1000000 puistjesss! HELP MIJ PLZ
Geschreven door Rhodeetjee op 3 mrt 2016
Ik heb echt best veel puistjes, en ben jaloers op mensen met een glad huidje.
Ik heb er op mijn voorhoofd aan de linkerkant best veel en op mijn wang/kin aan de rechterkant zitten er ook veel. Van een afstand zie je het niet, maar van 1 meter afstand wel en ik voel mezelf er onzeker bij.
Wie heeft tips?
Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coƶrdinator.
Jullie reacties
Uhm reinigen en scrubben
als je de neiging hebt om hem weg te halen met je nagels ofz NIET DOEN dan krijg je rode plekjes heel irri had ik ook gewoon laten doen dan zie je ze minder x
ja ik heb hetzelfde probleem. ik weet ok niet wat ik er tegen moet doen maar ben et echt beu al die k't puisten!
tips?
idd @eenmeisje ik probeer er niet aan te zitten
en @anna ik reinig elke ochtend en aaf en scrub 3x per week!
xx'ies
kuttig
okee dankjewel een meisje en anna! ly
Fijn dat er toch nog zijn die wel reagerenn!
Want bijna altijd wordt alleen op 'onzin' topics gereageerd of op seksistische dingen. Maar nooit zul je op dit soort welgemeende dingen 20 reacties krijgen. Dat vind ik wel erg jammer aan de bezoekers van deze site. Nogmaals superlief jullie rea's
xxxxxxxxxxxx'jes
Yolinde jij ook bedanktt! Vervelend eh
Sorry, dat ik niet gereageerd heb.
maar je hebt helemaal gelijk!
Terwijl andere mensen gewoon serieuze problemen hebben en die andere doen een beetje vingeren enz. gewoon gek!
Maar meid, je moet elke ochtend en avond je gezicht reiningen met een reinigingsgel tegen puistjes.
Probeer gezond te eten, niet te veel chips en patat eten.
Komt goed meis! Als je 16 a 17 bent trekt het echt weg. Ik ben nu 16 en heb er geen meer, toenk 15 was had ik er ook wel eens last van, maar niet heel erg.
xxxxx- kimmetjee!
Hey, k heb er zelf ook last van, maar wat bij veel mensen werkt is tandpasta er op smeren voordat je gaat slapen!