Ik ben lelijk!!! :(

dankzij iemand die mij dikzak heeft genoemd moet ik elke dag huilen, erger nog iemand anders uit mn klas vind me lelijk hij heeft dat tegen mn zus gezegt!!
Waarom leef ik??? ik bn gepest geweest omdat ik dik was dus bn ik op dieet gegaan en na die 7 kilo afvallen noemen ze me lelijk en dik , ik snap het niet! wrm leef ik ?? ik heb een slecht leven!! 😢😭 ( ik weeg 48, 7 kg , ik bn 1m 56, 5 ik bn 12 jaar heb lichtbruin haar en bruingriene ogen en ik heb eczeem en epilepsie ) wat is er toch mis met me? :(

29 aug 2015, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben eergister 13 geworden ik ben 1,66 lang en ik weeg 58 ik vind dat zelf veel ste veel en zou er graag een kilo of 10 van af willen kan iemand mij helpen ik vind het echt heel erg dus reageer snel

29 aug 2015, 23:08, Anoniempie
2

Hay,,
Je leven is zo zwaar als dat jij hem maakt. Iedereen op deze planeet hoort wel eens :'je bent dik, je bent lelijk.' De enige manier om er vanaf te komen is door het simpelweg te negeren. (Ik weet het makkelijker gezegt als gedaan)
Pesters zoeken altijd iemand die zwak is en makkelijk om te pesten. Laat zien dat JIJ jezelf mooi vind en lach ( kwestie van een paar spiertjes aanspannen)
Daarnaast ga naar je ouders, ze zijn er om je te helpen en dat is ook precies wat ze gaan doen. Je bent pas 12 niemand verwacht van jou dat je alles alleen moet oplossen. Je mag nog uithuilen bij ze, dus doe dat.
Het enige wat ik kan doen is zeggen dat je mooi bent, mooi zoals je bent. Want het is jouw lichaam, alleen van jou en alleen jij mag het beoordelen.
Je kunt het, ik geloof in je.
Dikke kus van mij

30 aug 2015, 13:08, Auriana
3

Hi! Ik wordt al mijn gehele leven dik, lelijk, stom en onsociaal genoemd/gevonden, weet je wat ik dan denk? Ik denk dit: Jullie zijn zowat allemaal gemeen en vervelend en later gaan jullie nergens terecht komen.
Want geloof me, als iemand je probeert te onderdrukken moet het je niet zwakker maken, maar juist sterker, je bent niet dik en lelijk en dat weet je van jezelf ook, geloof niet de gemene woorden, maar juist de woorden van de goeie mensen die om je geven en je écht kennen.

30 aug 2015, 14:08, Hero/Villain
4

Heey

Ik ben vroeger ook een keer uitgescholden voor dikzak, dat trok ik me eel erg aan. Dat moet je niet doen want dan wird je alleen maar onzeker. Iedereen is prachtig op haar/zijn eigen manier, het gaat toch ook om de binnenkant en niet om hoe je eruit ziet(wow ik had mezelf vroeger gwn advies moeten geven). Die mensen willen je alleen maar naar beneden halel, genieten ze van, krijgen ze een lij gevoel van maar als jij je dat niet aantrekt krijgen ze vroeg of laat een rotgevoel. Ik hoop dat t je helpt

Xxxx

31 aug 2015, 07:08, 78girl
5

Deze topic is erg oud maar ik wilde nog zeggen er is helemaal niks mis met eczeem en epilepsie. Het is niet zo dat jij er voor koos om een ziekte te hebben en je kan er ook niks aan doen. Bovendien ben je juist eerder zielig met epilepsie dan dat er iets mis met je is ofzo. Nou en je hersenen doen soms raar. Ik heb ook epilepsie en ik denk gewoon dat hersenen naast het werken ook graag wel eens willen feesten en dat doen ze dan even en dan is het weer klaar. Ik moet er maar gewoon mee leven en dat geldt voor heel veel dingen dus Hakuna Matata en negeer negatieviteit

15 aug 2016, 15:08, skinnyfat

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.