Waarom ben ik niet aantrekkelijk?

Ik ben zo extreem onzeker. Telkens als ik even tevreden over mezelf ben zie ik wel weer iemand op social media die mijn hele zelfverzekerheid laat dalen. Ik heb dus op een gegeven moment iedereen ontvolgt op insta waardoor mijn zelfverzekerheid altijd omlaag gaat als ik video's en filmpjes van diegene zie. Maar die influencer/artiesten zie ik dan weer telkens voorbij komen op mijn 'ontdekkenpagina' of op tiktok op mijn 'voor jou pagina'. Ik word er helemaal gek van en het voelt alsof ik niet er vanaf kan komen..

29 mrt 2020, F.Marie17


Reacties

plaats reactie
1

Iedereen is mooi op zijn/haar manier. Smaken verschillen. Jij vind jezelf misschien niet aantrekkelijk maar anderen vinden dat misschien wel. Ik kom van een land waar bleek en mollig het schoonheidsideaal is, dus als bruine slanke vrouw kreeg ik altijd te horen dat ik lelijk was, tot ik naar België kwam, hier blijk ik juist het perfecte schoonheidsideaal te zijn met mijn lichtbruine kleur en slanke lichaam. Zo zie je maar... schoonheid is relatief. En uiteindelijk zijn er maar twee mensen die je mooi moeten vinden: je partner en jezelf. De rest maakt niet uit.

30 mrt 2020, 02:03, Nadia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.