hij schrok van mijn schaamhaar

hey iedereen, ik heb dus wat te vertellen wat mij dus laatst zo heftig overkwam . ik heb dus echt net vorige week een hele korte liefdes relatie gehad, om een lang verhaal kort te houden: we lagen in bed en hadden elkaar nog nooit naakt gezien, na elkaar intens gezoend en gestreeld te hebben gleed na een tijdje zijn hand richting mn slip, ik vond t goed en liet hem doen.maar wat gebeurt er: die jongen zit een tijdje aan mijn kut en ineens
vraagt hij aan mij wat al dat haar is wat hij voelt;
ik begreep echt niet wat hij bedoelde en zei dat hij gewoon mijn schaamhaar voelde.
Nou, zn reactie was best overdeven vind ik, hij zei namelijk meteen dat hij nu heel anders naar me keek, meisjes met een kut die zo behaard is als e mijne...hij wist niet eens dat meisjes ook echt wel een volle bos haar kunnen hebben!! ik heb hen dus gelijk verteld dat als hij mij als zn meisje echt wilhebben hij echt wel
gewend moet raken dat k voor een meisje idd een enorme bos schaamhaar heb. ik heb nog geen antwoord.
mijn vraag: zijn er nog meer meiden zoals ik die zoiets hebben meegemaakt, maar echt hun kut nooit gaan scheren, wat hij ook zgt??
greetz, rachel 17

20 apr 2018, rachel17

Reacties

plaats reactie
1

Lieve Rachel, dan moet je ook tegen hem zeggen dat bv meer mijden dit hebben. Of waarom het een probleem voor hem is liefs Eva.

21 apr 2018, 09:04, Eva🍫👱🏼‍♀️
2

Het is wel onhygienisch om je daar niet te scheren en kan vaak door een jongen als onprettig ervaren worden omdat het haar in de weg zit. Ik zelf scheer het.

21 apr 2018, 11:04, 1
3

Ik laat het ook lekker staan, als dat niet goed is hebben ze pech

21 apr 2018, 16:04, Ghislaine
4

Ik scheer ook nog niet

22 apr 2018, 00:04, ‘-‘
5

Je kan van ''het oerwoud'' ook een mooi verzorgd ''tuintje'' maken.
Dat is mooier en hygiënischer.
Van een ''oerwoud'' tussen de benen is niet iedere boy ''happy'', terwijl een verzorgd ''tuintje'' iedere boy kan bekoren.
Met een kom heet water, een washand, een schaartje en een vlijmscherp nieuw scheermesje kan je bij jezelf een mooi ''tuintje'' aanleggen.
En dan laat je de vriend het verder onderhouden.

22 apr 2018, 17:04, Jaja
6

Ik ben 12 en heb al veel schaam haar ik schaamde mij en scheerde het een paar keer bij zwemmen zie ik dat veel meisjes dat hadden 2 niet maar die hadden ook nog geen borsten nu scheer ik het nooit en maakt het mij niet veel uit en die jongen moet gw normaal doe jij kan er niks aan doen + je moet niet naar hem luisteren het is super normaal xx🥑

22 apr 2018, 19:04, 🥑 just saying
7

@Jongendiemethetrachel17inbedlag

Kon je wel mooi op ontdekkingsreis.
De ''liefdesgrot'' gevonden?

Ik snap dat niet, een mooi ''tuintje'' is toch veel prettiger dan zo'n ''bos hout'' bij de ingang?

23 apr 2018, 11:04, Jaja
8

ook het tuintje heeft onderhoud nodig. lekker kaal is prettiger. blijft er ook geen troep in hangen.

23 apr 2018, 12:04, #k#
9

Niet iedere meid wil een kale doos.
En met een tuintje kan je ook af en toe een grapje uithalen.
Zoals in de vorm van een hartje, of de naam van je lief erin.
(moet de naam niet te lang zijn, maar OT of BAS kan)

Zag afgelopen donderdag (toen het zo warm was) op het strand een meisje van 15/16 waar het schaamhaar buiten het bikinibroekje kwam.
Ik vind dat zo ''ranzig'', ben ik bijna in staat om ergens een schaar(tje) te lenen en het overtollige weg te knippen.

23 apr 2018, 15:04, Jaja
10

Ik hou er net wel van als er zo'n enorme bos staat. En al zeker als die flink buiten het broekje groeit.

24 apr 2018, 15:04, Fred87
11

Het hangt ook van de jongen af, sommige jongens vinden een volle bos schaamhaar juist erg mooi. Mijn vriend vroeg mij juist om mijn schaamhaar te laten groeien, dat vond hij veel opwindender. Ik heb het voor hem een hele tijd laten staan, maar inmiddels is het er weer af omdat ik het zelf zat was en een kale kut toch fijner vind.

30 apr 2018, 08:04, Kim96
12

Ik scheer de bikinilijn en knip met een schaartje het overtollige weg, maar ben veel te lui om helemaal te scheren. Bovendien vind ik helemaal kaal niet fijn en krijg ik er huidirritatie van. No shame here!

3 mei 2018, 22:05, Me

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer