Onzeker over borsten.

Ik ben erg onzeker over mijn borsten, ik heb B maar mijn borsten zijn heel raar gevormd, als een soort mislukte peren! Hoe zien jullie Borsten eruit? Hebben jullie dat ook?

27 mrt 2018, SietskeBakker


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb kleiner dan normaal ik heb ook B en de rest van mijn klas is 13/14 en ik 15 en ze zijn kleiner als iemand van 11 jaar.

27 mrt 2018, 11:03, *
2

B is niet klein... ik heb B eigenlijk al C en elke seconde wens ik dat ik kleine borsten had. Ik haat het dat mensen me niet normaal in de ogen kijken alsof die tieten van me een hindernis daarvoor zijn of zo!

27 mrt 2018, 16:03, Jip
3

Over de grote ben ik niet zo onzeker meer, maar de vorm is vooral heel vreemd, als minskukt peren. Wat voor vormen hebben jullie? Hetzelfde?

27 mrt 2018, 18:03, SietskeBakker
4

'Mislukte peren' zegt me nou niet heel veel, haha.
Maar ik heb wel dat t nie echt rond is snap je, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, want meestal draag je een bh denk ik dus dan zie je dat al niet, en als je een vriend hebt zal het hem ook niet veel uitmaken, borsten zijn borsten :)

27 mrt 2018, 18:03, xoxo
5

Als peren?

30 mrt 2018, 12:03, Groenteman Cees
6

Als je nog in de puberteit zit groeien je borsten waarschijnlijk nog. Maar alle borsten zijn anders gevormd en ze zijn meestal niet de stereotype ronde puntige vorm. En dat hoeft ook helemaal niet. Je bent mooi zoals je bent.

30 mrt 2018, 20:03, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.