Ik wil dun haar plzz tips?

heey, vroeger had ik mooi dun glanzend haar en nu is het dus pluizig en half krul geworden en ik vind het zo lelijk. De bovekant van me haar is super mooi glanzend glad altijd (niet vet) en de onderkant pluist alle kanten op weet iemand een goeie creme of een middel om mijn haar dun te maken of permanent stijl. Een creme waardoor het stijl word. Plzz ik schaam me echt dood voor me haar namelijk

14 sep 2018, Ujni


Reacties

plaats reactie
1

een paar tips:

-was je haar met shampoo dat gemaakt is voor krullend/ golvend haar. zorg ervoor dat er geen plastic (parabenen) en andere slechte dingen inzitten.

-borstel je haar van onder naar boven en doe het met een anti-pluis borstel.

-zorg goed voor jezelf, drink en eet gezond, hoe je voor jezelf zorgt heeft ook te maken met je haar.

-doe 1/2 keer in de week een haarmasker, je kan bijvoorbeeld kokosolie in je haar doen en later uitwassen, zo blijft je haar sterk en gezond.

-ga naar de kapper en vraag om anti pluis spullen, het kan ook zijn dat je gewoon krullen begint te krijgen! als je dat echt niet wilt kan je je haar gaan stijlen :)

15 sep 2018, 11:09, yoiu

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.