Plat/plank

Hoi, ik ben een meisje van 13 die best wel dun is (vooral dunne benen) en heel veel jongens zeggen ook telkens van plank hebben ze je bij de ikea enz gehaald maar telkens negeerde ik het maar nu kan ik er echt niet meer telkens wat kan ik heb beste tegen van die jongens zeggen want een jongen ft bijvoorbeeld dan met een vriendin en dan is het zo van is die kut plank er nou weer ofz en na heeft iemand tips van wat ik moet zeggen ?

2 sep 2017, Anoniempjex


Reacties

plaats reactie
1

Zeg terug ik ben tenminste nii zo'n vetzak als jij kerel

3 sep 2017, 07:09, Bergschaap
2

Hahhaa ja idd bergschaap. Iedereen heeft wel wat, ik heb dikke bovenbenen terwijl mijn boven lichaam best dun is. Ik zou ook veeeel liever gwn dunne benen willen :/ maar over mij zeggen ze weer dat ik een mooie kont heb, en geloof me das ook best stom. Want dat betekent dus dat er mensen naar kijken ugh.ik zou idd gwn zeggen wat bergschaap zegt en anders kun je zeggen dat hij miss geen bio heeft gehad, want je groeit door tot je 18e en je bent pas 13. Trouwens heeft hij wél een sixpack dan?!
Succes!

3 sep 2017, 09:09, ****
3

Zeg idd gewoon zoiets terug wat Bergschaap zei. kom voor jezelf op!

3 sep 2017, 14:09, Appelflap
4

'Het is oké om jaloers te zijn, als je ook slank wil zijn ga dan naar de sportschool ofzo.'

Gewoon goed voor jezelf opkomen, en het vervolgens negeren dan stopt het wel.

3 sep 2017, 15:09, Mai
5

Ik heb cup G nu maar die jongens noeen mij nu dik het is ook nooit goed !

3 sep 2017, 16:09, Anoniempjex
6

Hun zijn jaloers. De meeste meiden willen grote borsten. Maar ik ben slank maar ik heb cup B ik ben wel 15. Groeien komt nog. de jongesn zijn zielig niks van aan trekken. Dik ben je echt niet. Krijg geen ana x

3 sep 2017, 17:09, tamaraaaa
7

Dankje wel iedereen ! Maar nee hij heeft geen sixpack maar hij is 17 en ik dus 13 dus ja ..

3 sep 2017, 23:09, Anoniempjex
8

Het is niet erg dat je nog weinig/niks hebt ik ben 13 jaar en heb cup 65B ben wel aan de dunne kant maar toen ik met jongens ging zwemmen zeiden ze na het zwemmen dat ik er super mooi uitzag enzo het is fijn om dat te horen maar je gaat je ook schamen omdat je het gevoel hebt dat er mensen naar je kijken sommige meisjes vinden dit fijn maar ik voel me er oncomfortabel mee. Dus zou graag nog wat platter willen zijn

4 sep 2017, 00:09, Meisje13

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.