Ben ik nu lelijk?

Hoi lieve forumgenootjes,
ik heb een beugel, en ik kon eerst moeilijk poetsen, dat gaat nu wel beter. Maar ik ben de enige van de klas die een beugel heeft, 2 hadden er een beugel, maar die is er uit. Mijn klas zegt dat ik lelijk ben, en beugelbekkie ect, of dom blondje. Ik heb er wat tegen gedaan, en nu gebeurt dat niet, maar ik ben er wel onzeker door geworden. Vinden jullie blonde mensen met beugels lelijk? Liefs Eva.❤️

1 mei 2018, Eva👱🏼‍♀️


Reacties

plaats reactie
1

Nee.

Als dat zo is zou ik lelijk zijn.

Eva die beugel maakt je niet lelijk, het is maar een tijdelijk iets. In mijn klas heeft iedereen een beugel behalve 2 mensen die er al klaar mee zijn. Jij hoeftje er niet voor te schamen en je hebt een prachtige haarkleur!

Mag ik vragen wat je ertegen gedaan hebt?

1 mei 2018, 09:05, Lala
2

Lieve Eva,

Tuurlijk ben je niet lelijk met een beugel! Luister niet naar die domme mensen, ik heb 2 vriendinnen met een beugel (ook blond;)
En die zijn ook veel knapper dan mij!

Jij ben prachtig zoals je bent

Xxx eelke

1 mei 2018, 09:05, Eelke
3

Een beugel nemen is juist een sterkte: je laat zien dat je aan je lichaam werkt. Het maakt je dus juist niet lelijk, maar juist mooier: jij kan laten zien dat je aan je uitstraling werkt. Op weg naar het perfecte lichaam vol zelfvertrouwen!!

Het hebben van scheve tanden wordt immers niet geaccepteerd en is juist een zwakte. Een vriend van mij heeft nu op jongvolwassenen leeftijd ook nog een beugeltje genomen, omdat z'n scheve tanden zijn uitstraling te veel nadelig beïnvloedde (lees: verpestte). Dit maakte hem onzeker.

Juist het hebben van scheve tanden moet je onzeker maken en juist niet het hulpje om hier van af te komen!

1 mei 2018, 17:05, Timo
4

Awh bedankt voor jullie lieve betichten.😘❤️ Jullie zijn zo lief. Ly😘

1 mei 2018, 18:05, Eva👱🏼‍♀️
5

Wat ik er tegen gedaan heb is het tegen iemand vertellen. Uiteindelijk kreeg een van hun liefdesverdriet en dat hielp er ook tegen. ❤️😘

1 mei 2018, 19:05, Eva👱🏼‍♀️
6

Ik heb net besloten uit verschillende onderzoeken dat het waar is

2 mei 2018, 11:05, Albert
7

Nee, JIJ bent niet lelijk, de beugel is lelijk. Maar ja, wat wil je dan, voor de rest van je leven met scheve tanden rondlopen? Er zijn echt genoeg mensen in de wereld met een beugel en al helemaal tieners. Uiteindelijk zal er echt wel iemand anders in je klas zijn die een beugel krijgt en anders gaat dat "pesten" heus wel voorbij. Gewoon van je afbijten. Liefsss

2 mei 2018, 16:05, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.