Bh zoeken

Hoi, ik heb een te kleine bh. En niet qua diepte ( dus van lichaam naar cup), maar de breedte ( van de cup zelf) en hoogte ( van de cup). Maar nu heb ik verschillende bh gepast en de meeste zijn dieper maar wel breder en hoger. Maar ik wil niet dieper, want dan past het niet meer. Weet iemand een betaalbare merk of soort bh ofzo?

Hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal
Ik heb nu 70b, en ben 14

7 aug 2020, Isa


Reacties

plaats reactie
1

Hunkemöller vind k zelf het beste

8 aug 2020, 00:08, Idk
2

BH's zijn een ingewikkelde materie. Zeker omdat geen enkel paar borsten hetzelfde zijn.
Als ik je verhaal goed begrijp, denk ik dat je mogelijk borsten met een wat puntige/vooruitstekende vorm hebben. (klopt dat?) Hierdoor heb je genoeg borst om de cup "naar voren" te vullen, maar niet rondom zeg maar.
Hiervoor zou een niet-voorgevormde bh (zachte cups) het beste zijn, want dan vormt de cup zich aansluitend rondom de borst. Je ziet dan wel heel goed de vorm. Als je dat niet wilt moet je toch kiezen voor voorgevormd.
De maten van BH's zijn erg ingewikkeld (kwam ik zelf ook achter) Je zou verwachten dat als de omvang groter wordt (70-80 etc.) je cupmaat ook veranderd omhoog. Dit is niet altijd het geval. Ik raad je dan ook aan om naar bijv. de Hunkemöller te gaan en daar te vragen of ze het voor je opmeten. Als je dat eng vind kan je vragen of je mamma meegaat. Als je het liever zelf doet dan moet je jezelf opmeten en op internet opzoeken wat jouw maat is.
Je moet dan met een meetlint je omvang meten, direct onder je borsten. en je omvang met het meetlint over je tepels. Die twee maten geven aan wat je maat is.
Als je graag wil dat je cup er mooi "gevuld" uitziet, kan je kijken voor een "push-up". Deze BH's duwen je borsten wat omhoog zodat deze aan de bovenkant mooi opvult.
Laat even weten of het gelukt is enzo...

10 aug 2020, 11:08, Daphne

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.