bh kopen idk

Hi ik ben Anne,

Ik ben 14 en zit in de 4e van VWO. Ik heb eigenlijk niet echt borsten... Na ja mss AA/A iig niet groot. Iedereen uit mijn klas heeft wel een BH maar zij namen er echt pas een bij B. Nu boeit het mij eigenlijk niet echt of ik een BH draag, ik heb geen pijn tijdens rennen ofzo, maar mijn moeder vraagt wel steeds of ik een BH wil. Zit het echt chill er ofzo, want ik heb geen problemen met de topjes die ik nu draag. Denken jullie dat ik een BH moet kopen want ik ben wel al 14?

4 feb 2020, Annenas


Reacties

plaats reactie
1

Probeer er eens 1. Beste antwoord op je vraag. Vind je het niks draag je hem niet. Of misschien juist wel

5 feb 2020, 10:02, Bikinigek
2

Ik vind het wel chill zitten maar goed ik heb dan ook een D cup. Een vriendin van mij met AA vindt het ook chill en een andere vriendin met B/C vindt het weer niet chill. Het hangt gewoon heel erg af van JOU en niet van je cupmaat o.i.d. Maar als je BH in de goede maat is zou je er geen last van moeten hebben, daarom moet je goed je bh maat meten. Mijn advies is: probeer het gewoon uit, koop 1 bh, misschien is het wat voor jou en misschien ook niet.

5 feb 2020, 21:02, Laura
3

Trouwens je bent 14 en zit in de 4e? Is dat een typefout want dat kan volgens mij helemaal niet

5 feb 2020, 21:02, Laura
4

Nee, ik heb 1 klas overgeslagen en k ben in September jarig.

9 feb 2020, 16:02, Annenas

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.