Schaamhaar er meer meiden die het laten staan?

Ik scheer me schaamhaar nooit en ga het nooit doen. Zijn er meer meiden die het laten staan?

15 mrt 2017, 15 meid

Reacties

plaats reactie
1

Ik scheer mijn schaamhaar wel. Omdat ik het persoonlijk nogal onhygiënisch kan zijn vooral tijdens je menstruatie.
Toch vind ik het soms wel geil... 😋

Groetjes van mij

21 mrt 2017, 14:03, -_-1
2

Ik heb er al jaren helemaal niks meer aan gedaan. Mijn vriend vindt een grote bos héél erg geil, dus laat ik het gewoon zoals het is.

23 mrt 2017, 08:03, Annelies
3

hey annelies,ik ben een meisje van 22 en ik heb er ook
jaren,zo n 6 jaar,niks aan gedaan.ik heb dus echt wel een
eeeenorme zwarte bos met schaamhaar.mijn vriendjes
vonden het allemaal super vrouwelijk en sexy,dus ik ben
echt niet van plan om mijn schaamhaar bos te scheren,
nooit en never,het hoort daar tgroeien en ik vind het
gewoon mooi bij mij staan zo n harige driehoek.

17 apr 2017, 13:04, sylvia22
4

Schaamhaar vind ik super mooi staan. Zeker wat Fred zegt da je het kan zien bij badkleding of gewoon bij ondergoed. ik graag tegen iedereen willen zeggen: scheer je gewoon niet en laat alles staan

26 apr 2017, 17:04, Koen1987
5

Ik vind zo'n bos niet zo mooi. Ik zou wel aan de bovenkant wat laten staan, maar bij je schaamlippen wel scheren en bij vagina, in ieder geval... als je gaat dingesen of zo

27 apr 2017, 17:04, ModelXX
6

Net als Annelies en Sylvia22 heb ik ook een harige poes. Ik schoor het vroeger altijd kaal, maar ik ben er mee gestopt omdat mijn vriendje het mooier vindt met haar. Ik heb er nu al drie jaar lang niks meer aan gedaan, ik scheer zelfs mijn schaamlippen niet.

8 aug 2017, 19:08, Kim96
7

hoi
ik vind een streepje wel mooi staan, mee eerste vriendje, vond het niet lekker dat ik schaamhaar had, hij vond het niet lekker tijdens het beffen, het kriebelde bij zijn neus. dus heb het toen weggeschoren, ik kreeg er allen uit slag van na dat ik het geschoren had, ik heb nu goede mesjes waar ik het mee weg scheer.
heb nu een klein streepje staan kort. moet ook niet zo lang zijn. vind het tijdens de menstruatie wel fijn dat het zo kort is. makkelijker schoon te houden, ik gebruik tampons tijdens me dagen, soms ook met maandverband er bij,

9 aug 2017, 01:08, kim
8

Ik heb dr wel een probleempje mee, want als ik ongsteld ben plakt al het bloed eraan. Maar hoe scheer ik het daar weg? Want op het stuk erboven krijg ik het makkelijk weg... Ik heb een elektrisch scheerapparaat van t kruitvat...
XXX Me
Ben trouwens 14

9 aug 2017, 20:08, Ikkee
9

Ik heb eigenlijk vrijwel geen last van mijn haar als ik ongesteld ben, maar dat komt misschien omdat ik tampons gebruik. Met maandverband lijkt het me minder prettig. Ik heb wel maandverband gebruikt toen ik jonger was, maar toen was ik ook altijd geschoren. Als je het wil scheren zou ik dat doen met een scheermesje en scheerschuim.

10 aug 2017, 08:08, Kim96
10

je kan ook met je vrije hand je huid wat strak trekken, en dan gaan scheren. als je het bij houd dan gaat het wel. ik heb van die wat duurdere mesjes. dan heb je minder kans de je, je eigen snijd zeg maar.

10 aug 2017, 13:08, *A*
11

Kan je dan gewoon scheren echt letterlijk óp je vagina??
XXX

10 aug 2017, 21:08, Ikkee
12

@ikkee
je kan het zo van je vagina af scheren. ook onder je armen.. of je been, bikini lijn..

11 aug 2017, 02:08, dingetje
13

@Ikkee: het haar zit alleen op je venusheuvel en de buitenkant van je schaamlippen. Dat is niet moeilijk om weg te scheren, ik heb dat ook jarenlang gedaan.

11 aug 2017, 09:08, Kim96
14

@ikkee: als je het voorzichtig doe kan het wel.

11 aug 2017, 13:08, d
15

Tnxx iedereen, k ga het proberen!
XXX Ikkee

12 aug 2017, 11:08, Ikkee
16

Door dit topic zit ik er nu wel weer over na te denken hoe het zou zijn om het weer eens te scheren. Ik heb het al drie jaar niet geschoren en ik heb een flinke bos, en mijn vriendje vindt het geweldig. Die zal het jammer vinden als ik het zou gaan scheren. Maar ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd hoe ik het zou vinden als ik het weer eens zou gaan scheren. Lastig...

12 aug 2017, 13:08, Kim96
17

Ik twijfel nog steeds of ik het toch niet weer een keer moet gaan scheren. Ik ben zelf best wel benieuwd hoe ik het nu zal vinden als ik het weer kaal heb, net als vroeger. Maar ik weet dat mijn vriendje het niet leuk zal vinden als ik het ga scheren.

Wat zouden jullie doen? Wel of niet scheren? En als ik het wel zou gaan scheren, is het dan beter om het eerst met mijn vriendje te overleggen of moet ik het gewoon doen?

14 aug 2017, 00:08, Kim96
18

Mijn partner heeft liever een geschoren vagina, maar dat vind ik persoonlijk ook prettiger. Ik heb er alleen niet altijd tijd voor of zin in, dan is dat gelukkig ook prima. Het wordt natuurlijk wel eens besproken in mijn omgeving en veel mensen zien schaamhaar als een symbool van vrouwelijkheid. Dat vond ik wel geruststellend om te weten!

14 aug 2017, 11:08, babbel
19

Hoe vaak scheer jij het dan babbel?

Ik zou ook graag wel weer een keer willen scheren, maar ik durf het nog niet. Ik ben echt bang dat mijn vriendje het helemaal niks vindt.

14 aug 2017, 17:08, Kim96
20

ik scheer het 1 keer in de week, en heb dan 2 dagen dat het wat jeukt. met vriend vind het wel lekker dat het zo kort is. hij vind het mooi staan, soms laat ik ook wel eens een streepje staan. vorig jaar had ik er een hartje op gezet.. was een verassing voor me vriend..

16 aug 2017, 01:08, karin
21

hoi meisje 15, ik ben 17 en scheer me ook nooit, en net als jij
ga ik me ook nooit meer scheren, het is mijn lichaam en ik
laat het ook zo als het van zelf is, dus je snapt dat ik nu op mn 17e echt wel een enorme bos schaamhaar op mijn vagina heb groeien. maar als ik dus een jongen ontmoet die mij echt leuk vind en mij wil,dan moet hij mij toch echt nemen zoals echt ben, en dat is dus een meisje dat nogal
pittig en stoer is en gewoon wel een grote bos met veel
schaamhaar heeft op haar vagina. sorry voor de "kale kip"
jongens, maar ik vind mezelf veel vrouwelijker en vind
al dat zwarte haar dat mijn vagina bedekt gewoon ook bij mij passen, die grote bos laat zien wat ik echt ben, en dat is een stoere meid die haar zelf durft te zijn!

11 feb 2018, 06:02, rachel17
22

niet scheren is vies

een kale kut of piemel is veel mooier
en veel schoner

11 feb 2018, 17:02, anita 23
23

hey anita 23, ik ben rachel van hier boven. ik las wat je geschreven hebt, jij vind niet scheren dus serieus "vies"??
ik ben zoals je leest een meisje met gewoon veel schaamhaar, je moet weten dat mijn schaamhaar en zo dus
van nature best netjes en verzorgd uitziet, ok ik heb idd een grote zwarte bos groeien, maar ik heb echt geen wilde uitgroei alle kanten op, dat haal ik dus ook weg, net als mijjn benen. ik bedoel, ik heb zeker een volle bush, maar alles aan beharing ziet er bij mij echt niet lelijk uit, en...je snapt toch ook wel dat ik zowieso elke dag douche en na elke wc bezoek mijn harige poes echt altijd
heel goed was? mijn vriendje zegt juist altijd als hij mij
"down under" verwend dat ik zo lekker fris ruik! maar ja, ik repecteer jouw mening hoor, maar je moet wel begrijpen dat de meeste meisjes met een volle bush
echt wel hygienisch zijn. en of een kale kut/pik er veel mooier uitziet? ik zelf vind een kale pik dus echt totaal niets, een beetje raar eigenlijk,maar als mijn vriendje het echt zelf wil dan zal ik eerlijk zijn,maar het wel respecteren. maar over mijn poesje zijn al mijn vriendjes het wel eens, van de meeste "mocht" ik niet eens aan mijn bush zitten. groetjes,carmen

14 feb 2018, 00:02, rachel17
24

ik scher me schaamhaar er ook af. ik vind als het weg is veel schoner. vooral als je ongesteld bent is het schooner. meer meiden uit me klas, scheren zich. ik doe het 1 keer in de week.

14 feb 2018, 14:02, ja nee
25

Ik vind het heel mooi dat een vrouw veel schaamhaar heb ik als man word er heel geil van ik hou niet van een kale kut ook met beffen vind ik al het haar lekker ik scheer mezelf ook niet ik zeg altijd hoe meer hoe beter lekker veel haar.

21 mrt 2018, 02:03, Peter
26

Al jaren kaal.

22 mrt 2018, 06:03, Jaja
27

Ik scheer het poes en benen niet. Maar oksels wel.
Wel de randen die anders onder de bikini uitkomen down there. Omdat ik op wedstrijd zwemmen zit en het anders heel gek uitziet.
Ik hou het wel bij en ga het wel deels weghalen als ik 16 word. Want ik vind rond de vagina haar tijdens seks erg onhygienisch....

22 mrt 2018, 14:03, dooppeeer
28

Ik scheer het ook kaal. Vind het een fijner gevoel als er niets staat. Me maandverband plakt anders aan me haaren. Me vriend Fins het ook fijner als het kaal is.

22 mrt 2018, 21:03, Kim
29

@Kim
Ik zou het gewoon lekker kort scheren. Dan heb je ook geen last dat je maandverband er aan vast plakt. Ik ben van af me 12 jaar kaal. En gebruik van af me 12 ook tampons.

23 mrt 2018, 21:03, #m#
30

Bestaan er nog meiden die anno 2018 schaamhaar hebben?
Of moet alles tegenwoordig onnatuurlijk babykaal?

26 mrt 2018, 12:03, Hotmale
31

Nou Hotmale, ik heb drie jaar lang mijn schaamhaar laten staan voor mijn vriend omdat hij het mooier vindt, maar ik was het na die drie jaar ook echt zat. Ik had het drie jaar lang niet geschoren of bijgewerkt, het was echt een flinke bos en ik vond het ook niet echt passen bij een meid van 21. Het was voor mij dus een dillemma, zelf wilde ik het heel graag weer scheren maar mijn vriend zag het liever behaard. Uiteindelijk heb ik zelf besloten om het toch weer te gaan scheren en sindsdien heb ik het ook kaal gehouden, twee tot drie keer per week scheren zodat het goed glad blijft. Mijn vriend vond het wel jammer maar uiteindelijk moet ik er mee rondlopen en ik heb hem ook gezegd dat ik ook geen plan heb om het weer te laten groeien. Hij is er inmiddels aan gewend. En zelf vind ik het een stuk mooier en frisser. Ik ben blij dat ik van die vieze bos af ben.

1 apr 2018, 18:04, Kim96
32

Helaas Kim.

Ik zal het echt nooit kunnen op een kale poes.
Ik vind dat zo onnatuurlijk
Het gaat zit er voor een rede.
Het houdt bacteriën buiten de deur..een behaarde poes is statistisch bewezen hygiënischer dan een kale poes
*dit bericht is aangepast door de moderator*

15 apr 2018, 19:04, Hotmale
33

Ik weet dat het haar daar voor een reden zit, en ik was mezelf elke dag dus ik weet dat het niet onhygiënisch is. Maar ik vind dat haar bij mezelf gewoon vies aanvoelen, en ik vond het ook niet mooi staan. Misschien laat ik het wel weer een keer groeien, maar voorlopig voel ik me er prettiger bij om het glad te houden.

16 apr 2018, 16:04, Kim96
34

he Meid15, je bent net mn vriendinnetje, zij scheert zich nooit en gaat dat volgens mij ook echt niet doen. ze heeft het voor dr 1e vriendje een paar keer gescheerd, nu laat ze echt ook ales wild groeien. ze klaagde over pijn, last, wondjes en het ziet er volges haar niet uit, een kale kut is zo lelijk. ze heeft dus ook echt onwijs veel schaamhaar op en rond dr kut. Eerlijk gezegd geef k haar gelijk, nu is ze 14, maar het lijkt wel een vel ouder meisje met haar enorme bos schamhaar. Ik heb van vrienden gehoord dat bij hun ook de meeste meisjes blond hoofdhaar hebben, maar een zwarte bos met schaamhaar, hoe kan dat? mn meisje zegt datze haar zussen aak bloot ziet: allebei hebben ze ook een hele grote bos schaamhaar, dus ze was t al gewend dat pubermeisjes gewoon ook hun bos schamhaar hadden, niks geks aan zei ze. en ze vind haar zwarte bos haar echt mooi bij dr staan. ze is toch geen kleuter meer??? natuurljk heeft mn meisje veel en zwart schaamhaar, ze is eindelijk geenkleuter meer! als meisje moet je toch laten zien dat je volwassenwordt? daar hoort schaamhaar echt wel bij!! groeten, hands enne , meisje15, heb jij ook zo n grote bos schaamhaar?? ja he?

groetjes van hans.

2 okt 2018, 11:10, hans15
35

scheren lekker stoppels das pas fijn... of ingegroeide haartjes.. mensen bestaan al duizende jaren en pas laatste 20 jaar moet kaal zijn lol... als je dan kaal wil laat het ipl-en of waxxen. schuurt het niet zo ;) laten staan mag natuurlijk al helemaal

2 okt 2018, 21:10, Bikinigek
36

heey hotmale, er zijn zeker meer meisjes met een volle bos enzo dan jij weet. ik ben ksenya en 19 jaar, ik ben zo n meisje dat jij bedoelt. ja ik ben een meisje dat in 2018 gewoon schaamhaar op mijn vagina heb groeien, en het is echt heel veel haar! ik heb zwart haar, dus ook 'down there' ,ik heb haar sinds mn 11e dus heb t zo n 8 jaar laten doen zoas t is. weetje hotmale, k ben niet anders gewend dan dat er een echt wel grote bos zwart schaamhaar over mn vagina groeit. ik ben blij om te lezen hierboven dat er meer meisjes schaamhaar hebben, waarom niet? mannen wel haar, en wij meiden zeker alles kaal? het hoort echt bij mij en heb er echt geen last van. ik heb dusook al jaren okselhaar, en best veel. toen ik nog op school zat werd ik af en toe wel raar bekeken of aangesproken, dan stak er weer een pluk schaamhaar uit mn badpak of iemand vond het nodig om te zeggen dat meisjes Echt niet zo rond kunnen lopen. weet je? vanaf dat k echt een grote bos haar kreeg en haar onder mn oksels kreeg gaf ik er op dn duur gewoon helemaal niks meer om wat er ovver me gezegd werd.
en ja, een paar jongens vonden me echt te harig en zelfs onhygienisch, maar ik was mn bos haar en mn vagina dus elke dag heel goed he! niks vies aan mn schaamhaar, ok het is idd echt wel veel haar, maar ik ben een gewoon meisje dat er dus echt geeeeen zin in heeft om elke dag te scheren, nee, en het groeit bij mij zo snel terug dat het de volgende morgen alweer te zien is. nogmaals,vertel
me waarom een meisje WEL kaal MOET, en een jongen dat voor ons bepaald? ik vind een kale vagina er echt NIET uitzien hoor! ik ga ook vaak lekker in mn blootje op het strand chillen en ook naar de sauna. nu ik 19 ben heb ik er al lang geen last meer van als er blikken of weer eens commentaar over mn vrouwelijke beharing. ach, ik ben toch nooit de enige met veel haar overal, mn vriendinnen zijn ook super harig en mn vrienden kennen mij niet anders als een meisje met veel schaamhaar, ze vinden het nu we gewoon om mij naakt te zien, maar ze moesten er wel aan wennen dat echt geen schaamte heb en gewoon voor hun ogen me uitklede, maar ja nu weten al mn vrienden en vriendinnen al lang dat ik me niet schaam voor mn grote bos haar. ze maken wel eens grapjes die jongens, dan zeggen ze ze eigenlijk nog nooit mn vagina hebben gezien omdat ie volgen hen echt helemaal overgroeid is met mn zwarte schaamhaar hi hi!
nou hotmale, tevreden? ik spreek serieus de waarheid he? en ja dus, in 2018 zijn er genoeg meiden zoals ik, en meestal rond de 17,18,19 jaar. je snapt dat ik me noooooit voor een jongen zal scheren, wat ie ook smeekt. hij went maar aan me zoals ik me het best voel, en dat is toch echt met een vagina met enorm veel schaamhaar. zeg zelf: wat is er mooier dan een vagina die dik begroeid is en waar de schaamharen alle kanten opgroeien? alslaatste: heel veel meisjes vinden het namelijk onwijs lekker omdoor hun bos haar te strelen als ze zich zelf vingeren? genoeg uitgelegd jongen? gr ksenya19

26 dec 2018, 12:12, ksenya19
37

Heey ksenya19 ik ben een jongen van 21 en ik vind het enorm geil dat je je nooit scheert. Ik geil echt enorm op meiden met echt heel veel schaamhaar. ook je okselhaar vind ik top. Waarom moet alles kaal zijn tegenwoordig. Geef mij maar gewoon een harige stoere geile meid!! Ikzelf scheer me ook nooit. Ik heb ook echt veel schaamhaar en okselhaar en borsthaar. Vind jij borsthaar ook mooi bij een man of niet? Groetjes maikel

6 jan 2019, 11:01, Maikel1997
38

Een meid moet gewoon doen waar ze zich zelf prettig bij voelt. Mijn vriendje heeft me een paar jaar geleden overgehaald om het te laten staan, en drie jaar lang heb ik dat volgehouden. Hij was hartstikke blij met mijn volle bos, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Op een dag heb ik het gewoon weer geschoren, helemaal kaal. Hij was verbaasd toen hij er achter kwam, hij had het niet verwacht en eerst vond hij het wel jammer. Hij hoopte dat ik het weer zou laten groeien, maar ik heb nu al weer meer dan een jaar een kale kut, ik scheer het om de dag en het bevalt mij prima. Volgens mij hoopt hij nog steeds dat ik het weer een keer ga laten groeien, maar ik denk niet dat ik dat nog weer een keer ga doen.

12 jan 2019, 12:01, Kim96
39

Kim96 je moet je vriendje ook wel een keertje verwennen. Hoe makkelijk is het ook nooit meer te hoeven scheren. Ik vind het in ieder Geval heerlijk en dat oerwoud wend wel weer kusjes Sabine

16 jan 2019, 00:01, Sabintjexx
40

Ik verwen mijn vriendje vaak genoeg hoor! En ik heb ook een paar keer een streepje laten staan voor hem, zodat het niet helemaal kaal was. Maar misschien dat ik in de toekomst ooit wel weer een keer alles ga laten staan. Maar voorlopig heb ik daar echt geen plannen voor, ik vind het zelf gewoon veel fijner om het kaal te hebben.

21 jan 2019, 08:01, Kim96
41

Ja en ik vind het veel fijner om mee nooit te scheren haha.

27 jan 2019, 12:01, Sabintjexx

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer