stressssssss

Geschreven door Anoniem op 28 jun 2026

Hoi ik ga naar de zomervakantie naar de 3e en draag nog geen bh
mijn vragen hier over zijn:

is dit naar maal?
zou ik er opmerkingen van krijgen?
zou iedreen me dan raar vinden?
hoe weet je of je een bh nodig hebt?

dat waren mijn vragen hier over
groetjes Anoniem! [ben 14 btw]

Jullie reacties

Plaats reactie

Ha anoniem, mijn vraag is. Heb je borsten? Want dan heb je er wel een nodig. Ik ga na de vakantie naar groep 8 en draag al een bh. Maar ik heb al wel borsten. Moedig dat je dit durfde te delen! Tis niet zon heel makkelijk onderwerp hé!

28 jun 2026, 14:08 Ik reageer op anoniem

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer

Volg je ons al?

Verhalen, facts & meer