hij schrok van mijn schaamhaar

hey iedereen, ik heb dus wat te vertellen wat mij dus laatst zo heftig overkwam . ik heb dus echt net vorige week een hele korte liefdes relatie gehad, om een lang verhaal kort te houden: we lagen in bed en hadden elkaar nog nooit naakt gezien, na elkaar intens gezoend en gestreeld te hebben gleed na een tijdje zijn hand richting mn slip, ik vond t goed en liet hem doen.maar wat gebeurt er: die jongen zit een tijdje aan mijn kut en ineens
vraagt hij aan mij wat al dat haar is wat hij voelt;
ik begreep echt niet wat hij bedoelde en zei dat hij gewoon mijn schaamhaar voelde.
Nou, zn reactie was best overdeven vind ik, hij zei namelijk meteen dat hij nu heel anders naar me keek, meisjes met een kut die zo behaard is als e mijne...hij wist niet eens dat meisjes ook echt wel een volle bos haar kunnen hebben!! ik heb hen dus gelijk verteld dat als hij mij als zn meisje echt wilhebben hij echt wel
gewend moet raken dat k voor een meisje idd een enorme bos schaamhaar heb. ik heb nog geen antwoord.
mijn vraag: zijn er nog meer meiden zoals ik die zoiets hebben meegemaakt, maar echt hun kut nooit gaan scheren, wat hij ook zgt??
greetz, rachel 17

20 apr 2018, rachel17


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Rachel, dan moet je ook tegen hem zeggen dat bv meer mijden dit hebben. Of waarom het een probleem voor hem is liefs Eva.

21 apr 2018, 09:04, Eva🍫👱🏼‍♀️
2

Het is wel onhygienisch om je daar niet te scheren en kan vaak door een jongen als onprettig ervaren worden omdat het haar in de weg zit. Ik zelf scheer het.

21 apr 2018, 11:04, 1
3

Ik laat het ook lekker staan, als dat niet goed is hebben ze pech

21 apr 2018, 16:04, Ghislaine
4

Ik scheer ook nog niet

22 apr 2018, 00:04, ‘-‘
5

Je kan van ''het oerwoud'' ook een mooi verzorgd ''tuintje'' maken.
Dat is mooier en hygiënischer.
Van een ''oerwoud'' tussen de benen is niet iedere boy ''happy'', terwijl een verzorgd ''tuintje'' iedere boy kan bekoren.
Met een kom heet water, een washand, een schaartje en een vlijmscherp nieuw scheermesje kan je bij jezelf een mooi ''tuintje'' aanleggen.
En dan laat je de vriend het verder onderhouden.

22 apr 2018, 17:04, Jaja
6

Ik ben 12 en heb al veel schaam haar ik schaamde mij en scheerde het een paar keer bij zwemmen zie ik dat veel meisjes dat hadden 2 niet maar die hadden ook nog geen borsten nu scheer ik het nooit en maakt het mij niet veel uit en die jongen moet gw normaal doe jij kan er niks aan doen + je moet niet naar hem luisteren het is super normaal xx🥑

22 apr 2018, 19:04, 🥑 just saying
7

@Jongendiemethetrachel17inbedlag

Kon je wel mooi op ontdekkingsreis.
De ''liefdesgrot'' gevonden?

Ik snap dat niet, een mooi ''tuintje'' is toch veel prettiger dan zo'n ''bos hout'' bij de ingang?

23 apr 2018, 11:04, Jaja
8

ook het tuintje heeft onderhoud nodig. lekker kaal is prettiger. blijft er ook geen troep in hangen.

23 apr 2018, 12:04, #k#
9

Niet iedere meid wil een kale doos.
En met een tuintje kan je ook af en toe een grapje uithalen.
Zoals in de vorm van een hartje, of de naam van je lief erin.
(moet de naam niet te lang zijn, maar OT of BAS kan)

Zag afgelopen donderdag (toen het zo warm was) op het strand een meisje van 15/16 waar het schaamhaar buiten het bikinibroekje kwam.
Ik vind dat zo ''ranzig'', ben ik bijna in staat om ergens een schaar(tje) te lenen en het overtollige weg te knippen.

23 apr 2018, 15:04, Jaja
10

Ik hou er net wel van als er zo'n enorme bos staat. En al zeker als die flink buiten het broekje groeit.

24 apr 2018, 15:04, Fred87
11

Het hangt ook van de jongen af, sommige jongens vinden een volle bos schaamhaar juist erg mooi. Mijn vriend vroeg mij juist om mijn schaamhaar te laten groeien, dat vond hij veel opwindender. Ik heb het voor hem een hele tijd laten staan, maar inmiddels is het er weer af omdat ik het zelf zat was en een kale kut toch fijner vind.

30 apr 2018, 08:04, Kim96
12

Ik scheer de bikinilijn en knip met een schaartje het overtollige weg, maar ben veel te lui om helemaal te scheren. Bovendien vind ik helemaal kaal niet fijn en krijg ik er huidirritatie van. No shame here!

3 mei 2018, 22:05, Me
13

Heey rachel ik ben een jongen van 21 en ik vind het helemaal niet erg en oerwoud ik vind het heel geil. Ik scheer ook nooit. Vind jij het ook mooi bij jongens een oerwoud tussen de benen en onder de armen. Gr sander

29 mei 2018, 00:05, Sander
14

hoi sander! wow jij bent al een oudere jongen mmmmm hihi!
ik ben dus een meisje van 17 en heb echt wel een grote donkere bos schaamhaar op mijn poes, ik denk dat jij mij dus echt wel aantrekkelijk gaat vinden. heb dus ook zoals jij t noemd een'oerwoud' hihi! serieus, ik ben ook gewoon maar een meisje hoor, maar bij mij hoort er nou eenmaal een zwarte bos schaamhaar over mn poes te groeien, ik vind het trouwens erg mooi bij mij staan. het maakt mij als meisje ouder en heel vrouwelijk,echt., mijn
harige bos maakt mn poes 'af' begrijp je ?

6 jun 2018, 09:06, rachel17
15

Als je het niet heel lang laat groeien is er niks aan de hand maar ik zou het wel een beetje kort houden (gewoon iedere 1 of 2 weken knippen) en als hij superveel om je geeft ving hij het vast niet erg

10 jun 2018, 17:06, Ikgeeftips
16

Hey rachel en dat vind ik nou dus ook sexy. Laat je je okselhaar ook staan want dat vind ik ook wel mooi heb een haar fetisj denk ik haha. Ik heb mezelf eerst wel geschoren maar dat vond ik niet mooi en niet mannelijk dit is beter vind ik ook met okselhaar en borsthaar. Gr sander

13 jun 2018, 01:06, Sander 123
17

Ik scheer zelf wanneer ik zin in heb als hij het vervelend vind zeg ik zelf dat hij het ook moet doen en dan is de gezeur gelijk over😊

23 jun 2018, 14:06, Bluemerel
18

Dit lijkt mij een behoorlijke trol.
Of je bent gewoon vrij makkelijk in seks, om het zo maar te noemen.

Maar uhm, als een jongen zich moet scheren moeten meiden dat ook. Op zijn minst bijhouden...

23 jun 2018, 16:06, Larafin
19

Ik heb ook enorme bos schaamhaar
Mmmm

22 jan 2019, 20:01, Joke 18j
20

Ik heb een tijdje laten groeien, maar ga het vandaag toch weer scheren. Het jeukt zo, brrr. Nee, kaal is prettiger.

26 jan 2019, 19:01, tantepollewop
21

@1 duizenden jaren was haar normaal en nu de laatste 20 jaar onhygiënisch.. sure... Haar op je hoofd dan ook raakt nog alles aan ook op een dag

29 jan 2019, 08:01, bikinigek
22

Lekker veel schaamhaar en okselhaar ik ben fan. Ik vind het onwijs sexy bij meiden. Ik ben een meisje van 23 en Heb me al denk ik 6 jaar niet geschoren. Alleen mijn benen scheer ik. Ik heb nu dus kei veel schaamhaar en okselhaar. Mijn vriendje vind het juist prachtig bij mij staan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en mening. En laten jullie het ook allemaal staan. Mannen moeten sowieso harig zijn veel schaamhaar borsthaar en okselhaar heerlijk. Gr madelon

6 apr 2019, 00:04, Madelonxoxo
23

heyhey,

wat een onzin zeg! laat je niet meeslepen, met zijn achterlijke gedrag!

2 aug 2019, 19:08, marie
24

hey Madelon, ik ben een meid van 18 en ik ben echt blij dat er gelukkig meer meiden zijn die er t zelfde over denken.
Ik heb me nog nooit geschoren hoor, waarom zou ik al die pijn voor een vagina Zonder haar?? Sorry maar ik ben een meid van 18, duu, tuurlijk heb je dan al lang schaamhaar en okselhaar groeien. Ik moet er sowieso niet aan denken dat ik ooit een kale vagina heb,nooo way. Het staat toch mooi als een meisje veel haar daar heeft? ik heb in ieder geval nu wel een hele grote bos schaamhaar. En dat blijft zo. punt.

4 aug 2019, 01:08, ksenya17
25

Hey Ksenya17 ik ben een jonge Van 17 jaar echt super dat je je schaamhaar gewoon laat groeien ik vind het echt prachtig een meisje met zoon grootte bos dan kan je er met je hand doorgaan dat is egt onwijs geil
Wel even een vraagje komt je schaamhaaronder je bikini broekje uit want dat zoh echt mooi zijn

5 aug 2019, 11:08, Tom17
26

Heey heey. Madelon hier. Je hebt groot gelijk ksenya. Het enige wat ik scheer zijn mijn benen. Dat vind ik gewoon niet mooi. Mijn oksels en schaamstreek hebben nog nooit een scheermes gezien haha. Wat jou vraag betreft tom. Bij mij komt het er wel eens uit ja. Maar boeie iedereen heeft schaamhaar. De ene scheert het de ander heeft een streepje en weer een ander zoals ik een ksenya hebben een volle grote bos. Super geil vince ik dat. En jij Tom wat doe jij met je haar. Niet alleen schaamhaar maat overal. Let me know xxxx madelonxoxo

6 aug 2019, 23:08, Madelonxoxo
27

Hey madelon je hebt groot gelijk dat je je schaamhaar en oksels niet scheert ik vind meiden met een grote bos echt sexy ik zelf laat al mijn haar overal groeien ik zou het gewoon te erg vind om het ooit te scheren zoals je kunt indenken ben ik na al die jaren wel erg behaard laat me weten wat je er van vind madelon ik wil hier met jou nog wel wat verder over praten endat het onder je bikini broekje uit komt is echt niet erg dat is juist supper sexy
Xxxxxxx tom

7 aug 2019, 01:08, Tom17
28

Tom en man vind ik. Hoe meer beharing hoe geiler ik het vind. Behalve op de rug. Maar voor de rest heerlijk. Heb je ook borsthaar. Dat wordt ik helemaal wild van. Jaa het komt ober mijn broekje uit maar dat boeit me echt niet. Ik ben zoals ik ben. Een 22 jarige vrouw met veel schaamhaar en okselhaar wat er nooit meer af gaat groetjes madelon ik kijk uit naar je reactie lieve tom xxx

9 aug 2019, 10:08, Madelonxoxo
29

Hi madelon ja ik heb inderdaad borsthaar en echt super veel warom vind je haar op een rug niet zo leuk
En madelon ik vinde het echt fijn dat er meiden zijn zoals jou I love beharing
Ik ben benieuwd naar je reactie madelon xxxxxx

12 aug 2019, 19:08, Tom17
30

Weet ik niet ik vind dat om een of andere reden vies. Van de rest wordt ik al nat bij de gedachten dat een man flink behaard is. Als ik seks heb met een harige man is t ook lekkerder aan met een ombehaarde man. Ik wordt geiler als het behaard is haha xxxxxx madelon

13 aug 2019, 22:08, Madelonxoxo
31

Tom wat ik me ook afvraag. Ga je ook naar de sauna als je zo behaard bent. Ik ben wel eens geweest maar dan kijken de mensen mee zo raar aan. Niet dat dat me iets uitmaakt maar toch xx madelon

13 aug 2019, 23:08, Madelonxoxo
32

Hey Rachel17, ik ben Daphne een meisje van 18 jaar. Zo, wat een grote sukkel dat dat ventje jou gewoon de les ging lezen, en nog erger: je gewoon ' vies' vond, bah! Nou Racheltje, ik heb het ook een keer meegemaakt hoor! I was 14 en hij ws 15 1/2. het ging net als bij jou...eerst je opgeilen en dan zo snel mogelijk met zn vingers in je slipje. Ik ging me net klaarmaken om eens lekker door m'n schaamhaar gekroelt te worden, dat vind ik echt heerlijk dat gevoel van die bos haar...eventjes voelde ik z' n vingers door m' n bos gaan tot hij ineens stopte en vroeg wat al dat vieze haar op m' n kut was, ik keek hem aan en begreep ook niet waarom hij dat vroeg nou ineens trok hij heel m' n onderbroek naar beneden en lag ik met m'n grote bos schaamhaar voor zijn neus. de rest raad je wel. maar Racheltje, natuurlijk hoef jij je nooit te gaan scheren als een jongen dat schoner vind!
He we zijn bijna even oud he? wat leuk om net zo ' n meisje als mij hier te zien, en Madelon hierboven heeft ook een grote bos schaamhaar las ik, en er zijn hierboven nog wel meer meiden die net als ons prettig vinden om lekker behaard te zijn. gelukkig zijn er veel meer meiden die voor behaard gaan dan iedereen weet En ik las net dat ik hetzelfde als Madellon boven heb, en best vaak: ze zei dat haar grote bos schaamhaar af en toe onder haar broekje uitkomt, ik heb dat ook hi hi! ooo echt leuk die herkenning onder behaarde meisjes. Heb jij dat ook Racheltje? Ik denk wel zeker van wel he? haha, ik ken het ook hoor, en dan zie je sommige mensen toch kijken naar je broekje, weet je? Madelon schreef ook over de sauna, ik denk dat jij racheltje en ik het zelfde hebben als wij naakt aankomen in zo' n sauna, ach, naar mij wordt er oo altijd weer gestaard en gekeken naar mijn oerwoud van schaamhaar, maar net als madelon intereseerd het me niks. Ik ben mezelf zoals ik wil en hoor te zijn...en dat is dus een 18 jarig meisje met veel zwart okselhaar en een hele grote bos schaamhaar, en als er jongens komen zeggen ' je moet je bos haar scheren , het is vies' , dan hebben ze dus even grote pech hoor1 ik blijf lekker behaard en laat mn okselhaar en mn grote oerwoud op mn kut voor altijd lekker groeien. geeen denken aan dat er maar 1 haartje af gaa!En Racheltje: ik vind je super stoer dat je zo lekker behaard bent, niemand heeft wat over jouw bos haar te vertellen. En Madellon: meisje je bent super stoer weet je? ik vikd het echt heel gaaf om 3 meisjes te ontmoeten die alle drie voor veel schaamhaar kiezen! XXX d

6 okt 2019, 06:10, Daphne18
33

Daphne ik ben madelon. Ik wordt zoo geil als ik jou reactie lees. We zijn net de 3 harige musketiers haha. Ben jij helemaal hetro of ook en beetje bi ik zou ook wel eens het bed willen delen met een meisje zoals jou. Schaamhaar okselhaar en een eigen wil. Maar goed haha ik merk dat ik nu al opgewonden raak. Xxx madelon en in de sauna staart iedereen mij ook aan. Lekker schijt aan hebben en zo gaan zitten st ze t goed kunnen zien haha

28 dec 2019, 09:12, Madelonxoxo
34

He Rachel, Ghilaine, Mannon en alle andere harige meisjes,
Ik ben Zahida, een meisje van 19. Ik heb ook echt een harige bos schaamhaar net als jullie, Rachel, je bent idd echt stoer, jullie andere meiden ook! Ach Rachel, ik heb ook wel eens zo n jongen gehad hoor, meisje: het is echt vaker andersom.
Bij mij gebeurde het bij mn eerste keer, ik was 15 en wist nog van niks. mn vriendje was ook 15 en wist al helemaal van niks bleek. Hij was de 1e jongen die mij naakt zag, dus toen we besloten om voor t 1st samen te douchen zag ik dat hij ALLES kaal had! echt alles, nou dat vond ik een afknapper hoor. Nou toen ik na wat aarzelen in mn blootje voor hem stond bekeek hij me helemaal, hij zei serieus dat hij een meisje met zo veel schaamhaar als ik echt niet vond kunnen, ik was'onverzorgd' en gewoon te harig. Ik wist niet wat ik hoorde, ik had mn oudere zussen altijd al volledig behaard gezien, dus ik dacht er zelfs niet aan om 'daar'wat aan te doen. Maar de meeste vriendjes reageerden gelukkig net als de jongens hierboven.
En jongens...jullie vragen aan de harige meisjes hier of hun schaamhaar uit hun slip of bikini steekt, echt waar, wat ik ook draag, een normale slip of een zwempak, ja, bij mij is het altijd wel raak, ik heb nogal dik en lang schaamhaar wat er altijd wel een keer uitsteekt, ach ik ben het nu ik 19 ben wel gewend dat ik duidelijk harig ben, en wat voor zwemgoed ik ook aantrek, je ziet bij mij duidelijk een bobbel in mn slip, en het gebeurd wel eens dat ik een nieuw zwempak heb en dat mn zwarte bush er duidelijk door heen schijnt. Maar goed, ik heb nu een vriendje, hollands, ik ben namelijk Arabisch en die vind het te gek om een meisje te hebben als mij( ik ben namelijk behaarder dan hem), en mijn bush zwart terwijl hij blond is. Meisjes, blijf lekker harig!

18 feb 2020, 00:02, Zahida19
35

Sylvia22, Madellonxxx23,Ksenya17, Ghislaine, Echt onwijs super om hier zo veel meiden die net zo zijn en denken als ik...Madellon23, ik vind jou een wereldmeid, lekker al een wat oudere meid die in 7 jaar nog nooit d'r kut gescheerd, of hoe dan ook nooit haar bush en oksels met een schaar of mes in aanraking geweest is! Dus Madelon23, jouw reactie op 17 jarige ksenya is heerlijk eerlijk en lekker gezegd door een harige, stoere meid!hi hi!! Als ik je zo begrijp ben ik dus ook een meisje van 17 waar jij denk ik ook wel eens een hete nacht mee door zou willen brengen. Ik ben dus ook bi, nou, als ik lees hoe jij je schaamhaar en je okselhaar beschrijft maak jij mij dus al aardig geil hi hi! meiden zo als jij mannonxxx23 zijn echt waar ik op val. JIj met je grote, bos schaamhaar zou ik heel graag willen beffen en met je harige bush schaamhaar strelen XXXMadellonxxx, Gizeh17

9 jun 2020, 23:06, Gizeh17
36

Heey gizeh17 madelon hier! Ik zou met jou ook wel een hete nacht willen beleven! 2 harige meiden haha. Ik wordt al opgewonden bij de gedachte hihi xx. Mijn vraagje heb jij ook okselhaar of niet. Vind dit bij zowel mannen als vrouwen heel erg geil. Ik hoor t wel madelon xxx

19 jun 2020, 23:06, madelonxoxo
37

Hee Madelonetje! Suuper stoer al die zwaar behaarde meiden! Ik heb je stukjes allemaal gelezen en je bent echt een lieve meid, en hoe stoer je schrijft over je echt wel mooie en stoere kut. Ik denk dat we even harig zijn, of toch bijna, madelon ik ben ook een meisje dat echt een mega bos zwart schaamhaar op mn kut heb groeien, en dat blijft zeker zo. jongens die wat durven te zeggen over mn bush bush hoef ik gelijk niet meer te zien, kom op...het is namelijk zo dat de jongens uit mijn omgeving allemaal weten hoe veel schaamhaar ik op mn kut heb, simpel: al sinds ik schaamhaar kreeg was ik en ben ik nog steeds de eerste die zich gelijk uitkleed,naaktstrand of een gewoon strand, niks mee te maken hoor, kijk ik ben een finse meid(daarom heet ik zo apart, je zegt no-oomi, maar in Finland zijn ze net als ik doe, en dat kennen ze hier niet!). echt iedere jongen die me kent weet dat ik schijt heb, hi hi! dan moet je eens een nieuwe jongen zien...nou, ik heb dar geen boodschap aan hoor en sta gewoon voor zijn ogen me uit te kleden.Dat is al shocking voor die mannelijke macho' s, maar als ik mn slip weg schop weten ze niet waar te kijken. Ja zeg ik dan: heb je nog nooit een meisje gezien met al haar schaamhaar?of vind je me zowieso al leuk? Nou dan zijn ze even pissen en zijn weg! gek he madelon wat een meisje met een bos schaamhaar(ik heg heel veel zwart kuthaaar)
soms teweeg kan brengen? een soort schaaamte omdt het harige meisje gewoon even stoerder is? jezus, hebben nou zo weinig jongens ervaring met meiden als ons?
maar ok, ik heb al best wat jongens gehad die gewoon stil vielen als ze mij dus voor t eerst naakt zagen...' Ik wist niet dat meisjes zoooo veel schaamhaar konden hebben'
Nou, hier staat een meisje die dat blijkbaar wel heeft, ben je nou onder de indruk, of ga je zeggen dat ik me moet gaan scheren jongen?dat zeg ik dan...' nee! het is alleen nogal veel schaamhaar, en het is echt nogal verwilderd en nog nooit onderhouden denk ik. En mogen meisjes dan geen ontplofte bos kuthaar hebben, ach laat maar, je bent te jong voor me, laat mijn harige kut maar over aan jongens die EENS NIET ZIJKEN DAT IK TE VEEL SCHAAMHAAR HEB!!hi hi, ja Madelon, ik ben lekker zwaar behaard, en ikk ben ook zo, ze moeten gewoon niet zo zielig doen: ' je kan het ook bijwerken', 'jouw oerwoud vind ikk toch een beetje te harig'
je kent het wel, daarom ben ik ook bi en zou heel graag met joueen nachtje willen doorbrengen..ha, heerlij aan je grote zwarte bush bush likken, en klitje veerwennen en gewoon van je behaarde lichaam genieten...zou wat zijn. XXX en mn hele gezicht in je zwarte, harige oerwoud. doei manon.

11 aug 2020, 12:08, Noomi19
38

Nooimi19 heey ten eerste vind ik al dat je een super mooie naam hebt!! En ja je hebt gelijk al dat gezeik van die jongens waarom mogen hun wel een volle bos hebben en wij niet haha. Ik zou zeker met jou een nachtje willen doorbrengen. En dan niet om te slapen haha. Ik scheer mijn oksels ook niet doe jij dat wel. Dat vind ik ook supersexy bij een mooie finse meid knal blond haar en zwart oksel en schaamhaar heerlijk . Ik kijk uit naar je berichtje xxxx madelon

14 aug 2020, 09:08, madelonxoxo
39

Ik vind schaamhaar vies en vuil . Ik ben 13 jaar en bij mij is alles tot het laatste haartje afgeschoren. Ik die het reeds 2 jaar. Bij mij komt er nooit geen schaamhaar op

24 sep 2020, 21:09, Anneke
40

@anneke vinden mag. Is niet ranzig moet je gewoon wassen nat als kaal. Of scheer je hoofdhaar ook af is ook ranzig raakt alles aan zoals bus trein stoelen enz.. Maar kaal kan ook ranzig zijn. Bultjes die ontstoken zijn met pus..

25 sep 2020, 19:09, Bikinigek
41

Wat is er nou vies aan schaamhaar en okselhaar. Oke niet fris eruit zien daar kan ik in komen maar lieve anneke ik scheer me al heel lang nergens meer en ik ga elke dag in de douche en ik was me elke dag. Ook mijn schaamhaar en okselhaar dus vies is het absoluut niet!! Ik ben een 23 jarige meid en ik houd van puur natuur. Ik ben geen hippy ofzo maar ik vind dat haar gewoon hoort bij een menselijk lichaam. Aan mijn lijf geen scheermesjes meer. Al die jeuk vind ik pas erg.
#bringbackthebush. Xxx madelon

25 sep 2020, 23:09, madelonxoxo
42

Schaamhaar is gewoon haar, net als bijvoorbeeld hoofdhaar en wenkbrauwen, en is op zich dus niet vies. Je niet wassen, dat is vies. Ik kan me voorstellen dat sommigen het niet mooi vinden, ik vind het zelf ook niet super mooi maar ik laat het soms wel staan. Ik wissel af, ik heb momenteel al weer een tijdje een volle bos schaamhaar omdat mijn vriend dat mooi vindt. En ach, het is dan misschien wat minder mooi, maar ik vind het wel lekker makkelijk om er helemaal niks aan te doen.

Anneke, je bent 13 jaar en er kan nog zoveel veranderen. Misschien is schaamhaar over een paar jaar wel weer helemaal in de mode (het is nu al een stuk gangbaarder dan 10 jaar geleden), misschien krijg je op een dag een vriendje die graag schaamhaar ziet.

26 sep 2020, 23:09, Kim96
43

Zo heeft elk zijn mening he Kim 96. U vind uw grote bos mooi en ik vind kaal mooi. Ik ben nog maar 13 jaar dat weet ik en ik weet ook dat er nooit of te nooit schaamhaar bij mij komt; Mijn moeder heeft het de 1é keer zeeeeeeer kort geknipt toen ik 11 jaar was. Ik had toen al een ferm bosje Na een paar keren knippen is ze mij beginnen scheren. Ongeveer 1 jaar. Sindsdien scheer ik mij zelf. Mijn moeder is 38 jaar en scheert zich ook volledig kaal. Neen bij ons komt er NOOIT haar op onze kut, alles gaat er direct af zowel bij mij als bij mijn moeder

1 okt 2020, 18:10, Anneke

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.