HELP welk make-up moet ik gebruiken

HELP ik weet niet welke make-up ik op moet doen ik mag geen mascara ik heb een bril en welke kleur is het leukst bij de zomer past geef tips asjeblieft πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ¦„πŸ¦„πŸ¦„πŸ¦„πŸŽ€πŸŽ€β™₯️β™₯οΈπŸ‘„πŸ€‘πŸ€‘πŸ˜πŸ˜˜

6 apr 2017, Love


Reacties

plaats reactie
1

Welke make-up wil je gebruiken? En waarom mag je geen mascara... Dat is de basis daar kan je het best mee beginnen❀️

6 apr 2017, 14:04, M.c
2

Mascara is ook moeilijk weg te halen je kan beginnen met doorzichtige lipgloss

15 aug 2017, 17:08, Maria
3

Als je last hebt van oneffenheden kan je een soort coverstick gebruiken. Dat ziet er heel natuurlijk uit. Ook kun je een zachtroze lipgloss/lipstick proberen.

Mascara is idd de basis, daar is niet zo veel mis mee, probeer je ouders daarvan te overtuigen. Als je dan mascara mag, kun je misschien met wat natuurlijke oogschaduw kleurtjes experimenteren. Ook is blush wel leuk (maar niet te veel natuurlijk)

Wel een tip: de meeste jongens vinden meiden met de minste make-up het leukst eruit zien. Ik zou het dus niet overdoen zegmaar. Natuurlijk kan dit je ook niet zo veel uitmaken, je moet gewoon doen wat JIJ mooi vind.

16 aug 2017, 10:08, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.