Behaarde poes

Zijn er anno 2019 nog meisjes met een behaarde poes?

Het lijkt wel of elk meisje tegenwoordig zo'n vieze kale baby doos heeft.

2 okt 2019, Hotmale


Reacties

plaats reactie
1

Haar is al weer ff in hoor sinds 2017

3 okt 2019, 01:10, Bikinigek
2

Ik heb het voor mijn vriendje een tijdlang behaard gehad, daarna heb ik het weer een hele tijd kaal gehad, soms afgewisseld met een streepje. Sinds twee maanden laat ik het weer groeien en het is al weer behoorlijk harig. Mijn vriendje vindt het geweldig. Eens kijken hoe lang ik het nu vol ga houden om een harige poes te hebben!

3 okt 2019, 10:10, Kim96
3

Ik heb het nog nooit geschoren!

3 okt 2019, 21:10, Ghislaine
4

Ik scheer het wel. Ik vindt het persoonlijk heel irritant. Ik heb het eerst heel lang laten groeien en toen heb ik het 1 keer geschoren. Toen het weer iets langer werd begon het te jeuken. Daar heb ik nu nog last van dus hou ik het bij. Daarnaast vindt ik beide prima, als iemand wil scheren is dat goed en als iemand dat niet wil ook. Ik vind haar vooral irritant als je ongesteld bent en er komt bloed in je haar.

4 okt 2019, 21:10, Laura
5

He Hotmate, ik ben Daphne een meisje van 18 een ik kan je verzekeren dat er meer meisjes zijn die geen kale Barbie of bevroren kip op hun vagina hebben dan dat jij denkt!. Ik ben op mn 13e gestopt met alles wat met scheren te maken heeft. Nu ik 18 ben heb ik echt wel heel veel schaamhaar ' beneden' , en bij m' n oksels zie je al 5 jaar 2 zwarte bossen, dus wees maar niet bang Hotmate, in 2019 zijn er toch echt heel veel meisjes die net als ik en de meeste van m' n vriendinnen het prettig vinden om hun vagina helemaal begroeid te hebben met ons volle bos schaamhaar. bij mij is heel m' n vagina al jaren overgroeid met mijn zwarte bos haar, ik vind het gewoon heel mooi bij mij staan al dat zwarte haar.
Hotmate, ik vind dat hele kale vagina gedoe 1000x niks, waarom mag een meisje van 18 geen grote bos haar en zo hebben? En mn vriendinnen dan, net als mij hoor, en net als ik schamen die meiden en ik ons totaal niet als er weer eens iemand raar naar onze oksels kijkt...ach wij zijn het al zo lang gewend om heel veel haar te hebben dat het ons gewoon niet boeit.
Hotmate, de zomer is weer voorbij en m' n vriendinnen groepje van 9 meiden zijn heel veel naar het naakt strand wat er bij ons is geweest. natuurlijk werden we geregeld bekeken en aangestaard, maar er zijn altijd meer positieve reacties wist je dat? ja, het ziet er natuurlijk wel opvallend uit: 9 meiden met allemaal een grote bos met schaamhaar die ze ook nog met trots laten zien.
Nou jongen, geloof je nou dat er echt wel meer meiden zijn die er uit zien als jij wilt ?? Er is hoop joh, want welk meisje vind het nou niet heel lekker om met haar vingers door haar bos schaamhaar te strelen en te kroelen al ze zich vingert??hihi! En als laatste: om eerlijk te zijn kan ik me niet een mn lichaam voorstellen zonder al mijn zwarte beharing, kaal?? iiiiiiiii!! geen haar op mn poes die daar aan moet denken Hotmate: behaard voor eeuwig!!! XXX D

6 okt 2019, 05:10, Daphne18
6

Ik! Ik scheer het sws niet omdat het dan heel erg gaat irriteren.

1 jan 2020, 22:01, xx
7

Hey Hotmate, yo ik ken anders genoeg van mn vriendinnen die gewoon al hun schaamhaar hebben hoor, Ik ben een meisje van 19 en heb na 5 jaar niet meer scheren een grote bos schaamhaar dat snap je wel. Echt hotmate, ik scheer me vagina al meer dan 5 jaar niet, en het is eigenlijk nu zo dat ik niet anders verwacht dan dat ik mijn zwarte harige driehoek zie als ik ga plassen, ik ben niet anders gewend dan een behaard meisje te zijn. Geef toe hotmate; een man mag dan weer wel harig zijn, maar als een meisje veel schaamhaar heeft dan is dat weer niet goed...Ik ben super blij dat er gelukkig jongens zo als jij zijn. Jullie jongens die veel haar ok vinden helpen veel zwaar onzekere meisjes heel veel. let maar op, ik zie het al op steeds meer media dat er meer en meer meisjes trots hun foto met okselhaar posten en zo.
Maar hotmate, ik ga zeker alles lekker harig houden 'daar'XXX Noomi19

16 jan 2020, 16:01, Noomi19
8

hey TS Hotmale, luister eens naar mij...Ik ben Kristynia, een meisje van 17 en ik kan je verzekeren dat er nu 2020, meer meisjes rondlopen met een heleboel schaamhaar op hun kut! Ten eerste Ik zelf hi hi! Ik kreeg mijn schaamhaar op mn 9e jaar en heb me bewust nog nooit geschoren, ik was echt zo trots dat ik het eerste meisje was van de klas die een harige kut had.ik was zo stoer, ik dacht niet eens aan scheren. en nog steeds niet. Nu ik 17 ben, dus 7 jaar alles laten groeien, op mn kut, mn oksels, mn onderarmhaar, op mn benen heb ik bijna niks. Oh ja sinds 2 jaar groeit er een harig paadje van mn navel naar mn harige venusheuvel. dus nu ik 17 ben heb ik ook echt wel een grote, zwarte bos schaamhaar op mn kut. ik scheer mn bikinilijn ook niet, dat is bij mij echt geen doen, dus als ik ga zwemmen trek ik een badpak met pijpjes aan, maar ja, ik ben zo 'n harig meisje, er steken altijd wel wat schaamharen uit mn badpak.boeje toch!
Ik kom uit Rusland, en de meiden daar maken zich echt niet druk of hun bos haar en okselhaar mensen raar zou laten kijken, mn Russische vriendinnen die ik elke zomer weer zie, en met zn allen in een prachtig meer zwemmen doen dat altijd al gewoon in hun blootje. En ik meen het dat echt wel de meeste meiden, van 11/12 tot 25 gewoon bijna allemaal veel schaamhaar en zo hebben groeien. ik kom uit een heel arm gedeelte van Rusland:wat denk je:
als er al scheermesjes voor vrouwen te koop zijn, geven al mn vriendinnen hun weinige geld echt wel liever uit aankleding, Wodka en eten. Nu ik in Nederland woon ben ik de mentaliteit wel aardig gewend: nu t 2020 is zie ik ook op deze site veel, echt veel meiden schrijven dat ze zich nooit scheren en het heerlijk vinden om heel veel schaamhaar op hun kut te hebben. Maar ik snap al die andere meiden die speciaal een kale kut moeten hebben niet. Echt niet! een meid als ik van 17 met een kale kut....
er klopt iets niet aan zo 'n kut, snap je? echt, een lekkere bos haar maakt je kut toch veel aantrekkelijker en mooier? ik durf zelfs te zeggen dat een harige kut veel vrouwelijker is dan een kale. een soort naakte Barbie toch? Maar Hotmale, er zijn weldegelijk meisjes in 2020 die er niks mee te maken willen hebben met dat scheren enzo...Ik als een voorbeeld, mijn vriendinnen, en nog veel meer meiden die ik niet eens ken gaan voor een bos schaamhaar op hun kut!!! Ik hoop je gerust gesteld te hebben. XXX Kristynia

25 mrt 2020, 07:03, Kristynia17
9

Hey TS Hotmale, Ik ben Sarah van 18, zoals je hierboven ook ziet zijn er echt meer meisjes met een volle bos schaamhaar dan jij denk ik dacht, en ja, nu het 2020 is zullen het nog meer meisjes zijn die liever een harige kut hebben, en kiezen om nooit meer zich te scheren. En jij Ghislaine, jij bent toch ook wel een meisje met heel veel schaamhaar?? Ha Ha! Ghislaine, ik vind je wel cool...de relaxte manier hoe jij zegt dat je ook gewoon een lekkere volle bos hebt. XXX

2 apr 2020, 01:04, Sarah18
10

Hoi Sarah18, het is toch ook niks om je voor te schamen? Daar kun je best relaxt over zijn, zeker hier op een forum waar anderen je niet kennen. Het moet toch ook niet uitmaken wat je hebt?! Ik heb ook een harige poes en ik schaam me er zeker niet voor!

2 apr 2020, 13:04, Kim96
11

He Hotmale! ik ben weer terug hoor! Ik was 3 jaar geleden dat ene meisje wat er trots op was om echt veel schaamhaar op dr 17e te hebben. Ik ben dus terug, en nog hariger op m'n kut dan toen hi hi! Iedereen kende me als 'Racheltje17, nu ik ouder ben, en al een jonge vrouw van 20 ben ga ik natuurlijk niet overal meer posten dat meisjes net als ik hun schaamhaar beter kunnen laten groeien. Ik vind het nog wel, maar ik ben ook ouder geworden he? Ik heb nu al 2 jaar een hele lieve, leuke jongen als lover, hij is alleen deze keer jonger dan ik hi hi! serieus: we schelen 2 1/2 jaar, hij is 18 en een beetje. goh, als ik wist wat ik nu weet toen ik 17 was...
Mijn vriend keek wel op toen hij mijn kut voor het eerst zag, ik zag dat wel hoor, toch zei hij iets wat ik echt nog nooit gehoord had van geen een jongen, hij zei:' Racheltje, ik vond je al 'anders', maar nu ik zie hoe jouw vagina er dus uitziet ben ik gemeend trots om met zo'n stoer, maar heel vrouwelijk meisje wat te hebben, echt lieverd...laat jij je bos schaamhaar maar lekker groeien. Wat jij met je lichaam wil of juist niet...ik vind je zo het mooist, zoals je zelf gekozen heb voor echt wel een grote bos schaamhaar op je vagina, ik houd van je meisje!
'Snik!' aaaaw, hij meende het ook echt, waar vind je zo'n lieverd? En hij zegt het nog steeds wel eens tegen me:' ik vind je zoo mooi als je er uit zxiet hoe je ECHT wil...kusje'
'aaaaaaaaaw, mijn ventje. en hij is het allang gewend, en vind het totaal niet erg of zo dat ik in de zomer toch echt altijd topjes draag...en ja, hij loopt dan naast een zichtbaar harig meisje dat ook nog eens de hele tijd met haar okselhaar speelt...hij pikt gewoon Alles wat ik belangrijk vind, of me er het beste bij voel. Hij is zo lief!
Hij is jammer genoeg totaal niet behaard als andere mannen, vind ik wel jammer, maar hij kan er niks aan doen dus maakt het niet uit. Hi hi! we vallen wel erg op in de sauna of het naaktstrand...mijn ventje loopt dan bijna onbehaard naast zijn zwaar harige meisje, zie je het voor je hoe wij gezien worden?: Ik ben wat langer dan hem, en ik ben mollig, dus ik ben groter en tig x behaarder, dus er lopen 2 geliefdes op het naaktstrand samen: hij is blond en is wat mager, ik ben langer en steviger dan hem, maar wat het meest opvalt natuurlijk...hij is bijna niet behaard, maar ik die ernaast loop heb een mega bos schaamhaar, en al mijn andere vrouwelijke beharing natuurlijk ook. maar we houden echt van elkaar!! en ik kan lekker harig als ik wil blijven, dan heb je toch een stelletje?? knuffel en een kus R

29 aug 2020, 18:08, Racheltje20
12

Heey rachel.
Ik ben madelon. Ik heb inmiddels ook een hele lieve vriend. We waren aan het daten en na een paar dates hebben we t bed gedeeld. Toen ik topless voor hem stond zag hij m'n okselhaar al en daarna mijn schaamhaar. Hij zei letterlijk: wauw een echte normale natuurlijke vrouw! Ik hou van je schaamhaar en okselhaar. Dat wind me op hihi. Toen was het mijn beurt om hem uit te kleden en jawel hoor borsthaar okselhaar schaamhaar hij had het allemaal. Het was ook een heerlijke nacht. Een paar weken daarna gingen we naar de sauna. Daar liepen we dan allebei naakt en behaard. De meeste mensen keken wel naar ons maar deden gewoon normaal. Er was er ook een bij de bleef maar kijken dus toen deed ik 1 arm omhoog zodat hij mijn okselhaar zag en toen moest hij bijna kotsen. Terwijl het Gewoon haar is hetzelfde als op je hoofd ! Dus niks vies aan. Ik hou van hem en hij van mij en van elkaars harigheid. Kusjes een harige verliefde meid

Madelon.

31 aug 2020, 23:08, madelonxoxo
13

Ik vind al dat haar pijnlijk want ja het gaat serieus pijn doen bij mij en het jeukt en kimt overal tussen💀

1 sep 2020, 00:09, Aardbeiensoep
14

Ik ben een meid van 20 en ik laat alles al jaren puur natuur, ik heb zeker een volle donkere bos haar op mijn vagina en dat laat ik lekker allemaal doen. Als we gaan douchen na het sporten ben ik toch echt niet de enige meid met heel veel schaamhaar, het is bij ons een beetje 50/50, dus ik val helemaal niet op met mijn harige poes, mijn beste vriendin heeft ook echt een wilde bos haar en doet er ook nooit wat aan. En de jongens moeten maar wennen aan mijn harige poes,want ik kies er zelf voor om lekker harig te zijn.

23 okt 2020, 11:10, Maryam20
15

Hallo , ik ben Noémie , ik ben 12 jaar en hou helemaal niet van een behaarde poes. Bij mij gaat alles er af tot het allerlaatste haartje Ik heb een vriendje van 14 jaar en op mijn aandringen is zijn schaamhaar nu ook volledig afgeschoren. Ik weet dat men zegt dat ik zeer jong ben om nu al sex te hebben met een jongen. We gaan niet verder dan elkaar strelen en haar afscheren hoor

16 feb 2021, 13:02, Noémie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.