bikini met kleine borsten??

hey,
Ik ben een meisje van 14 jaar, dit is het jaar dat ik 15 word, en ik ben nogal onzeker over mijn borsten...
Binnen 7 maanden vertrek ik op surfkamp en daar zal ik dus elke dag in bikini moeten rondlopen. Ik draag nu al een jaar een bh (AA) en ik heb niet het gevoel dat er veel bijgekomen is. Gaan mijn borsten nog groeien tegen kamp? Want ik voel me echt niet goed, zeker niet als er jongens bij zijn...
Please help mij

5 jan 2017, surfgirl


Reacties

plaats reactie
1

AA is best wel klein voor 15 maar maakt niet uit iedereen haar/zijn lichaam groeit anders als die jongens dingen zeggen so what? laat hun praten toen ik een AA had droeg ik ook een bikini als je het wilt doe het dan gewoon (12jr)

5 jan 2017, 21:01, random
2

Je kan altijd een maximizer bikini kopen... x dan voel je je veel beter en op je gemak! Praat erover met ouder/voogd

5 jan 2017, 23:01, Linda
3

Je kan inderdaad een push-up of maximizer bikinitop kopen. Je kan ook een juist kleine triangelbikini kopen of wat underboob showen, dat vinden jongens ook sexy. Bijvoorbeeld Kandall Jenner, zij heeft ook kleine borsten en draagt ook hele leuke bikini's! Kijk op instagram of internet voor inspiratie bij haar en kijk wat je leuk lijkt.

6 jan 2017, 23:01, Anonymous

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.