Voelen en droogneuken.

Hey
Ik ben 14 en heb op mijn 12,11 voor het eerst gezoend met iemand van 14,4 we deden dit allebij voor het eerst en hadden voor het eerst verkering. Nu heb ik ook getongt met hem. Maar ik wil iets nieuws. Voelen of het andere. Ergens las ik dat een setjes gemiddeld 16,2 zijn als ze elkaar gaan aftrekken en vingeren en 17,5 de gemiddelde seksleeftijd is. Ik vind wel dat ik hem kan aftrekken bv, maar voor seks weet ik het nog niet. Ik wil het wel heel graag maar mijn ouders zijn bijna altijd in huis. En hij woont best ver van mijn. Als je op school naar de wc gaan om daar te vingeren ofzo weet de rest als wij uit de wc komen iets deden. En waarschijnlijk maken we dan geluiden. En voor seks is de wc te klein. En ik wil niet betrapt worden. Geef alsjeblieft je ervaring of geef tips. En ik ben ook jong, maar we zijn eraan toe.
Xoxo

16 jul 2018, Loveyou❤️


Reacties

plaats reactie
1

ik vindt 12.11 echt veeeeeeellss te jong voor sex echt waar!!!!!

6 okt 2018, 15:10, Veertje2005
2

Ik was 13 en ik had voor het eerst seks gehad ik ben nu 17 maar als je er aan toe bent en hij ook wrm dan niet?
Miss kan je aan je ouders vragen of hij es kan blijven slapen ofzo of gwn ergens afspreken waar je bijv. Met de bus ofzo naartoe kunt gaan

9 okt 2018, 23:10, Claraxx
3

@Veertje2005 ze is 14 denkik

16 okt 2018, 23:10, Hallo
4

Heeii meis, lekker doen waar jij je nu goed bij voelt! Met mijn ex ben ik ook nooit verder gegaan dan aftrekken & vingeren. En wat je ouders betreft, je mag toch wel naar jouw of zijn kamer? en dan wat daar verder gebeurd hoeven ze niet te weten :)
Later doe je hier ook makkelijker over en weten je ouders het wss gewoon, is uiteindelijk veel chiller maar in het begin is het nog zo priel en intiem dat je natuurlijk je ouders daar niet over wil vertellen.
Je kan ook als je echt helemaal alleen met hem wil zijn, een kamer huren in een hotel ofzo. Dan hebben jullie echt alle privacy die je maar kan wensen ;)
Qua leeftijd, maak je geen zorgen, de een is nou eenmaal eerder klaar dan de ander. En met de tijd wordt het ook onder vrienden/vriendinnen normaler als je al seksueel actief bent! x

Succes & vooral veel plezier! X

17 okt 2018, 21:10, girlie
5

ik zou maar wachten hoor meid want zo belangrijk is seks niet op jouw leeftijd en je gaat niet dood zonder seks dus stay in school eet je broccoli en blijf jezelf en geen drugs.

6 mrt 2019, 11:03, appelfiets
6

Ga wandelen met een rugtas met een kleedje or whatever en duik de boesboesjjjj in. HOPSAKEEEEE!!!! HAVE FUN AND DO IT SAVE!! ;)

2 apr 2019, 17:04, Megamandel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.