spleet borsten

hey,

ik ben een meisje van 15 en ik heb een grote spleet tussen mijn borsten. mijn vriendinnen hebben gewoon borsten die dicht naast elkaar zitten maar ik niet. dit maakt me onzeker. ik kan mezelf ook niet aankijken in de spiegel of in bikini. ik heb nu trouwens ook nog maar cup A en soms B.

someone help!

10 jun 2019, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

spleet?

11 jun 2019, 12:06, hhhh
2

een hele grote ruimte bedoel ik!

11 jun 2019, 12:06, anoniem
3

Bekijk het van de positieve kant, mensen houden tegenwoordig van kleine borsten, als meisjes een lijn hebben tussen hun borsten( decote, weet niet hoe ik het moet spellen) zelfs als cup AA, zien hun borsten groter er uit. Ik heb hetzelfde net als jij, ook cup A of B en een grote ruimte tussen mijn borsten, maar als ik een te open blouse draag, is het niet erg, hoef ik geen zorgen te maken dat mensen me decote zal zien. Bonus: Je borsten zien er wat kleiner er uit, wat jongens en meisjes van houden.

11 jun 2019, 16:06, y
4

je kunt push up dragen, of plak bh’s die je met een touwtje bij elkaar duwt. maar ik droeg eerst altijd push up alleen ik heb liever gewoon een normale bh zonder push up, want ik wil niet dat mensen denken alsof ik grote borsten heb, terwijl ze toch iets kleiner zijn. hoewel bij sommige push ups het verschil wel meevalt. maar als je er zo mega onzeker over bent kun je ook een lift geven in je borsten (is wel een operatie) maar dan gaan je borsten wat meer bij elkaar/mooier naar boven. maar daar moet je wel 16/18 voor zijn geloof ik. maar voorderest weet ik niks anders. je zou gewoon moeten accepteren hoe je bent en hoe je borsten eruit zien, want er zijn veel jongens die daar echt niet naar kijken, en je vriendinnen blijven evegoed je vriendinnen hoor! ik vind het ook best mooi als je bij een bikini je borsten aan de zijkanten er een beetje uithangen, dus dat kun je ook doen. Oh en btw: er bestaan tegenwoordig ook zalfjes voor grotere borsten

11 jun 2019, 18:06, yyy
5

is het ook nog mogelijk dat ze bij elkaar gaan groeien? ik ben nu net 15.

11 jun 2019, 19:06, anoniem
6

ben je al ongesteld geworden? zoja, hoelang ben je al ongesteld? want dan weet ik het zo n beetje

11 jun 2019, 20:06, yyy
7

@yyy ja, al 2,5 jaar. aan het begin van mijn ongesteldheid was ik echt plat. mijn borsten zijn nu zo’n jaar aan het groeien.

11 jun 2019, 21:06, anoniem
8

Geen zorgen! Je bent pas 15, toen ik die leeftijd had groeiden ze nog en door de pil gingen ze nog een cupmaat omhoog.
Ik moet wel zeggen dat ik op die leeftijd al een C-cup had, dat werd later DD/E en vervolgens F. En echt blij ben ik daar niet mee, want ze zijn erg gaan hangen.

11 aug 2019, 11:08, Deedee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.