Beste vriendin seksuele ervaring

ik heb een hele goede vriendin met wie ik graag een keer een seksuele ervaring zou willen, maar gewoon vriendschappelijk. Kan dit? Ik weet niet of zij die behoefte ook heeft. Ik wil de vriendschap niet verpesten door het te vragen, maar ik kan die gedachte ook niet loslaten. Hoe kom ik erachter of zij dit ook wil?

9 dec 2020, kika


Reacties

plaats reactie
1

Bij het kopje jij en anderen zijn er 2 topics over. ik heb opgeschreven hoe ik het met mijn bff heb aangepakt en dat we er vanaf dat moment beide enorm van genieten en het allebei bleken te willen. Wie weet heb je wat aan die manier

9 dec 2020, 19:12, Lotte435
2

Hallo kika, als jullie ooit weer bij de andere blijven slapen dan zou je "toevallig" een ebsite met bij voorbeeld seksuele voorlichting kunnen openen en dan let je er op hoe zij reageert. Als zij het allemaal vies vindt dan weet je dat het geen goed plan is, als zij het spannend vind kunnen jullie verder kijken, miss zelfs hier op het forum naar een bericht over 2 meissjes kijken en dan gwn afwachten hoe zij reageert. Als zij het spannend vind, wie weet? Wil je aub vertellen of het gelukt is?

3 jan 2021, 17:01, :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.