AA75

Ik ben 12 jaar en 1.71m
Ik heb echt miniborstjes, AA75...
Zelf wil ik geen vullingen of zo, maar ik ben gwn een beetje bang dat ik uiteindelijk net cup B haal... :(

help?

30 nov 2012, xmeertje


Reacties

plaats reactie
1

kind, je ben 12, en hebt niks te vrezen! net als de rest van je lichaam groeien je borsten ook nog gewoon!!

2 dec 2012, 18:12, moiiiii
2

jij moet blji zijn ik ben 12 (over maand 13 ) ik heb cup c t en ik ben 1.58 duss

2 dec 2012, 19:12, nina styles
3

meertje ik ben echt precies het zelfde als jou, en ook hetzelfde probleem.. De meeste meisjes van me klas hebben cup c, wat nu?
x

5 dec 2012, 19:12, Hoi
4

Je ben nog maar 12 or, toen ik zo oud was had ik ook nogal een kleine maat... Ook A ofzo en nu heb ik ruim de C bereikt!! Dus je komt er vanzelf wel!!
xx

5 dec 2012, 19:12, Lin
5

Ach joh maakt niks uit, sommig kinderen van 12 zijn zelfs nog gwn PLAT!

En ik ken iemand die kreeg pas borsten toen ze 14 was en die heeft nu cup D.. Dusss... Maak je niet druk w8 nog maar lekker even, want borsten zijn echt niet altijd even fijn!

Xx Groetjes Lulu

5 dec 2012, 20:12, Lulu
6

ik ben 13 en heb cup 80 a zullen me borsten nog wel groeien want in me bh lijken ze zo groot maar zonder zijn het egt erwtjes ik wil egt grote borsten cup d of e ofzo

22 dec 2012, 18:12, loveyou x
7

ik ben 14 , en heb cup aa75 . Toen ik elf was begon het en toen werden ze groter en toen begon ik bh's te dragen maar het lijkt alsof ze niet meer groeien. me zus heeft cup b me ma cup a . ik ben bang dat ik dat ook krijg. maar ze doen wel pijn dus ik weet niet wat er gaat gebeuren . ik ben ook erg dun heeft dat er mee te maken?

3 jun 2013, 16:06, help
8

Lieve meid,

Toen ik 12 was had ik niets, Geen aa ofzow.

Ben nu 17 en heb C75 of D70.
Komt vanzelf en had ook heel gevoelige borsten en grote tepels.

Schaamde me ook maar het is je eigen lichaam, accepteer het en vind jezelf mooi.

Liefs Sanne

3 jun 2013, 23:06, Sanne17
9

De meeste 12-jarige kinderen die ik ken hebben met een beetje geluk net aa65..
Zo erg is het niet hoor..

8 jul 2017, 14:07, Chloe❤👅
10

Ik ben 14 en heb maat 70AA en ik geloof niet dat iedereen in jullie klas C heeft want ik ben ook niet eens de enige met cup AA er zijn er wel meer, 1 meisje uit mijn klas is zelfs npg bijna plat maar ook dat komt vanzelf! Alleen ik moet wel zeggen dat ik mezelf een beetje tegen spreek want ik heb al super lang dezelfde maat dus ben best bang dat ik maar een A of B cup krijg😬 Alleen tja je doet er niks aan als dat zo is is dat zo, je kan later nog altijd push up bh's gaan dragen als het niet meer veel groeit. maar alles komt op zn tijd dus ik zal me niet te druk maken.

9 aug 2017, 10:08, Hulp van ander (onzeker) meisje
11

hoi ik ben 14 jaar heb een CUP 75B. ik vind ze niet over dreven groot. een nichtje van mij is 20, en die heeft cup 70 E. ik was laatst bij haar aan het slapen, we gingen ons om kleden, toen zag ik dat.

9 aug 2017, 14:08, *A*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.