7km wandelen

Als je elke dag 7 km loopt, val je dan af?

3 sep 2019, lopend meisje


Reacties

plaats reactie
1

Beweging kan helpen bij afvallen maar, voeding,stress,slaaptekort,hormonen,genen,medicijnen,tumoren en aandoeningen hebben ook invloed op je gewicht dus daarom moet je niet alleen meer bewegen om gewicht te verliezen. Als je wilt wil ik je wel afval advies geven en waarom wil je eigenlijk afvallen?

4 sep 2019, 11:09, juliatje.
2

doe maar. omdat ik te dik ben.

5 sep 2019, 14:09, lopend meisje
3

Wat is je bmi? En hier wat afval advies maar vraag wel je omgeving om hulp ** ook is het van belang dat je genoeg kauwt op je eten en van je eten een speciaal moment maakt ook 1.5 liter water per dag drinken is van belang om vol te zitten en zo droogt je lichaam niet uit. Succes en zeg maar als je meer advies, hulp of steun wilt.
1 Ga samen met iemand sporten.
2 Let ook op hoeveel je stresst en of je genoeg slaapt want dat heeft zeker invloed op je gewicht dus probeer op vaste tijden te slapen en doe aan mediteren om stress te minderen.
3 Zet gezond eten in het zicht en ongezond eten buiten het zicht.
4 Ga met de trap in plaats van de lift.
5 Heb geduld.
6 Hang een motivatielijstje boven je bed.
7 Gebruik geen hormoonstorende stoffen dat vertraagd je afvalproces.
8Gebruik geen dieetpillen, afvalshakes en afslankpoeder want, het vrij ongezond voor je lijf.
9 Beloon jezelf om de zoveel tijd met iets om afvallen leuk te maken bijv. sauna,massage, spa, naar museum, naar strand, pedicure of een nieuw kapsel.
10 Thee,water en koffie(geen ijskoffie) kan je ook drinken al ben je op dieet **, een smoothie zonder toevoegingen zoals suiker, plantaardige melk zonder suiker en kokoswater raad ik aan met mate te drinken.
11Beweeg minimaal een uur per dag al is het lopen.
12 Zit niet te lang en loop een stukje elk half uur.
13 Wacht 3 uur voordat je weer wat eet.
14Voeg geen suiker en zout toe aan eten.
15 Eet geen saus daar heb je toch niks aan of doe het met mate.
16 Probeer anders met je andere hand te eten dan merk je dat je sneller of je vol zit.
17Maak je ontbijt van te voren klaar dat is lekker makkelijk.
18Vraag je ouders om geen ongezonde dingen te halen voor je.
19Ga niet winkelen met honger dan haal je meer eten dan je nodig hebt.
20 Als je een vreetbui ziet aankomen, ga dan een stukje lopen om die vreetgedachten te vergeten
21 Ga nu niet denken: Oh ik mag dat en dit niet eten, want dat gaat echt niet helpen met afvallen.
22 Doe aan FIT (Functional Imagery Training) jezelf dun denken helpt echt1

** Dit bericht is aangepast door de moderator i.v.m. het geven van ongezonde tips

5 sep 2019, 19:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.