Ben zo bang helppp

Ik ga volgend jaar naar gr 8 kamp maar heb al schaamhaar als ik het afscheer groeit het na 1 nacht al weer aan en met kamp moeten we samen douchen en dan ben ik de enigste die het al heeft help me plzz ik wil niet gepest worden

13 sep 2017, Nickname


Reacties

plaats reactie
1

Als je je er niet fijn bij voelt om het te laten staan, zou ik het blijven scheren of korthouden. Het is héél normaal, jij hebt het nou gewoon vrij vroeg... Maakt toch niet uit? Al die meiden krijgen het vanzelf ook.
~Niets om je voor te schamen.

13 sep 2017, 18:09, Mai
2

I know maar hun gaan er dan weer raar over doen en me ervoor pesten dus vandaar

13 sep 2017, 19:09, Nickname
3

Maar ik kan niet scheren op kamp en het doet pijn en ik krijg veel rode bultjes die je ook ziet

13 sep 2017, 19:09, Nickname
4

Ach meid, schaamhaar heeft iedereen.
Dat is niets om je zorgen om te maken.
En pasten ze jou om je schaamhaar, denk dan: ik ben er vroeg bij, laat maar lachen.

Maar je zou het ook kunnen knippen, harsen, (pijnlijk) of laten laseren.
(ligt eraan bij welke zorgverzekering je ouders verzekerd zijn, er zijn erbij die dat in de aanvullende verzekering hebben en dan is het meestal pas bij/na je 18de)

Je zou, als je je wil laten laseren, naar speciale klinieken in Spanje, Polen of Bulgarije kunnen gaan.
Dat kost buiten de vakantie een 350/400 euro en ben je het haar in de schaamstreek een kleine 2 jaar kwijt, dus een ''kale''.
En in Spanje zitten 2 klinieken die ook aan diep laseren doen, in de omgeving van Malaga.
Vanaf je 14de kan je daar terecht.
En het is een all-in prijs met vliegtuig, hotel en verzorging van rond de 1100 euro voor 8 dagen met 2 laser behandelingen van ieder 1½ uur.
Groeit er nooit meer een haartje.
Ik ben diep gelazerd net na mijn 14de verjaardag.

13 sep 2017, 21:09, Jaja
5

Hallo waarom zou ik dat doen ik ben 11

15 sep 2017, 16:09, Nickname
6

Je hoeft niks drastisch te doen hoor, schaamhaar is iets vrouwelijks. Je kan het weg scheren, je kan het laten staan. Misschien is in jouw geval korthouden het makkelijkst. Omdat het dus zoals jij zegt snel terug groeit.

15 sep 2017, 16:09, Mai
7

M'n vriendin hat t al in groep 6....
en anders neem je toch gwn een klein scheermesje mee? Dan kun je t afscheren voor je gaat douchen

1 okt 2017, 22:10, ...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.