Broeken die niet passen

Hij, ik ben 14 jaar en ik wil super graag nieuwe broeken, maar ik ben de ene keer te dun, dan te klein, dan te dik.. Waar kan je goede broeken kopen? Ik heb echt maar 1 broek (100 euro!!) en ik wil niet meer zoveel geld besteden. Help ppls!!

xoxo me

23 mei 2018, Shakiraatjex


Reacties

plaats reactie
1

Als je een broek hebt die je net niet past, kan je deze breder maken met een 'broekbandoprekker' (Google dat woord maar eens). Zo'n ding rekt de rand van je broek uit, waardoor je tot 10 cm meer ruimte hebt en zo die favo broek wel aankan. Wordt ook veel gebruikt door mensen die een bepaalde broekmaat willen aankunnen, maar deze (net) niet dicht krijgen. Zo kunnen ze toch aan de buitenwereld laten zien dat ze die broekmaat aankunnen, net zoals hun vrienden/vriendinnen, ondanks dat dat in werkelijk dus niet zo is.

23 mei 2018, 15:05, Timo
2

Topshop met injeans

24 mei 2018, 11:05, V
3

Ik koop heel vaak broeken bij de primark. Goedkoop maar de maten vallen klein dus je moet ze eerst ff passen

30 aug 2018, 18:08, ....
4

K raad je aan om gwn naar de PM te gaan hebben veel kleren en broeken voor 10 euro niks mis mee

31 aug 2018, 23:08, Dd

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.