Bloed in onderbroek

Oke hoi ik vraag me dus af of ik ongesteld ben geworden ik ben 13 jaar en gisteravond zag ik bloed in mn onderbroek en vanochtend ook weer en elke keer als ik een schone onder broek aandoe is die na 20 minuten ofzo weer rood verder heb ik geen buikpijn ofzo voel me gwn goed nergens last van
Ben ik nu ongesteld???
Oh ja ik heb 4 maanden geleden ofzo zoiets ook gehad maar dat was minder en meer bruin ik heb het ook al gezegd tegen me moeder maar die zei niks over dat ik nu ongesteld ben

4 mei 2019, Hoi


Reacties

plaats reactie
1

Als je bloed uit je vagina ben je idd ongesteld geworden. Buikpijn enz hoeft niet per sé. De eerste paar keer dat ik ongesteld was had ik ook nooit buikpijn.

4 mei 2019, 20:05, Laura
2

Heyy het kan inderdaad zijn dat je ongesteld bent geworden. Het hoeft echt niet pijn te doen maar het gaat wel later pijn doen moet io zeggen😩 het kan ook zijn dat het helemaal niet veel was stel het was 1 drupje dan is dat een teken van je gaat binnenkort ongesteld worden je lichaam is je dan aan het voorbereiden😘

5 jun 2019, 20:06, Lisaatje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.