het perfecte meisje, dat ben ik niet!

hoii

het perfecte meisje is blond, dun, heeft mooi borsten iet te groot niet te klein, ziet er altijd leuk uit. voral dat blond zijn is een dingetje. ik word er om gepest ik ben niet blond zij wel. ze vinden dat mijn haar oranje/ rood is. maar dat is het helemaal niet. nou ja ook weer wel maar het is echt niet oranje oranje (als je snapt wat ik bedoel). en al mijn vriendinen zijn bond ik niet. en ik heb het gevoel dat hun veel meer kontakt met jongens daar door hebben. is dat zo?

xoxox

16 mrt 2018, .....


Reacties

plaats reactie
1

Lieve .....,
Vergelijk je alsjeblieft niet, maar ik ben ook blond, en word soms dom blondje genoemd. Maar er zijn filters, jou Snapchat vrienden, instagram meiden, modellen, het is een filter, waar minuten aan gewerkt is om hun op te maken en dun te krijgen. Het is ook niet gezond. Je wilt toch liever blij zijn, en echt mooi, met een normaal gewicht. Ik ben ook niet perfect, niemand. Ik ben blond, en lang voor mijn leeftijd, maar ik ben niet perfect. Ik ben niet heel blij met mijn beugel, ik heb blokjes. Je hoeft echt niet dun te zijn, en blond is blond. Ik heb middelblond, en dat heeft moeder natuur gedaan, hou gewoon van jezelf. En trap niet in die ''magere'' ''blonde'' vrouwen met borsten, het zijn fliters, en fotoshop.

16 mrt 2018, 16:03, Eva🍪
2

Mijn haar is rood en ik heb wel contact met veel jongens. Knap ben ik zeker niet . Probeer een Keer samen met je vriendinnen met een jongen te praten. Of ga eens heel random met iemand appen omdat je je “verveelt” ofzo. Op een dag word het wel makkelijker om met jongens te praten. Dat gaat vanzelf

20 mrt 2018, 21:03, Sidney
3

Ik ben een brunette ik heb groene ogen en heb een normale lengte, ik ben niet dik maar eerder dun. Een vrouw zei tegen mij dat ik bijna overgewicht had omdat ik 55 kg weeg en ik ben 1,68. Dat is echt onzin, dus geloof zwz nooit al die gezonde eet freaks die altijd zeggen dat je eetgewoonte slecht is. Ook ben je in de groei, dus je lichaam is aan het veranderen. Je moet ook blij zijn met jezelf, zolang jij dat niet bent straal je ook niks af. Probeer rechtop te lopen en om je heen te kijken, je zult vanzelf wel merken dat iedereen onzeker is over zichzelf (dus ook al die blonde slanke meisjes met grote borsten, en de jongens.) Hier laat ik het even bij..
Btw, ik ben 13 jaar.

23 mrt 2018, 02:03, Megamandel
4

Hun zijn gewoon jaloers. Je bent ook wel heel lang, en als hun daar iets over zeggen zijn hun ook jaloers.

23 mrt 2018, 07:03, Eva🍪

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.