Vollere meiden

Hoihoi, ik ben een jongen van bijna 18 en ik merk steeds meer dat ik meiden met een buikje zeer aantrekkelijk vind. Ik weet niet goed wat ik hiermee moet en mijn vraag is, merken meer jongens dit? Of zijn er meiden die zichzelf mooier vinden met een buikje? ***
Ben heel erg benieuwd!

*** Dit bericht is aangepast door de moderator

10 jan 2020, Idunno


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb dat ook ik vindt volle meiden heerlijk maar niemand om mij heen weet ervan

10 jan 2020, 15:01, Jongen14
2

@jongen14 ja precies. Ik merk ook dat ik me voel aangetrokken tot dikke meiden met vetrollen en een blubberbuik enzo alleen ik weet niet wat ik er mee moet

10 jan 2020, 15:01, Zzzupermario
3

Ik vind het juist goed dat je op dit soort meiden valt. Niet ieder meisje heeft natuurlijk een model lichaam wat juist goed is.

10 jan 2020, 17:01, D.💞
4

Ik ben een vollere meisje ik heb niet echt een buik,maar ik heb wel echt dikke benen. Ik merk op dat jongens op mijn school altijd op dunne plankjes vallen(No hate) Maar op dit website zie ik wel een aantal jongens die van dikkere meiden houden. Waarom vinden mensen het erg als jongens open zijn over hun smaken, vooral als ze op grotere meisjes vallen? Jongens mogen wel open zijn dat ze dunne meiden leuk vinden, maar als het over een thick meisje gaat, dan is het opeens taboo.

10 jan 2020, 20:01, Sauna
5

Ik denk dat jongens er zeker op school niet voor uitkomen omdat de norm is dat het ideaalbeeld slank en strak is. Zeker in de puberleeftijd kijkt iedereen erg naar elkaar en wil je niet van die norm afwijken. Zelf ben ik geen puber meer en vind ik, net als toen ik puber was overigens, wat vollere meiden veel mooier. Nu durf ik dat makkelijker te zeggen dan een paar jaar geleden. Ik vind een buikje en zo erg sexy. Maar ik vind wel dat een meisje meer is dan haar figuur of gewicht. Aankomen om het aankomen hoeft van mij niet. Een wat voller meisje die door haar leefstijl uitstraalt dat vollere figuur niet erg te vinden en geen moeite heeft met nog wat aankomen vind ik top, maar obsessief met aankomen bezig zijn, waarmee vallen op wat voller vaak verbonden wordt, vind ik niks.

13 jan 2020, 17:01, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.