 6. Zaterdag gingen we naar het strand. Mijn zusjes mochten in hun blootje maar mijn moeder vind me nu te oud om in me blootje. We zagen nog wat kinderen bloot. Ook een meisje even groot dan mij. Toen heb ik mijn bikini ook uit gedaan.... Is het gek dat ik dat wilde?

31 jul 2017, becky


Reacties

plaats reactie
1

bloot is fijn doet jij moeder toch ook

31 jul 2017, 12:07, lala
2

hoi lala
ik loop ook graag in me blootje, lekker niets om me heen
vooral al het zulk lekker weer is. er liggen wel meer mensen/kinderen naakt op het strand. ik ga ook wel eens naar een meertje. en daar lig ik ook wel naakt.

31 jul 2017, 22:07, *D*
3

Ik loop ook altijd naakt op het strand, dan maak ik een wandelingetje langs de zee en soms lig ik in mijn nakie te slapen. Ik denk wel eens dat er als ik slaap een foto van me maar en van dichtbij naar me kijkt maar dat vind ik verder niet erg hoor, ik schaam me niet dus who cares

9 mrt 2020, 17:03, Michelle 13 jr
4

Ik loop ook altijd naakt op het strand, dan maak ik een wandelingetje langs de zee en soms lig ik in mijn nakie te slapen. Ik denk wel eens dat er als ik slaap iemand een foto van me maakt en van dichtbij naar me kijkt maar dat vind ik verder niet erg hoor, ik schaam me niet dus who cares

9 mrt 2020, 17:03, Michelle 13 jr
5

Helemaal niet gek maar voor kleine kinderen is het wat normaler. Ga zelf naar het naaktstrand. Daar is bijna iedereen naakt dus makkelijker. Soms mensen met z'n tweeën, dat de een wel naakt is en de ander een broekje aan. Meestal de vrouw, misschien vanwege menstruatie. Zou op een textielstrand eerder een broekje aanhouden. Niet voor jezelf maar voor de ander. Ook al omdat mannen bepaalde ideeën kunnen krijgen.

10 mrt 2020, 16:03, Lucky
6

Hey Becky van 12, ik ben Daphne van 18 en ik ga al heel mn leven naar het naaktstrand, ik woon in Zeeland en daar zijn er meerdere. Ik begrijp je moeder niet hoor, je zusjes wel, je ma ook, maar jij mag niet naakt? iedereen is toch naakt daar, daar is het voor!
6 jaar geleden was ik even oud als jij Becky, je zei dat je nog niks hebt...Nou, toen ik 12 was had ik al heel veel schaamhaar, al wat okselhaar en al kleine borsten, niet groot al hoor. We gingen altijd met de hele familie, ooms, tantes en al mn neven en nichtjes. Iedereen was naakt, ik mocht ook gewoon als ik dat tenminste wilde. Ik en een paar nichtjes van 11,12,13 liepen met mij over heel het strand en de branding, maar we vonden het heel normaal hoor.
Je vroeg of het gek is dat je je bikini uit wilde doen...echt niet lieve Becky. Maar waarom mag het niet van je moeder terwijl je nog nergens beharing en zo hebt? misschien had ik geluk dat de familie de jonge meiden zelf de keuze lieten. niet al mn nichtjes wilden bloot, die schaamden zich omdat ze nogal harig waren, maar ik vond het gewoon altijd heerlijk om bloot te zijn. Eigenlijk dacht ik niet eens na over dat ik al veel schaamhaar had, mn nichtjes ook niet en we hadden altijd veel lol. Becky, als je wat ouder bent kun je lekker zelf bepalen wat je doet! Maar ga je nou niet schamen voor je schaamhaar als je dat straks krijgt, het is puur natuur, en op de naaktstranden zijn wel meer meisjes van jouw leeftijd die gewoon bloot gaan. Succes! D Xxx

12 mrt 2020, 10:03, Daphne18
7

Ik ben ook wel eens bloot als het rustig is ofzo bij een meertje in de buurt, als het druk is mag het van mijn moeder niet

2 jun 2020, 20:06, Lola 11
8

Hey Becky, gewoon lekker in je nakie. Niks van aantrekken wat je moeder zegt. Go Girl.

7 aug 2020, 19:08, Jelle
9

naakstrand? geweldig in huis loop ik ook altijd bloot niemand die me ziet ik woon alleen ik haat textiel aan mijn lijf als het niet nodig is met sex heeft dat niets te maken

4 mrt 2021, 08:03, hnk
10

ik zou naar een nudistenstrand/naaktstrand gaan

8 mrt 2021, 14:03, Luna
11

zelf schaam ik me niet zo snel dus ik ga bloot wanneer ik wil. dus doen meiden!

9 mrt 2021, 15:03, rox
12

hoii, ik ben een meisje die is opgegroeid om naar naturistencampings/stranden te gaan dat is dus een aanrader als je gwn in je blootje wil rondlopen, je moet alleen wel oppassen want ga er niet in je eentje een als je nog jong bent want er zijn wel is ongepaste mensen. voor de rest heb je er vaak ook gewoon nog kinderen bij van je eigen leeftijd(niet altijd). in Frankrijk heb je wel heel fijne campings daarvoor!

10 mrt 2021, 14:03, Meisje12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.