Schaamhaar er meer meiden die het laten staan?

Ik scheer me schaamhaar nooit en ga het nooit doen. Zijn er meer meiden die het laten staan?

15 mrt 2017, 15 meid


Reacties

plaats reactie
1

Ik scheer mijn schaamhaar wel. Omdat ik het persoonlijk nogal onhygiënisch kan zijn vooral tijdens je menstruatie.
Toch vind ik het soms wel geil... 😋

Groetjes van mij

21 mrt 2017, 14:03, -_-1
2

Ik heb er al jaren helemaal niks meer aan gedaan. Mijn vriend vindt een grote bos héél erg geil, dus laat ik het gewoon zoals het is.

23 mrt 2017, 08:03, Annelies
3

hey annelies,ik ben een meisje van 22 en ik heb er ook
jaren,zo n 6 jaar,niks aan gedaan.ik heb dus echt wel een
eeeenorme zwarte bos met schaamhaar.mijn vriendjes
vonden het allemaal super vrouwelijk en sexy,dus ik ben
echt niet van plan om mijn schaamhaar bos te scheren,
nooit en never,het hoort daar tgroeien en ik vind het
gewoon mooi bij mij staan zo n harige driehoek.

17 apr 2017, 13:04, sylvia22
4

Schaamhaar vind ik super mooi staan. Zeker wat Fred zegt da je het kan zien bij badkleding of gewoon bij ondergoed. ik graag tegen iedereen willen zeggen: scheer je gewoon niet en laat alles staan

26 apr 2017, 17:04, Koen1987
5

Ik vind zo'n bos niet zo mooi. Ik zou wel aan de bovenkant wat laten staan, maar bij je schaamlippen wel scheren en bij vagina, in ieder geval... als je gaat dingesen of zo

27 apr 2017, 17:04, ModelXX
6

Net als Annelies en Sylvia22 heb ik ook een harige poes. Ik schoor het vroeger altijd kaal, maar ik ben er mee gestopt omdat mijn vriendje het mooier vindt met haar. Ik heb er nu al drie jaar lang niks meer aan gedaan, ik scheer zelfs mijn schaamlippen niet.

8 aug 2017, 19:08, Kim96
7

hoi
ik vind een streepje wel mooi staan, mee eerste vriendje, vond het niet lekker dat ik schaamhaar had, hij vond het niet lekker tijdens het beffen, het kriebelde bij zijn neus. dus heb het toen weggeschoren, ik kreeg er allen uit slag van na dat ik het geschoren had, ik heb nu goede mesjes waar ik het mee weg scheer.
heb nu een klein streepje staan kort. moet ook niet zo lang zijn. vind het tijdens de menstruatie wel fijn dat het zo kort is. makkelijker schoon te houden, ik gebruik tampons tijdens me dagen, soms ook met maandverband er bij,

9 aug 2017, 01:08, kim
8

Ik heb dr wel een probleempje mee, want als ik ongsteld ben plakt al het bloed eraan. Maar hoe scheer ik het daar weg? Want op het stuk erboven krijg ik het makkelijk weg... Ik heb een elektrisch scheerapparaat van t kruitvat...
XXX Me
Ben trouwens 14

9 aug 2017, 20:08, Ikkee
9

Ik heb eigenlijk vrijwel geen last van mijn haar als ik ongesteld ben, maar dat komt misschien omdat ik tampons gebruik. Met maandverband lijkt het me minder prettig. Ik heb wel maandverband gebruikt toen ik jonger was, maar toen was ik ook altijd geschoren. Als je het wil scheren zou ik dat doen met een scheermesje en scheerschuim.

10 aug 2017, 08:08, Kim96
10

je kan ook met je vrije hand je huid wat strak trekken, en dan gaan scheren. als je het bij houd dan gaat het wel. ik heb van die wat duurdere mesjes. dan heb je minder kans de je, je eigen snijd zeg maar.

10 aug 2017, 13:08, *A*
11

Kan je dan gewoon scheren echt letterlijk óp je vagina??
XXX

10 aug 2017, 21:08, Ikkee
12

@ikkee
je kan het zo van je vagina af scheren. ook onder je armen.. of je been, bikini lijn..

11 aug 2017, 02:08, dingetje
13

@Ikkee: het haar zit alleen op je venusheuvel en de buitenkant van je schaamlippen. Dat is niet moeilijk om weg te scheren, ik heb dat ook jarenlang gedaan.

11 aug 2017, 09:08, Kim96
14

@ikkee: als je het voorzichtig doe kan het wel.

11 aug 2017, 13:08, d
15

Tnxx iedereen, k ga het proberen!
XXX Ikkee

12 aug 2017, 11:08, Ikkee
16

Door dit topic zit ik er nu wel weer over na te denken hoe het zou zijn om het weer eens te scheren. Ik heb het al drie jaar niet geschoren en ik heb een flinke bos, en mijn vriendje vindt het geweldig. Die zal het jammer vinden als ik het zou gaan scheren. Maar ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd hoe ik het zou vinden als ik het weer eens zou gaan scheren. Lastig...

12 aug 2017, 13:08, Kim96
17

Ik twijfel nog steeds of ik het toch niet weer een keer moet gaan scheren. Ik ben zelf best wel benieuwd hoe ik het nu zal vinden als ik het weer kaal heb, net als vroeger. Maar ik weet dat mijn vriendje het niet leuk zal vinden als ik het ga scheren.

Wat zouden jullie doen? Wel of niet scheren? En als ik het wel zou gaan scheren, is het dan beter om het eerst met mijn vriendje te overleggen of moet ik het gewoon doen?

14 aug 2017, 00:08, Kim96
18

Mijn partner heeft liever een geschoren vagina, maar dat vind ik persoonlijk ook prettiger. Ik heb er alleen niet altijd tijd voor of zin in, dan is dat gelukkig ook prima. Het wordt natuurlijk wel eens besproken in mijn omgeving en veel mensen zien schaamhaar als een symbool van vrouwelijkheid. Dat vond ik wel geruststellend om te weten!

14 aug 2017, 11:08, babbel
19

Hoe vaak scheer jij het dan babbel?

Ik zou ook graag wel weer een keer willen scheren, maar ik durf het nog niet. Ik ben echt bang dat mijn vriendje het helemaal niks vindt.

14 aug 2017, 17:08, Kim96
20

ik scheer het 1 keer in de week, en heb dan 2 dagen dat het wat jeukt. met vriend vind het wel lekker dat het zo kort is. hij vind het mooi staan, soms laat ik ook wel eens een streepje staan. vorig jaar had ik er een hartje op gezet.. was een verassing voor me vriend..

16 aug 2017, 01:08, karin
21

hoi meisje 15, ik ben 17 en scheer me ook nooit, en net als jij
ga ik me ook nooit meer scheren, het is mijn lichaam en ik
laat het ook zo als het van zelf is, dus je snapt dat ik nu op mn 17e echt wel een enorme bos schaamhaar op mijn vagina heb groeien. maar als ik dus een jongen ontmoet die mij echt leuk vind en mij wil,dan moet hij mij toch echt nemen zoals echt ben, en dat is dus een meisje dat nogal
pittig en stoer is en gewoon wel een grote bos met veel
schaamhaar heeft op haar vagina. sorry voor de "kale kip"
jongens, maar ik vind mezelf veel vrouwelijker en vind
al dat zwarte haar dat mijn vagina bedekt gewoon ook bij mij passen, die grote bos laat zien wat ik echt ben, en dat is een stoere meid die haar zelf durft te zijn!

11 feb 2018, 06:02, rachel17
22

niet scheren is vies

een kale kut of piemel is veel mooier
en veel schoner

11 feb 2018, 17:02, anita 23
23

hey anita 23, ik ben rachel van hier boven. ik las wat je geschreven hebt, jij vind niet scheren dus serieus "vies"??
ik ben zoals je leest een meisje met gewoon veel schaamhaar, je moet weten dat mijn schaamhaar en zo dus
van nature best netjes en verzorgd uitziet, ok ik heb idd een grote zwarte bos groeien, maar ik heb echt geen wilde uitgroei alle kanten op, dat haal ik dus ook weg, net als mijjn benen. ik bedoel, ik heb zeker een volle bush, maar alles aan beharing ziet er bij mij echt niet lelijk uit, en...je snapt toch ook wel dat ik zowieso elke dag douche en na elke wc bezoek mijn harige poes echt altijd
heel goed was? mijn vriendje zegt juist altijd als hij mij
"down under" verwend dat ik zo lekker fris ruik! maar ja, ik repecteer jouw mening hoor, maar je moet wel begrijpen dat de meeste meisjes met een volle bush
echt wel hygienisch zijn. en of een kale kut/pik er veel mooier uitziet? ik zelf vind een kale pik dus echt totaal niets, een beetje raar eigenlijk,maar als mijn vriendje het echt zelf wil dan zal ik eerlijk zijn,maar het wel respecteren. maar over mijn poesje zijn al mijn vriendjes het wel eens, van de meeste "mocht" ik niet eens aan mijn bush zitten. groetjes,carmen

14 feb 2018, 00:02, rachel17
24

ik scher me schaamhaar er ook af. ik vind als het weg is veel schoner. vooral als je ongesteld bent is het schooner. meer meiden uit me klas, scheren zich. ik doe het 1 keer in de week.

14 feb 2018, 14:02, ja nee
25

Ik vind het heel mooi dat een vrouw veel schaamhaar heb ik als man word er heel geil van ik hou niet van een kale kut ook met beffen vind ik al het haar lekker ik scheer mezelf ook niet ik zeg altijd hoe meer hoe beter lekker veel haar.

21 mrt 2018, 02:03, Peter
26

Al jaren kaal.

22 mrt 2018, 06:03, Jaja
27

Ik scheer het poes en benen niet. Maar oksels wel.
Wel de randen die anders onder de bikini uitkomen down there. Omdat ik op wedstrijd zwemmen zit en het anders heel gek uitziet.
Ik hou het wel bij en ga het wel deels weghalen als ik 16 word. Want ik vind rond de vagina haar tijdens seks erg onhygienisch....

22 mrt 2018, 14:03, dooppeeer
28

Ik scheer het ook kaal. Vind het een fijner gevoel als er niets staat. Me maandverband plakt anders aan me haaren. Me vriend Fins het ook fijner als het kaal is.

22 mrt 2018, 21:03, Kim
29

@Kim
Ik zou het gewoon lekker kort scheren. Dan heb je ook geen last dat je maandverband er aan vast plakt. Ik ben van af me 12 jaar kaal. En gebruik van af me 12 ook tampons.

23 mrt 2018, 21:03, #m#
30

Bestaan er nog meiden die anno 2018 schaamhaar hebben?
Of moet alles tegenwoordig onnatuurlijk babykaal?

26 mrt 2018, 12:03, Hotmale
31

Nou Hotmale, ik heb drie jaar lang mijn schaamhaar laten staan voor mijn vriend omdat hij het mooier vindt, maar ik was het na die drie jaar ook echt zat. Ik had het drie jaar lang niet geschoren of bijgewerkt, het was echt een flinke bos en ik vond het ook niet echt passen bij een meid van 21. Het was voor mij dus een dillemma, zelf wilde ik het heel graag weer scheren maar mijn vriend zag het liever behaard. Uiteindelijk heb ik zelf besloten om het toch weer te gaan scheren en sindsdien heb ik het ook kaal gehouden, twee tot drie keer per week scheren zodat het goed glad blijft. Mijn vriend vond het wel jammer maar uiteindelijk moet ik er mee rondlopen en ik heb hem ook gezegd dat ik ook geen plan heb om het weer te laten groeien. Hij is er inmiddels aan gewend. En zelf vind ik het een stuk mooier en frisser. Ik ben blij dat ik van die vieze bos af ben.

1 apr 2018, 18:04, Kim96
32

Helaas Kim.

Ik zal het echt nooit kunnen op een kale poes.
Ik vind dat zo onnatuurlijk
Het gaat zit er voor een rede.
Het houdt bacteriën buiten de deur..een behaarde poes is statistisch bewezen hygiënischer dan een kale poes
*dit bericht is aangepast door de moderator*

15 apr 2018, 19:04, Hotmale
33

Ik weet dat het haar daar voor een reden zit, en ik was mezelf elke dag dus ik weet dat het niet onhygiënisch is. Maar ik vind dat haar bij mezelf gewoon vies aanvoelen, en ik vond het ook niet mooi staan. Misschien laat ik het wel weer een keer groeien, maar voorlopig voel ik me er prettiger bij om het glad te houden.

16 apr 2018, 16:04, Kim96
34

he Meid15, je bent net mn vriendinnetje, zij scheert zich nooit en gaat dat volgens mij ook echt niet doen. ze heeft het voor dr 1e vriendje een paar keer gescheerd, nu laat ze echt ook ales wild groeien. ze klaagde over pijn, last, wondjes en het ziet er volges haar niet uit, een kale kut is zo lelijk. ze heeft dus ook echt onwijs veel schaamhaar op en rond dr kut. Eerlijk gezegd geef k haar gelijk, nu is ze 14, maar het lijkt wel een vel ouder meisje met haar enorme bos schamhaar. Ik heb van vrienden gehoord dat bij hun ook de meeste meisjes blond hoofdhaar hebben, maar een zwarte bos met schaamhaar, hoe kan dat? mn meisje zegt datze haar zussen aak bloot ziet: allebei hebben ze ook een hele grote bos schaamhaar, dus ze was t al gewend dat pubermeisjes gewoon ook hun bos schamhaar hadden, niks geks aan zei ze. en ze vind haar zwarte bos haar echt mooi bij dr staan. ze is toch geen kleuter meer??? natuurljk heeft mn meisje veel en zwart schaamhaar, ze is eindelijk geenkleuter meer! als meisje moet je toch laten zien dat je volwassenwordt? daar hoort schaamhaar echt wel bij!! groeten, hands enne , meisje15, heb jij ook zo n grote bos schaamhaar?? ja he?

groetjes van hans.

2 okt 2018, 11:10, hans15
35

scheren lekker stoppels das pas fijn... of ingegroeide haartjes.. mensen bestaan al duizende jaren en pas laatste 20 jaar moet kaal zijn lol... als je dan kaal wil laat het ipl-en of waxxen. schuurt het niet zo ;) laten staan mag natuurlijk al helemaal

2 okt 2018, 21:10, Bikinigek
36

heey hotmale, er zijn zeker meer meisjes met een volle bos enzo dan jij weet. ik ben ksenya en 19 jaar, ik ben zo n meisje dat jij bedoelt. ja ik ben een meisje dat in 2018 gewoon schaamhaar op mijn vagina heb groeien, en het is echt heel veel haar! ik heb zwart haar, dus ook 'down there' ,ik heb haar sinds mn 11e dus heb t zo n 8 jaar laten doen zoas t is. weetje hotmale, k ben niet anders gewend dan dat er een echt wel grote bos zwart schaamhaar over mn vagina groeit. ik ben blij om te lezen hierboven dat er meer meisjes schaamhaar hebben, waarom niet? mannen wel haar, en wij meiden zeker alles kaal? het hoort echt bij mij en heb er echt geen last van. ik heb dusook al jaren okselhaar, en best veel. toen ik nog op school zat werd ik af en toe wel raar bekeken of aangesproken, dan stak er weer een pluk schaamhaar uit mn badpak of iemand vond het nodig om te zeggen dat meisjes Echt niet zo rond kunnen lopen. weet je? vanaf dat k echt een grote bos haar kreeg en haar onder mn oksels kreeg gaf ik er op dn duur gewoon helemaal niks meer om wat er ovver me gezegd werd.
en ja, een paar jongens vonden me echt te harig en zelfs onhygienisch, maar ik was mn bos haar en mn vagina dus elke dag heel goed he! niks vies aan mn schaamhaar, ok het is idd echt wel veel haar, maar ik ben een gewoon meisje dat er dus echt geeeeen zin in heeft om elke dag te scheren, nee, en het groeit bij mij zo snel terug dat het de volgende morgen alweer te zien is. nogmaals,vertel
me waarom een meisje WEL kaal MOET, en een jongen dat voor ons bepaald? ik vind een kale vagina er echt NIET uitzien hoor! ik ga ook vaak lekker in mn blootje op het strand chillen en ook naar de sauna. nu ik 19 ben heb ik er al lang geen last meer van als er blikken of weer eens commentaar over mn vrouwelijke beharing. ach, ik ben toch nooit de enige met veel haar overal, mn vriendinnen zijn ook super harig en mn vrienden kennen mij niet anders als een meisje met veel schaamhaar, ze vinden het nu we gewoon om mij naakt te zien, maar ze moesten er wel aan wennen dat echt geen schaamte heb en gewoon voor hun ogen me uitklede, maar ja nu weten al mn vrienden en vriendinnen al lang dat ik me niet schaam voor mn grote bos haar. ze maken wel eens grapjes die jongens, dan zeggen ze ze eigenlijk nog nooit mn vagina hebben gezien omdat ie volgen hen echt helemaal overgroeid is met mn zwarte schaamhaar hi hi!
nou hotmale, tevreden? ik spreek serieus de waarheid he? en ja dus, in 2018 zijn er genoeg meiden zoals ik, en meestal rond de 17,18,19 jaar. je snapt dat ik me noooooit voor een jongen zal scheren, wat ie ook smeekt. hij went maar aan me zoals ik me het best voel, en dat is toch echt met een vagina met enorm veel schaamhaar. zeg zelf: wat is er mooier dan een vagina die dik begroeid is en waar de schaamharen alle kanten opgroeien? alslaatste: heel veel meisjes vinden het namelijk onwijs lekker omdoor hun bos haar te strelen als ze zich zelf vingeren? genoeg uitgelegd jongen? gr ksenya19

26 dec 2018, 12:12, ksenya19
37

Heey ksenya19 ik ben een jongen van 21 en ik vind het enorm geil dat je je nooit scheert. Ik geil echt enorm op meiden met echt heel veel schaamhaar. ook je okselhaar vind ik top. Waarom moet alles kaal zijn tegenwoordig. Geef mij maar gewoon een harige stoere geile meid!! Ikzelf scheer me ook nooit. Ik heb ook echt veel schaamhaar en okselhaar en borsthaar. Vind jij borsthaar ook mooi bij een man of niet? Groetjes maikel

6 jan 2019, 11:01, Maikel1997
38

Een meid moet gewoon doen waar ze zich zelf prettig bij voelt. Mijn vriendje heeft me een paar jaar geleden overgehaald om het te laten staan, en drie jaar lang heb ik dat volgehouden. Hij was hartstikke blij met mijn volle bos, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Op een dag heb ik het gewoon weer geschoren, helemaal kaal. Hij was verbaasd toen hij er achter kwam, hij had het niet verwacht en eerst vond hij het wel jammer. Hij hoopte dat ik het weer zou laten groeien, maar ik heb nu al weer meer dan een jaar een kale kut, ik scheer het om de dag en het bevalt mij prima. Volgens mij hoopt hij nog steeds dat ik het weer een keer ga laten groeien, maar ik denk niet dat ik dat nog weer een keer ga doen.

12 jan 2019, 12:01, Kim96
39

Kim96 je moet je vriendje ook wel een keertje verwennen. Hoe makkelijk is het ook nooit meer te hoeven scheren. Ik vind het in ieder Geval heerlijk en dat oerwoud wend wel weer kusjes Sabine

16 jan 2019, 00:01, Sabintjexx
40

Ik verwen mijn vriendje vaak genoeg hoor! En ik heb ook een paar keer een streepje laten staan voor hem, zodat het niet helemaal kaal was. Maar misschien dat ik in de toekomst ooit wel weer een keer alles ga laten staan. Maar voorlopig heb ik daar echt geen plannen voor, ik vind het zelf gewoon veel fijner om het kaal te hebben.

21 jan 2019, 08:01, Kim96
41

Ja en ik vind het veel fijner om mee nooit te scheren haha.

27 jan 2019, 12:01, Sabintjexx
42

heyhey,

ik had 5/4 maanden geleden nagedacht, hoe het zal zijn als ik me een tijdje niet scheer. dus liet ik het 5/4 maanden staan, ik vond het veel fijner met haar. Maar toen het kaal was voelde het zo prikkerig, en jeukerig. Door al die korte haartjes. Dus heb ik besloten, om 2 keer in een jaar mn .. te scheren! (mn oksels doe ik wel)

2 aug 2019, 19:08, marietje
43

Hey, volgens mij klopt mn berichtje boven niet, ik ben nog geen 19m aar 18.
Hey, hier nog een meisje met een enorme bos schaamhaar, echt goed om te lezen dat er gelukkig veel meer meiden zijn die net als ik lekker harig willen zijn 'beneden'. En wat betreft vriendjes die mij té behaard vinden?? Vette pech, ik ben nou eenmaal een meisje met heel veel schaamhaar en dat gaat er echt nooit af. ik ben echt gewend dat er zo veel zwarte haren op mn kut zitten. voor mij lekker behaard!! X

4 aug 2019, 01:08, ksenya17
44

ik ben voorstander van schaamhaar en oksel haar let it grow let it grow let it grow zo sexy

19 aug 2019, 14:08, rudi
45

Hey 15meid! ik ben Daphne van 18,
Ja! ik ben net zo ' n meisje als jou, alleen 3 1/2 ouder. Zeg ben je nog maar net gestopt met scheren? of heb je op je 15e al een grote bos haar omdat je nog nooit geschoren heb? vanaf je 11/12e laten groeien?
I heb me dus sinds ik op mn 11e schaamhaar kreeg nog geen een keer iets geschoren. ik ben best trots eigenlijk op mn nu al 7 1/2 jaar grote boos schaamhaar. Maar 15 meid, ik ken zo veel meisjes, vriendinnen, familie die weigeren te scheren, vees niet bang: haar zal overwinnen!!!! Daphne18

18 okt 2019, 05:10, Daphne18
46

Hallo Daphne. Ik ben een jongen van 22 en ik Heb ook een hele grote bos zwart schaamhaar. Ik zal het ook nooit meer scheren. Ik vind het zo ontzettend aantrekkelijk als een vrouw zich niet scheert. Ik wordt er wild van haha. Ikzelf scheer me dus ook nooit maar dan ook negens oksels borsthaar alles is bij mij haring wat vind jij ervan?
Groetjes coen

22 okt 2019, 00:10, Coen
47

Hoi Maikel97en hans15, Ik ben Daphne van 19 nu. Hans15, Dus jij hebt een vriendinnetje van 14 die erg veel schaamhaar op dr 14e heeft, meer dan jij? en waarom ze blond haar op dr hoofd heeft en zwart schaamhaar op haar vagina heeft. Hans, dat is gewoon, ik heb t ook., en schaamhaar is altijd wel veel donkerder. zeker bij mij, je kan mn vagina al jaren niet meer zien door mn grote bush.
Ach, hans, toen ik ook 14 was had ik hetzelfde als haar, ik had me toen natuurlijk ook nooit gescheerd en had net als je meisje echt al een hele grote bos met schaamhaar. Maar ik heb ook wel een paar keer meegemaakt toen ik 14/15 was dat ik ook meer haar'beneden' had dan mn vriendje. Dat gebeurt wel vaker omdat meisjes gewoon sneller en eerder beharing overal krijgen. Ik vind het heel goed en schattig dat je zo om haar geeft, en achter haar staat dat ze gekozen heeft voor veel schaamhaar 'beneden'.Ik vind het echt stoer van je meisje dat ze er voor gekozen heeft om allles vrij ,je zei 'wild' te laten groeien, iheeft ze echt dan al zo n grote bush?. Ik heb zelf nu ik 19 ben heel veel schaamhaar,ook zwart maar op mn hoofd donker bruin. Net als je meisje zijn er meer meiden, veel meer meiden die kiezen om nooit meer te scheren, ik vind mijn grote bos schaamhaar ook heel vrouwelijk en volwassen eruit zien.
He Maikel97, bedankt voor je compliment! best grappig dat jij zo houdt van behaarde meisjes als ik, en ik ben dus echt heel Hairy hoor. Wat vind je er dan van dat ik echt wel veel haar tussen mn billen heb? het steekt er ook tussen uit. niet erg?
Ach, ik vind je wel cool hoor! ik heb wel meer jongens als jouw gehad, ze zeiden hetzelfde en vonden al mijn haar overal super opwindend. Maar bedankt maikel, meisjes met veel schaamhaar horen dit wel graag ja. Ik hoop voor je dat je ook eens een zwaar behaard meisje krijgt. Ik weet wel dat als jij mijn bos ziet dat je gek wordt ha ha!
Bedankt voor je berichtje Maikel, en ik laat alles natuurlijk gewoon groeien, o ja, maikel: ik begin een best volle streep naar mijn navel te krijgen, mn zussen kregen dat dus ook toen ze 19 waren. ik vind het echt mooi bij mij staan zo strook haar, en scheren helpt dus echt niet zei mn vriendin, bij haar werd t steeds meer haar. laterzzz maikel en hans.
Daphne19,

5 dec 2019, 09:12, Daphne18
48

Hoi meisje van boven, Ik ben Zahida een meisje van 19.
En ja, ik ben net zo 'n meisje als jij en laat alles altijd al helemaal narurel en behaard.Ik ben opgegroeid op de kamer van mn oudere zus en die heeft altijd al veel schaamhaar gehad, ik dacht er niet eens aan om re scheren of zo en liet het net als haar gewoon groeien
Ik heb alles dus al vanaf ik harig werd op mn 9e nooit geschoren. Ik zag en zie echt geen rede, en het staat gewoon mooi bij mij. Nu ik een jonge vrouw van 19 ben laat ik nog steeds alles groeien, nu heb ik dan ook echt een enorme harige bos op mn kut, het is echt veel haar!
En Hans15, je bent een lieverd! ik las dat je meisje ook echt al heel veel haar op dr kut heeft, meer dan jij he? weet je Hans? ik heb het geluk gehad dat ik al meerdere jongens als jij heb gehad, sommige zeiden de eerste keer wel dat ze nog nooit een meisje met zoveel schaamhaar zagen, of een zei dat ik voor hem te harig was. ik heb m gewoon uitgelachen. Dus meisje 15: je bent zeker niet het enige meisje dat zo harig is, en dat zeker zo laat. Ik ben niet anders gewend om een harige bos te zien als ik mn slipje naar beneden doe, dus meisje 15, scheren? nooit! en ik vind het super om door mn schaamhaar te kroelen als ik me vinger, het voelt zo lekker om aan een plukje haar te trekken en tegelijk mn bush zachtjes te strelen XXX

17 feb 2020, 23:02, Zahida19
49

Ik heb ontdekt dat beffen, als je vriend je zoent en likt en zuigt het veel lekkerder is als je glad bent. Ik heb mezelf onlangs gewaxt (pijnlijk maar is snel over) en nu is het echt veel lekkerder. Je voelt meer bloot en voelt als mega goed. Scheren gaat bij mij jeuken en mu voelt het echt natuurlijker. Ik doe het alleen rondom mijn vagina lipjes en er omheen, verder houdt ik het gewoon kort, (baard trimmer van vriend, doet hij meestal hihi) De haartjes op mijn onderbuik vind ik veel natuurlijker en mooi.
Het is natuurlijk niet belangrijk, maar ik ben bijna 18.
Groetjes
xx

21 feb 2020, 12:02, Jjanneke
50

Hallo Jjanneke, ik denk dat het gevoel bij gebeft worden van meisje tot meisje verschilt. Ik heb het vaak kaal gehad maar ook vaak harig, want dat is wat mijn vriendje fijn vindt, en inmiddels laat ik het al weer meer dan een half jaar staan. Ik scheer en ik trim helemaal niks, ook mijn schaamlippen niet. Mijn vriendje is er dol op dus die likt me minstens net zo goed, als ik gebeft wordt maakt het voor mij geen verschil of ik een kale of harige poes heb. En mijn vriendje wordt er alleen maar geil van als hij mijn harige poes mag beffen, haha! Als ik echt veel minder had gevoeld van gebeft worden had ik dat wel jammer gevonden en dan had ik het niet laten staan voor hem, maar voor mij is er geen verschil.

22 feb 2020, 16:02, Kim96
51

Hey Kim96! Merk je echt geen verschil als je gebeft wordt met een bos haar op je kut, of een kale kut? Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit kaal op mijn kut geweest en gebeft, maar zeker ben ik zo vaak heerlijk en geil gebeft met hoe mijn kut er al jaren uitziet; ik ben dus een meid van 19 en heb echt een grote bos schaamhaar 'beneden', ik vind het heerlijk om puur natuur en lekker harig en behaard op mijn kut te zijn. Bij het beffen zachtjes aan je kutharen trekken, lekker teder door je bos haar strelen. Heel veel meisjes vinden het erg prettig om door hun schaamhaar te strelen en te woelen als ze zich vingeren:ik ook hi hi!

9 mrt 2020, 08:03, Zahida19
52

Hallo Zahida19, nee, ik voel echt geen verschil tussen gebeft worden met een behaarde kut of met een kale kut. Ik heb de laatste jaren wat afgewisseld: een tijdje kaal, een tijdje behaard, weer een tijdje kaal, soms een streepje, nu weer behaard. En misschien als het straks weer wat warmer wordt dat ik dan wel weer ga scheren, soms vind ik dat ook gewoon fijn. Het groeit toch wel weer terug. Maar momenteel hou ik het gewoon nog even lekker harig.

Maar goed, voor mij is er dus geen enkel verschil, mijn vriendje likt toch vooral tussen mijn schaamlippen en aan mijn clitje en daar zit geen haar. Als hij aan de buitenkant van mijn schaamlippen likt natuurlijk wel, maar dat voelt voor mij niet echt anders.

De enige voor wie het echt anders voelt is mijn vriend, die als hij me beft met z'n neus in mijn dikke kriebelende bos haar zit en aan mijn harige lippen likt, haha!

9 mrt 2020, 10:03, Kim96
53

He kim96, ik ben een meisje van 17 en heet Edda, ik heb me meer dan 2 jaar niet meer geschoren. Ik ben echt erg tevreden met het resultaat: Ik heb zwart haar, dus natuurlijk ook al het haar op mijn kut. voor mij dus nooit meer kaal, een streepje of zo iets stoms...in 2 jaar heb ik nu echt een volle zwarte bush op mn kut. Het ziet er gewoon mooi uit al dat haar 'beneden', ik heb ook best wat okselhaar, en op mn onderarmen groeien ook aardig wat haren. Ik voel me gewoon meer volwassen, meer vrouwelijk met mijn bush schaamhaar en mijn andere vrouwelijke beharing. En als ik een jongen tegen kom die ik leuk vind ga ik hem zeker eerst vertellen, om gezijk voor te zijn, dat ik wel een meisje ben met veel schaamhaar. Vind hij meisjes die best harig zijn maar niks? Nou, ik laat mn bush bush echt wel lekker puur natuur...zoek maar een andere meid die wel naar je pijpen danst!XXX Edda17

9 mrt 2020, 10:03, Edda17
54

Hallo Edda17, zo ver ga ik niet, ik vind het soms ook wel fijn om wat af te wisselen. En mijn oksels en benen scheer ik sowieso wel, dat vind ik mooier. Ik heb zelf blond haar en donkerblond schaamhaar, toch best een behoorlijke bos.

Maar uiteindelijk moet iedere meid doen waar ze zich prettig bij voelt. Ik scheer me ook alleen als ik dat wil, en ik laat het ook staan als ik dat wil. Mijn vriendje is dol op schaamhaar, maar als ik het zat ben gaat het er af. En momenteel heb ik dus een volle bos, mocht hij nu zin hebben in een kale kut dan heeft hij pech, ik ben nog niet van plan om het nu te scheren. Als jij je schaamhaar wil laten staan moet je dat gewoon lekker doen. Uiteindelijk is het jouw kut en jouw schaamhaar, en jij bepaalt! Niet iemand anders. Ik denk trouwens dat er genoeg jongens zijn die het maar wat leuk vinden.

9 mrt 2020, 13:03, Kim96
55

Ik ben een geëmancipeerde vrouw dus altijd kaal, soms een dun streepje. Ik scheer ook mijn kontje trouwens. Haar laten staan is vies, zeker tijden je periode. Net als bij oksels gaat ook je vagina sneller stinken met haar erop. Bovendien ziet het er niet uit als er haar vanonder mijn string komt. Ik wil mij als vrouw sexy voelen.

11 mrt 2020, 15:03, Lara
56

Wat een onzin. Emancipatie betekent letterlijk 'het toestaan van gelijke rechten'. Dat je zelf mag beslissen. En niet dat je persé iets moet doen omdat iemand anders vindt dat dat de juiste keuze is.

Of je wel of niet scheert heeft niks met emancipatie te maken. Iedere vrouw moet doen wat ze zelf wil. Wil je scheren? Prima. Wil je het laten staan? Ook prima.

Haar laten staan is vies? Toen mijn moeder in de twintig, was het nog de normaalste zaak van de wereld. Echt niemand schoor in de jaren '80. Hooguit een beetje bijknippen, meer niet. En nu, nog geen veertig jaar later, zou dat ineens niet meer kunnen?

En dat het tijdens de menstruatie een probleem is? Ik was me daar dan sowieso vaker (of ik nou kaal ben of een bos heb staan), en ik gebruik altijd tampons, dus ik heb sowieso niet dat ik maandverband met bloed tegen mijn poes heb zitten.

Dat het er minder mooi uitziet als je een string draagt, ja dat ben ik op zich wel met je eens. Maar ik heb er geen last van, en mijn vriend is dol op schaamhaar, dus die heeft er ook geen probleem mee als ik een keer een string draag met mijn volle bos. Maar ik draag sowieso vaker hipsters en gewone slips. En ik wissel af met mijn schaamhaar: nu een bos, maar straks in de zomer waarschijnlijk weer kaal of een streepje. Omdat ik dat zelf fijn vindt! Als het aan mijn vriendje lag had ik altijd een bos, maar dat wil ik zelf niet. Ik doe waar ik mij goed bij voel, en wat ik wil. Dát is emancipatie.

11 mrt 2020, 17:03, Kim96
57

Hey meid15 TS, Ja, ik ben ook een meisje dat haar schaamhaar nooit scheert en dat zeker ook nooit gaat doen.
Meid15, ik vind het echt super tof dat een meisje van 15 ook als ik gewoon stoer genoeg is om gewoon te zeggen dat ze heel veel schaamhaar op haar kut heeft groeien,you go girl!!
Ik ben heel blij met al de andere meisjes die hier zeggen dat ze liever een volle bos schaamhaar hebben dan een kale doos. Ik hoop dat al deze berichtjes veel twijfelende meiden stoer genoeg maken zodat ze ook de keuze maken om mooie behaarde meisjes te worden.XXX

2 apr 2020, 02:04, Sarah18
58

Hey ts meid15, Ik ben Daphne en ben 18 jaar. Jazeker wel,
ik ben net zo'n meisje als jou en scheer mijn schaamhaar en mijn oksels nooit, en ga dat ook echt nooit doen.
#Sarah18, ok! jij scheert je kut haar dus ook nooit? Stoer dat je zegt dat je net als ons hier zéker nooit gaat scheren.
Ik vind het echt fijn om hierboven te zien dat er veel meer meisjes hun bos schaamhaar wild en vrij laten groeien, ik telde zo 'n 10 meisjes met haar 'daar' hi hi!
Ik heb dus mijn jonge zusje dit topic laten lezen omdat ze
nu ze 14 is (net als ik op mn 14e) echt al heel veel schaamhaar heeft, ik zie haar wel eens naakt en ze is echt
voor een meisje van 14 mega harig, en haar bush is ook nog een zwart-zwart, dus heel zichtbaar.
Nou ze heeft alle reacties gelezen en geluisterd naar dr grote zus: ze heeft gelukkig een keuze gemaakt en heeft besloten haar kut nooit meer te scheren, haar okselhaar
laat ze ook doen. Super!
#Sarah18, idd heeft dit topic meerdere meisjes na veel twijfelen wel zo veel moed en durf gegeven dat ze ook
gekozen heben voor een harige kut!namelijk mijn zusje d'r vrindinnen doen alle vier mee, en laten vanaf nu alles lekker puur natuur groeien.
#meid15, je hebt met je topic al zeker meer dan 5 meisjes van 14 de moed gegeven om een grote bos schaamhaar te laten groeien, en nooit meer te scheren!
En ik als 18 jarige meid heb nu dus echt een hele grote , zwarte bos schaamhaar, mijn zusje klaagt altijd wanner ze ook zo veel schaamhaar heeft, ze wil net als ik ook een echt 'Oerwoud'hi hi! groetjes X daphne

25 jul 2020, 07:07, Daphne18
59

Ja daphne er zijn zeker meer meiden die zich nooit scheren ook ik heb op mijn 24ste een heel groot behaard oerwoud groeien. En niet alleen down under. Mijn oksels zijn ook mega harig. Mijn vriendjes die ik heb gehad reageerde afwisselend de ene vind het 3x niks maar dat is hun probleem en de andere vind het onweerstaanbaar geil. Op dit moment heb ik een vriend die ook van top tot teen is behaad oksels schaamhaar borsthaar heerlijk haha. Als we t doen hebben we harige seks. Ik hou ervan wat is jouw mening van behaarde mannen Daphne? Voor mij hoe meer hoe beter xxx lieke

30 jul 2020, 10:07, liekexxx
60

Heey Lieke! Ik ben Kristynia een meisje van 17, sorry maar ik word stiekem best geil van wat je schrijft Lieke, ik ben een Bi meisje, maar als ik jouw bericht lees lijk ik wel lesbisch hi hi! Ik vind je dus ECHT een stoere 24 jarige meid die:' Een heel groot behaard oerwoud heeft groeien'. Oooow, zo krijg je mij wel nat hi hi! Ik ben origineel een Russisch meisje en waar ik vandaan kom zijn de meiden nogal behaard, ik heb dus ook een heel groot bos zwart schaamhaar, eigenlijk heb ik net als jij ook een:'Oerwoud'. Mijn oksels hebben nog nooit een mes of zo gezien, ik vind het goed hoor, dus ik heb dan ook 2 grote harige bossen die onder mn armen vandaan komen. En als het warm is draag ik al jaren gewoon topjes, dat iedereen mn oksels dan ziet is hun probleem, ha ha, als er jongens naar staren ga ik vaak gewoon met bosjes haar spelen, je moet ze dan eens kijken hi hi! ik heb er toch wel schijt aan.
Ik vind het opvallend dat er bij deze topic zo veel meisjes zijn die allemaal toegeven dat ze veel schaamhaar en zo hebben en nooit gaan scheren.Top!. Ik ben bi omdat ik toch opgewonder wordt van een behaarde meid dan een man.
Meisjes met mega veel kuthaar vind ik qua uiterlijk toch veel geiler, want veel meiden kunnen enorm veel schaamhaar hebben, en dat vind ik toch zooo mooi, die venusheuvel helemaal volgegroeid met zwart haar, al dat schaamhaar dat stoer naar voren steekt...prachtig!!! En Lieke wat doe jij met je haar tussen je billen? heb je toch wel? Ik heb echt een heel bos tussen mn billen groeien; het steekt er zelfs tussen uit. Mijn ex vriendinnen klaagden nooit over hoe harig ik wel niet ben, ik heb dat wel met de jongens meegemaakt...2 of 3 van die gastjes mochten mij bevredigen, maar dat liep anders...bij de een lag ik lekker op mn rug te wachten tot zn vingers mn slipje ingingen, dus ik voelde dat er vingers in mn kuthaar friemelden, ineens trok hij zijn hand uit mn slip en vroeg wat ik daar had zitten. Ik zei gewoon dat hij mn schaamhaar voelde...Nou, meisjes horen niet zo 'vies' en veel te harig als jij te zijn...Ok, die stuurde ik gelijk weg...en bij de andere twee ging het fout toen ze me wilden beffen.
Die stoppen hun hoofd tussen mn benen en schrokken bijna
van mn bush bush...ja maar dat kan ik niet beffen hoor!! Bah, bij jou krijg ik al je vieze haren in mn mond etc etc.
Ik denk dat ik me even moet gaan vingeren hi hi! ik zie namelijk zo voor me hoe jouw kut er uit ziet...alleen de woorden: een heel groot oerwoud' , en Mega harige oksels,
Oei!! ik ga effe met mn eigen Oerwoud spelen hi hi!!
Lieke, stay hairy and proud! XXX K

19 aug 2020, 08:08, Kristynia17
61

Hey Kristynia! Meisjes met echt veel schaamhaar zijn gewoon ook heel aantrekkelijk en stoer. Ik ook hoor, ik heb al jaren mijn schaamhaar gewoon natuurlijk laten groeien, en dat zie je bij mij wel, ik had laatst een one night stand met een jongen. Hij was jammer genoeg een van die gasten die een grote en zwart behaarde kut niet kon waarderen. dus die gast werd niet goed toen hij voor t eerst mijn kut zag
hij meende mij te moeten vertellen dat mijn venus heuvel al te harig was, hij vond het helemaal niet kunnen dat ik mijn bikini lijn niet scheer, hij vond dat echt niet kunnen. Maar dat ik een meisje ben dat altijd al heel veel konthaar heb dat ging hem veel te ver hi hi! Ach, das maar een jongen he? echt, de meeste vriendjes van me deden er echt niet moeilijk over als ze voor t eerst zagen dat er heel veel zwart haar tussen mijn billen groeit, dat het bij mij zeg maar gewoon zo veel is dat er een hele boel duidelijk te zien is vind ik niet erg hoor, meisjes kunnen ook echt wel heel behaard zijn! Ik las een berichtje op deze site waar een meisje dr schaamhaar had gemeten,ze had haren van6/7 cm ik ook meteen meten natuurlijk! mijn bos haar is zelfs langer dan 10 cm. je snapt dus dat ik niet alleen heel veel, maar ook nog eens heel lang kut haar heb. wat mij betreft laat ik blijft het 'beneden en verder' zo harig, het hoort bij me en dat blijft t ook dus jongens zullen als ze wat met me willen toch echt wennen aan mijn grote bos schaamhaar!!

23 okt 2020, 13:10, Maryam20
62

Heey mede behaarde meiden! Ik ben een meisje van 17 en ik heb al zeker meer dan 6 jaar alles gewoon laten overgroeien bij mijn kut. Ik heb gewoon als jong meisje al snel besloten om al echt een hele bos te behouden. En het bevalt me nu ik 17 ben nog steeds, en het is ook echt een ruige zwarte bos hoor! En als ik een vriendje heb dat het echt niet vind kunnen dat een meisje als ik er echt niks om geef om overal beharing te hebben, dan heeft hij toch echt pech, ik ben toch echt van plan om zo behaard te blijven, en daar veranderd niks aan! Ik zonder mijn zwarte bos schaamhaar 'beneden' is echt ondenkbaar, ik vind het gewoon heel stoer en echt vrouwelijk als ik in de spiegel kijk na het douchen en ik mijn bos haar zie, mijn kut is kei harig en met een volle bos pas een echte kut.
Heel erg goed om hier dus te lezen dat er dus echt best veel meisjes overtuigd alles lekker laten doen zoals de natuur het wel! Ik weet zeker dat de tijd heel dicht bij is dat er steeds meer meisjes kiezen om (zwaar) behaard te zijn.
Dus, en mijn vriendje nu is het wel gewend, ik weet ook wel dat mijn kut met een enorme bos haar bedekt is, maar dat ben ik zoals ik zelf wil zijn: een lekker harige meid!! XXX

2 nov 2020, 06:11, Christiane17
63

Wat super geil om te lezen dat er toch nog behaarde meiden bestaan.
Ik heb ze nog nooit gezien maar Lijkt me heerlijk.
Dat kaal tegenwoordig vind ik niets!

11 feb 2021, 22:02, Hotmale

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.