Zwemmen -

Hoii mensjes
Ik heb een probleem 😣 Mijn ouders willen zaterdag gaan zwemmen (harstikken leuk hoor) maar ik snij mezelf en heb daarom nu bijna overal littekens , ik wil niet dat mijn ouders erachterkomen. Dus wat moet ik nu doen?

27 apr 2017, Kelly


Reacties

plaats reactie
1

Stoppen met snijden... Waarom doe je dat ook? Ik hoop voor je eigen bestwil dat je ouders het opmerken en dat je een dikke straf krijgt.

27 apr 2017, 09:04, littlebitch
2

Doe een badpak aan, dat sowieso. Om jezelf te snijden heb je een goede reden nodig, waarom doe je dat? Wordt je gepest? Heb je anorexia? Vertel het tegen je ouders en stop met snijden.
Tip: snijdt een banaan als je zo graag iets wilt martellen.
En je kunt doen alsof je niet zo lekker bent en de hele tijd met een handdoek over je heen aan de kant zitten.

27 apr 2017, 17:04, ModelXX
3

Ik snap het, ik snij ook.... eh je zou de dagen tot dan kunnen proberen het niet te doen? of anders waterproof foundation pakken en die er over smeren, veel armbanden of elastiekjes ofzo dragen. Ligt er maar net aan waar je snijd. Succes x

En @ModelXX, het heeft vaak niet zon duidelijke reden, bij mij bv ben ik (volgensmij) depressief, of aan het worden. Het kan echt veel meer redenen hebben dan pesten of anorexia.

29 apr 2017, 23:04, xBlondjee
4

littlebitch hoop dat je ook een keer een mentaal probleem krijgt. dan snap je het

1 mei 2017, 02:05, bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.