Borsten te ver uit elkaar

Hoi!

Ik ben een meisje van 14.
Ik vind dat mijn borsten te ver uit elkaar staan, er is zeg maar gaan 'streepje'.
Dat vind ik best wel stom. Ik weet niet waar dat aan ligt. Ik zwem wel, maar mijn schouders zijn niet breder dan normaal. Moeten mijn borsten dan nog verder groeien of blijft het zo?

Alvast bedankt
xx

17 apr 2015, Bente


Reacties

plaats reactie
1

Hoi, op je 14de zijn je borsten waarschijnlijk nog lang niet uitgegroeid, dat gaat nog een paar jaar door. Je borsten komen er dus nog wel, maar onthoud dat je er niks aan kunt doen en mooi bent zoals je bent!

18 apr 2015, 13:04, MetteAn
2

Ik heb precies hetzelfde als ik ze tegen elkaar aan duw zie je echt zo'n hele wijde spleet ik ben nu nie sexy genoeg!

18 apr 2015, 21:04, Meisje van 12 jaar en is lesbisch
3

ik ook

4 mei 2015, 00:05, de keurslager
4

Ik ben 11 en heb hetzelfde

25 jun 2017, 14:06, Wolka
5

Jesus kinders jullie zijn nog veel te jong om je nu al sexy te willen voordoen!
Ik snap best dat het leuk lijkt om grote vorsten te hebben maar het kan ook heel onhandig zijn Haha. Die borsten groeien nog wel, en niemand heeft een streepje zonder een BH ofzo. Dat is niet natuurlijk. Als je borsten groot zijn gaan ze niet opeens omhoog blijven hoor! Dat gaat hangen en als je een bh draagt gaat het pas een streep krijgen.

26 jun 2017, 16:06, Not so Cupido
6

Ja en het is ook zo dat je, soms zelfs met bh, geen spleetje hebt. Er zijn wel van die dingen te koop die je op je borsten plakt en dan worden ze tegen elkaar aan gedrukt maar die dingen zijn niet voor kindermaten.

26 jun 2017, 18:06, 18+

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.