Ain't No Boobies 156504

Help! Ik ben 13 en heb nog geen borsten, ik ben er heel erg onzeker over. Ik durf geen strakke kleding en kleed mij altijd in een aparte kamer om. Meiden uit mijn klas hebben al cupmaat E maar ik nog niet eens A... tips?

8 jan 2017, Helphelp156504


Reacties

plaats reactie
1

E is wel heel groot voor 13 jarigen o-o of ben ik nou gek

8 jan 2017, 22:01, Een meisje😛
2

ik weet het niet maar dat is zeker erg groot cup maat E
het zal wel cup maat B of C zijn.
je borsten groeien van zelf. het lijkt me niet fijn om met een cup E. te moeten rond lopen.

9 jan 2017, 01:01, d
3

ik heb A en ik ben bijna 15 dus het is helemaal niet zo raar en je hoeft je er totaal niet voor te schamen. Dat deed ik in het begin ook maar later ging dat weg want echt A is beter dan C of D ofzo want dan staan ook heel veel dingen je niet leuk. mij maakt het nu weinig uit omdat ik wel shirtjes heb gevonden die wel leuk staan en hou je gewoon aan je eigen stijl en trek je niks van de rest aan. Als je echt grotere wil kun je push-up proberen of vullingen alleen niet te veel dan weet iedereen meteen dat ze nep zijn.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
xxx

10 jan 2017, 21:01, happy girl x
4

Ik wil in jiuw klas komen ;)

25 jan 2017, 14:01, Morris de Graaf
5

Jouw*

25 jan 2017, 14:01, Morris de Graaf
6

Jou klas is dan wel heul biezonder.

25 jan 2017, 14:01, Melvin Huijsman
7

Morris de Graaf en Melvin Huijsmangadver jullie zijn echt vies, blijf bij de topic!!
Er is niks mis met kleine borsten, ik heb ook A en ik ben er gewoon tevreden mee. Grote borsten zijn onhandig haha

25 jan 2017, 14:01, eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.