[Zwembroek] Het bobbel

Zien jullie wel eens een bobbel in een zwembroek van de heren? Wat vind je daarvan?
Vind je dat jongens bijvoorbeeld een boxer aanmoeten om het minder duidelijk te maken?
Heb je wel eens een jongen met een stijve gezien in zijn zwembroek? (Hoe) Reageer je daar dan op?

14 jan 2014, Linea


Reacties

plaats reactie
1

Ik weet het niet, ik let er eigenlijk niet op.
Maar zwembroeken voor mannen zijn sowieso al best wel wijd, mijn vriendje vertelde dat dat is omdat ze rekening houden met... nou ja, dat dat kan gebeuren, en dat het dan niet zo duidelijk is als in een gewone onderbroek ofzo.
Als ik zoiets zou opmerken bij iemand die ik niet ken, dan zou ik me wel ongemakkelijk voelen, maar gewoon doen alsof ik niks gezien heb, want het is iets waar jongens geen controle over hebben, ze kunnen er niks aan doen.

14 jan 2014, 09:01, Rachel
2

Ik was laatst met mn hele stief-familie ergens een weekend heen gegaan en ik ging elke dag met hem (alleen) zwemmen en toen zag ik ook opeens onderwater (we deden een wedstrijd wie het langst zn adem in kan houden) , toen zag ik dus dat hij een stijve had en toen voelde ik me best ongemakkelijk maar ik zei niks

14 jan 2014, 17:01, Carrie
3

mn stief neef dan ^^^^^

14 jan 2014, 17:01, Carrie
4

waar ik dat zag ^^^

14 jan 2014, 17:01, Carrie
5

Ik vind dat jongens wel een zwemshort aan moeten, tot max. op de knie. Echt niet over de knieën.. Maar daar hadden we het eigenlijk niet over. Sommige jongens hebben gewoon een grote jongeheer (om het ff zo te zeggen) Waardoor het soms op een stijve lijkt. En anders zeg ik niks tegen hem, als je het fout heb is het weer zo genânt en als je het wel goed heb, is de kans groot dat hij zich schaamt.

15 jan 2014, 14:01, Frannie
6

wat maakt het nou weer uit ze mogen toch zekr zelf wel weten wat vr zwembroek ze aandoen en btw als ze een gwne broek aan hebbe kun je het ook zien hoor

15 jan 2014, 17:01, alicia
7

Nou en lekker toch ? Als jij het niet wil zien .Dan kijk je toch niet! Kijk jij lekker de andere kant uit terwijl de rest geniet.

15 jan 2014, 20:01, Live isso simple
8

vooral bij negers zie je dat goed ik hou er van

3 sep 2017, 13:09, paula

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.