Striemen op...

Hoi
Ik heb striemen op mn kont en ze zijn heel erg zichtbaar, maar gelukkig kan je ze niet zien aangezien ze net onder mn onderbroek zitten. Maar ik ben bang dat het later tijdens de seks ofzo opeens afschrikt....
Het zijn rode strepen die plotseling zijn ontstaan, ik heb ze ook op mn heupen, wel iets minder zichtbaar...

Maar wat kan ik hier tegen doen?
(Ik ben 14)

6 jun 2020, Lolaatje


Reacties

plaats reactie
1

Je word dik

6 jun 2020, 19:06, Tattoo
2

Tattoo is een troll..

On topic daar is een jongen met seks echt niet mee bezig van euj striemen...

7 jun 2020, 01:06, Bikinigek
3

Hi Lolaatje!
De striemen ontstaan inderdaad omdat je huid sneller moet rekken dan dat het aankan. Dit komt waarschijnlijk gewoon omdat je een vrouw wordt. Ik heb ze ook op mijn heupen, billen en borsten zitten. Ze blijven niet heel lang rood en zullen langzaam naar paarsig (beetje blauwe plek achter) omgaan naar je huidskleur. Het worden littekens, maar over een paar jaar kan je ze alleen maar zien als je heel goed oplet.
Het kan voor jezelf helpen om er goed vettige zalf op te smeren, dit zal het niet oplossen, maar het genees proces wel een beetje helpen. Maar dat is iets algemeens, een droge huid doet niemand goed ;)
Echt heel veel meer valt er niet aan te doen. Ik heb nog nooit last gehad dat iemand er van schrok tijdens de seks. Elke man behoort te weten dat dit is wat het lichaam doet. Sterker nog, mijn vriend heeft ze zelf ook zitten.

8 jun 2020, 10:06, Auriane
4

Mannen letten echt niet op de striemen (strea) terwijl wij vrouwen heel vaak daar onzeker over zijn, letten de mannen laat helemaal niet op! Is mijn ervaring (24jaar) vrouwen krijgem over het algemeen vaak wel strea komt omdat je in de groei zit en Vrouw word.
Niks om je voor te schamen!!!

28 aug 2020, 23:08, Piepeloi
5

95% heeft ze

29 aug 2020, 00:08, Bikinigek
6

Ik heb heel lang weinig tot geen borsten gehad. Op mijn 15de gingen ze ineens als een gek groeien en ging ik binnen een jaar van een A-cup naar een C-cup.
Eerst heel blij, maar hierdoor ook duidelijke strae.
Ik schaamde mij er vreselijk voor, maar zoals hier al eerder gezegd. Mannen kijken daar helemaal niet naar. Die zijn juist blij met de vrouwelijke vormen!

29 aug 2020, 05:08, Marijke
7

Hoi, het is heel normaal en veel mensen hebben het. Jongens zullen er echt niet op afknappen ook! Mijn vriend heeft het heel extreem op zijn onderrug dus ook jongens hebben het!

29 aug 2020, 11:08, Lau
8

Het is idd niet heel erg. Wij zijn er vaak een stuk bewuster van dan jongens haha. Ik heb ook striemen op mijn borsten, billen en heupen, waarschijnlijk omdat ik destijds heel snel groeide en mijn huid het niet kon bijhouden. Mijn vriend had niet eens door dat ik het had, tot ik het er een keer overhad.

4 sep 2020, 09:09, Saartje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.