Schaamhaar enzo

Ik wil het weg!
Ik wil het laten laseren? Is dat een goed idee?
En, hoe zeg ik het dan tegen mijn moeder?

19 nov 2012, Picasso


Reacties

plaats reactie
1

hey, little girl.
ik weet precies wat je meemaakt. ik knip het nog trouw (na 2 jaar nogsteeds) en laat nu mijn snor weg laseren. dusse weet wel hoe en wat. ten 1e woord laseren alleen maar verzekerd als het beharing op het gezicht is, en 1X laseren kost wel meer als €100 uit me hoofd, en dan mot je nog meerdere malen. het woord dus heel duur. ten 2e. verminderd het alleen en haalt het nie 100% weg.
maar buiten dat..........ik zelf wou het dus ook laten laseren,naawr nu denk ik weet je laat maawr. ik ben een behaarde aap, en scheer me (te) vaak. maawr uitijndelijk lukt het wel. als je het je ma zecht, laat duidenlijk weten dat je het een echt probleem vind,( en dat je woord uitgelaggen tijdens omkleden op school(werkt altijd)). meestal ga je voor laseren ook nognaar een doctor, laat dan weer zien hoe erg je het vind, ( je kan een beetje acteren) MAAR WEET WAAR JE AAN WILT BEGINNEN!!
sterkte little girl

19 nov 2012, 22:11, Auriana
2

woow! Veel spelfouten bij Auriana!
Maar goed, maakt niet uit, in ieder geval:
1. Denk bij jezelf goed na: wil je het echt weg laten halen? Wie ziet het nou eigenlijk? Hoe vaak ziet iedereen je vagina?
2. Vind je het echt zo vervelend?
3. Waarom schaam je je erom?

En als je het weg wil laten halen dan kan je:
1. Of ontharingscrème gebruiken. Dat is heel handig en het doet geen pijn. Je kan het gewoon kopen bij de drogist! :)
2. Het scheren met een scheermesje.

Veel succes er mee!!

23 nov 2012, 16:11, xmeertje
3

Ik scheer gewoon ^^

26 nov 2012, 08:11, xChipmunkje
4

Hoi, ik ben een meisje van 14 en heb al schaamhaar tot aan mijn navel. Is dit normaal?

28 nov 2012, 11:11, Crepetje
5

Hoi,
Bedenk wel dat iedereen (iedere vrouw) krijgt dit soort problemen. Het is heel normaal. Ikzelf zou het gewoon afscheren als het je te lang word. Later krijg je nóg ergere dingen... maar die horen er ook gewoon bij. Of je hebt die problemen al. Anders vraag je het aan je moeder wat het beste is voor je? Het is helemaal niet erg om te vragen! Maar zorg wel dat ze wel in een goed humeur is, anders kan ze ook wat boos reageren. Maar je kan ook voor dat je het vraagt, even vragen: "Mam? heb je even tijd voor een belangrijke vraag?". Dan kan ze: "Ja, tuurlijk" zeggen, maar ook: "Nee, ik ben nu even bezig". Dan weet je dus of je door moet vragen of niet.

Veel succes!

Liefs Macaroni met Kaas (Schuilnaam)

5 dec 2012, 07:12, Macaroni met Kaas
6

waarom scheer je het niet gewoon elke dag? net zo easy :$

2 jan 2013, 19:01, kusjemij
7

Ik zelf knip de haartjes gewoon weg met een schaar.

6 jan 2013, 21:01, Hey.
8

ik zou zelf scheren/knippen. laseren is heel duur en het is niet zo maar wat! vind het heel knap als je het zou doen, steeds je****** laten zien aan de dokters lijkt me ook weer niks......

sterkte xx

Dit bericht is gedeeltelijk aangepast door de moderator.

14 jan 2013, 18:01, Awesome;3
9

Doe het gewoon 2x in de week wegscheren tijdens het douchen. Nog even, en je bent er aan gewent om het te blijven scheren.

9 sep 2013, 23:09, C
10

heey,k ben anja van 14 en heb een pestprobleem,omdat
ik een hippie girl ben laat ik "al" mn haar groeien,dat ben ik
gewoon!! dus niet alleen mn lange blonde dreads(eigen-
kleur blond) maar ook mn schaamhaar en okselhaar,het gekke is dat ikk blond hoofdhaar heb en bijna zwart(!)
schaamhaar en okselhaar !!dit is dus de rede van 3
meisjes om mij echt,echt te terrorizerren! vooral bij t dousje
is het raak,ik zeg niet wat ze me allemaal aandoen,dat geloven jullie toch nooit...
maar ik ga me voor hun dus nooooit scheren hoor!
weten jullie misschien iets??
een behaard en wanhopig hippie meisje x anja

27 feb 2017, 07:02, anja14

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.