Behaarde poes

Zijn er anno 2019 nog meisjes met een behaarde poes?

Het lijkt wel of elk meisje tegenwoordig zo'n vieze kale baby doos heeft.

2 okt 2019, Hotmale

Reacties

plaats reactie
1

Haar is al weer ff in hoor sinds 2017

3 okt 2019, 01:10, Bikinigek
2

Ik heb het voor mijn vriendje een tijdlang behaard gehad, daarna heb ik het weer een hele tijd kaal gehad, soms afgewisseld met een streepje. Sinds twee maanden laat ik het weer groeien en het is al weer behoorlijk harig. Mijn vriendje vindt het geweldig. Eens kijken hoe lang ik het nu vol ga houden om een harige poes te hebben!

3 okt 2019, 10:10, Kim96
3

Ik heb het nog nooit geschoren!

3 okt 2019, 21:10, Ghislaine
4

Ik scheer het wel. Ik vindt het persoonlijk heel irritant. Ik heb het eerst heel lang laten groeien en toen heb ik het 1 keer geschoren. Toen het weer iets langer werd begon het te jeuken. Daar heb ik nu nog last van dus hou ik het bij. Daarnaast vindt ik beide prima, als iemand wil scheren is dat goed en als iemand dat niet wil ook. Ik vind haar vooral irritant als je ongesteld bent en er komt bloed in je haar.

4 okt 2019, 21:10, Laura
5

He Hotmate, ik ben Daphne een meisje van 18 een ik kan je verzekeren dat er meer meisjes zijn die geen kale Barbie of bevroren kip op hun vagina hebben dan dat jij denkt!. Ik ben op mn 13e gestopt met alles wat met scheren te maken heeft. Nu ik 18 ben heb ik echt wel heel veel schaamhaar ' beneden' , en bij m' n oksels zie je al 5 jaar 2 zwarte bossen, dus wees maar niet bang Hotmate, in 2019 zijn er toch echt heel veel meisjes die net als ik en de meeste van m' n vriendinnen het prettig vinden om hun vagina helemaal begroeid te hebben met ons volle bos schaamhaar. bij mij is heel m' n vagina al jaren overgroeid met mijn zwarte bos haar, ik vind het gewoon heel mooi bij mij staan al dat zwarte haar.
Hotmate, ik vind dat hele kale vagina gedoe 1000x niks, waarom mag een meisje van 18 geen grote bos haar en zo hebben? En mn vriendinnen dan, net als mij hoor, en net als ik schamen die meiden en ik ons totaal niet als er weer eens iemand raar naar onze oksels kijkt...ach wij zijn het al zo lang gewend om heel veel haar te hebben dat het ons gewoon niet boeit.
Hotmate, de zomer is weer voorbij en m' n vriendinnen groepje van 9 meiden zijn heel veel naar het naakt strand wat er bij ons is geweest. natuurlijk werden we geregeld bekeken en aangestaard, maar er zijn altijd meer positieve reacties wist je dat? ja, het ziet er natuurlijk wel opvallend uit: 9 meiden met allemaal een grote bos met schaamhaar die ze ook nog met trots laten zien.
Nou jongen, geloof je nou dat er echt wel meer meiden zijn die er uit zien als jij wilt ?? Er is hoop joh, want welk meisje vind het nou niet heel lekker om met haar vingers door haar bos schaamhaar te strelen en te kroelen al ze zich vingert??hihi! En als laatste: om eerlijk te zijn kan ik me niet een mn lichaam voorstellen zonder al mijn zwarte beharing, kaal?? iiiiiiiii!! geen haar op mn poes die daar aan moet denken Hotmate: behaard voor eeuwig!!! XXX D

6 okt 2019, 05:10, Daphne18
6

Ik! Ik scheer het sws niet omdat het dan heel erg gaat irriteren.

1 jan 2020, 22:01, xx
7

Hey Hotmate, yo ik ken anders genoeg van mn vriendinnen die gewoon al hun schaamhaar hebben hoor, Ik ben een meisje van 19 en heb na 5 jaar niet meer scheren een grote bos schaamhaar dat snap je wel. Echt hotmate, ik scheer me vagina al meer dan 5 jaar niet, en het is eigenlijk nu zo dat ik niet anders verwacht dan dat ik mijn zwarte harige driehoek zie als ik ga plassen, ik ben niet anders gewend dan een behaard meisje te zijn. Geef toe hotmate; een man mag dan weer wel harig zijn, maar als een meisje veel schaamhaar heeft dan is dat weer niet goed...Ik ben super blij dat er gelukkig jongens zo als jij zijn. Jullie jongens die veel haar ok vinden helpen veel zwaar onzekere meisjes heel veel. let maar op, ik zie het al op steeds meer media dat er meer en meer meisjes trots hun foto met okselhaar posten en zo.
Maar hotmate, ik ga zeker alles lekker harig houden 'daar'XXX Noomi19

16 jan 2020, 16:01, Noomi19

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer