Oh god help me nu!!!

Lieve meiden ik noem naam en leeftijd niet want wil heel anoniem blijven ik ben te zwaar en ik kijk soms in de spiegel en denk ik wow je ziet er goed uit (overdreven gezegd dan ;)) en mijn omgeving heeft wel een behoorlijk oordeel over mij want dit staat me niet en dat niet blablabla het Frustreerd me en bij mij in deklas zijn ze slank en tussen de 45/50 kilo en mooi enzo ik en 1 ander meisje uit de klas zijn de dikste ik vind het niet leuk waarom mensen altijd meteen naar body kijken en niet je kunnen complimenteren op je leuke kleding :( ik ben al bezig met afvallen maar ik ben bang als ik dan afgevallen ben dat ze zeggen "plat" "plank"

25 apr 2017, Fashionistagirlxpowerr34


Reacties

plaats reactie
1

Wees gewoon blij met jezelf! Laat andere mensen maar gewoon achter je want het boeit niet wat ze van je denken!
Als je te zwaar bent kan je naar de dokter gaan om wat tips te krijgen voor gezond afvallen! Je kan in ieder geval beginnen met gezond eten en veel bewegen! Dat is mijn beste tip! Verder met je niet gaan vasten of kotsen dat is erg slecht. Suc6

26 apr 2017, 12:04, Yuios

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.