In buiktruitje kunnen lopen.....

Nou hee ik ben dus F en ik ben 11 jaar (oktober 12) en ik heb niet een heel erg buikje ofzo maar ik houd altijd m'n buik heel erg in zodat het een beetje normaal is.... Ik heb soms van dat soort eetbuien maar heeft iemand tips hoe ik in de zomer Miss een wat platter buikje kan hebben? Ik ben btw 48 kg...
XXX F

8 feb 2017, F


Reacties

plaats reactie
1

Buiktruitjes zijn voor goedkope meiden. Die iedereen wil. Dus de standaard nep bont jassen en rokende meiden die alles willen wat los en vast zit. Loop daar niet mee, je hoeft jezelf niet te bewijzen . Je bent perfect zoals je bent. Ga met je eetbuien naar je ouders, die willen je helpen ondanks dat het spannend eng en nieuw is om hulp te vragen

X kim

8 feb 2017, 23:02, Kimmy
2

Je buik inhouden is een hele goede buikspieroefening hoor, kan je gerust veel keren op een dag doen en kan zeker helpen je buik kleiner te krijgen.

Er zijn vele redenen van eetbuien. Bijvoorbeeld: honger tussen je hoofdmaaltijden door en te veel trek in zoetigheid tussendoor.

Honger tussendoor kan je opvangen door tijdens je hoofdmaaltijden voldoende eiwitten en goede vetten (vis, (chia)zaden, avocado, broccoli etc.) te eten. Deze stoffen zorgen voor verzadiging waardoor je hongergevoel wegblijft tot de volgende hoofdmaaltijd. Mocht je toch honger voelen tussendoor, drink dan 2 glazen water of groene thee zonder suiker, het liefst warm/lauwwarm. De prikkel voor honger en dorst naar je hersenen is namelijk dezelfde. Door te drinken onderdruk je deze prikkel dus. Warme/lauwwarme vloeistof vermindert daarbij ook nog eens je eetlust.

Wanneer je te veel trek in zoetigheid tussendoor voelt, neem dan 2 glazen warm/lauwwarm water met een schepje kaneel erin. Kaneel neemt de trek in zoetigheid weg. Ander hulpje hiervoor zijn chroompillen die bij de drogist te koop zijn.

9 feb 2017, 00:02, Timo
3

Thanksss❤️

9 feb 2017, 21:02, F
4

croptops zijn niet alleen voor ordinairen meisjes hoor kimmy😂

13 feb 2017, 21:02, Dolicious
5

Hoi ik draag ook altijd crop tops ookal heb ik obesitas. Negeer die haters en wees een hipperd zoals ik

14 feb 2017, 17:02, Nico Bogaard
6

Thanks ik ben het met jullie eens het is niet voor ordinaire meiden en ZEKER voor goedkope meiden want ik woon in de 2e rijkste gemeente en er lopen super veel mensen in buiktruitjes rond dussss

14 feb 2017, 21:02, F
7

Veel buikspieren oefeningen doen, ik had eerst een buikje. Maar nu Doe ik buikspieren oefeningen en het helpt!
Xxx Lola

26 apr 2017, 08:04, Lolaaaaa
8

Oja, en buiktruitjes zijn juist leuk!😘😊😜

26 apr 2017, 08:04, Lolaaaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.