gezicht verpest

hoi, ik ben een 14 jarig meisje en ik heb ontzettend dikke wangen. als ik mensen ontmoet is het eerste waar ze over beginnen zijn het mijn enorme wangen, geen “hamsterwangetjes”, gewoon enorme wangen. en vaak als je overgewicht ofzo hebt dan krijg je ook meer gezichtsvet, alleen ik ben juist heel dun en ik haat hoe mijn gezicht eruit ziet, en 1 wang is ook veel groter dan de andere en ik weet niet hoe mijn wangen zo dik zijn en ik wil er graag vanaf komen want mijn hele gezicht ziet er nu gewoon verpest uit door mijn enorme wangen. dit is altijd al zo geweest alleen soms veel erger dan anders. weet iemand hoe dit komt en hoe ik er vanaf kan komen?? ik ben echt hopeloos😢😢

8 okt 2019, tessaa14


Reacties

plaats reactie
1

Niks aan doen, je moet je accepteren hoe je bent, iedereen heeft ups en downs met zn lichaam, iedereen is onzeker ergens over. ben blij met die wangen, mij lijkt t schattig. mensen hebben ergere dingen, en daar stellen die wangen niks bij voor. accepteer jezelf en laat t anders weghalen als je niet meer verder kunt zo

9 okt 2019, 23:10, jk

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.