Pigmentvlekken

Hey,
Ik ben een meisje van 14 en ik heb al sinds mijn geboorte witte pigmentvlekken op mijn buik en bovenbenen. Vroeger vond ik het niet erg maar nu schaam ik mezelf er echt voor. Maar ik mag het niet laten bestralen omdat dat kanker verwekkend is zeggen mn ouders. Hebben jullie misschien tips hoe ze lichter worden en ik misschien iets zekerder over het strand kan lopen?

-xxx-

4 jun 2015, dreetjuh


Reacties

plaats reactie
1

Bronzer of foundation op de plekken en haarlak erover maar ik zou dan niet gaan zwemmen maar over het strand lopen kan denk ik wel

4 jun 2015, 21:06, yolo meisjhu
2

Hallo :)

Je zou misschien kunnen vragen voor een afspraak bij de dokter. Hun hebben meestal wel speciale producten daar voor. En anders een beetje zelfbruiner...

Maar maak je er niet zo druk over! het is niet nodig...

5 jun 2015, 08:06, Meena
3

he ik heb dat ook en ik schaam me er niet voor ik voel me alleen specialer daardoor ik ga naar zbc multicare daar doen echt alles om het weg te halen allen bij gaat het niet weg ik raatje aan om daar naartoe te gaan het is in hilversum

5 jun 2017, 14:06, ghislaine
4

Ik heb ook een enorm pigmentvlek op mijn boven been, voet, voorhoofd en bij mijn borst dus in het zwembad lijkt het alsof de jongens naar mijn borsten kijken😧😅misschien doen ze het ook maar is dat een mooi excuus Haha

20 feb 2018, 20:02, Vlekkerige meid😝😉

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.