zwanger van ex

Ik ben een meisje van 16
Een paar maanden geleden kreeg Ik een vriend maar na vaak afspreken wilde hij verder. Hij wilde seks ik zei dat ik daar nog niet klaar voor was maar hij werd boos en heeft me daarna verkracht. Ik heb daarna gezegd dat het uit was en ben weg gegaan. Ik heb het tegen niemand gezegd omdat ik me schaam, nu voelde ik me de hele tijd misselijk en heb een zwangerschapstest gedaan. Hij is dus positief nu weet ik echt niet wat ik moet doen want ik durf het echt niet tegen mijn ouders te zeggent

8 okt 2017, Roos2001


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het tegen een vertrouwde vriendin zeggen of familielid maar ga niet het kind weghalen dat kan vervelende gevolgen voor jou hebben en probeer het te vertellen aan je ex hij heeft het recht om het te weten al wat hij heeft gedaan.

9 okt 2017, 07:10, juliatje.
2

Ik dacht dat je weg was Juul, gelukkig ben je er nog.
Lieve Roos, wat erg voor je. Echt heel stom. Maar is het positief? En heb je de kenmerken al? Hoe is die dan positief? En je bent nog heel jong, misschien 17 of nog 16 als je zwanger bent. Wat erg. Zo jong, je bent zelf nog maar net geboren. Toch zou ik praten. Zoals Julia zegt niet weg laten halen. Maar als je het ECHT wil, en er niet voor kan zorgen ect zou ik het misschien doen. Ik zou hoe dan ook de pil slikken. Want misschien word je zomaar geil. Als je het kind weg haalt krijg je gevolgen. Maar als je het niet kan betalen of er echt niet kan zou ik toch weg halen. Maar vind jij het moord?

9 okt 2017, 16:10, Eva
3

Eva ik was er wel maar ik zag vaak forums waarvan ik denk dat ik het niet weet of soms wordt er al een goede mening -tips gegeven.

9 okt 2017, 17:10, juliatje.
4

Oh haha, dan is het goed.

10 okt 2017, 16:10, Eva
5

Je zit al best lang op 99 gram. Haha, al 2015 in Dec zag ik je. Ik zit op 16 Nov in 2014 denk ik haha. 💋

10 okt 2017, 18:10, Eva💋🍂
6

Ik had het niet eens bijgehouden maar jij zit er echt lang op en je ben ook nog heel actief knap zeg!

11 okt 2017, 07:10, juliatje.
7

Lief, Juul. Bedankt. Wij zitten allebei best lang op 99 gram. Maar wat is jou eerste topic? Big Huge

11 okt 2017, 12:10, Eva🍂
8

Dat weet ik niet meer en jij ?

11 okt 2017, 16:10, juliatje.
9

Iets over ongesteld zijn, welk topic weet ik helaas niet.

11 okt 2017, 17:10, Eva🍂
10

Verborgen houden lukt niet lang

13 okt 2017, 12:10, Bikinigek
11

haha dat klopt. want later heb je een dikke buik en dan vragen je ouders het af. en je gat toch bevallen.

14 okt 2017, 20:10, monalisa
12

lieve roos.
als je (ex )vriend je tegen je zin verkracht heeft, is dat strafbaar.
hij heeft jou willens en wetens zwanger gemaakt. dan zou hij ook voor de gevolgen moeten in zien, dat hij verwant woordelijk is dat hij, jou zwanger heeft gemaakt. en dat hij voor de kosten op moet draaien, voor de gevolgen. of jij het weg laat halen, of ter wereld laat komen, je heb kosten voor het onder houden van je kind. hij of zij moet ook een, slaap kamer hebben, met er alles op en aan. en kleding, etc etc.
kijk maar wat je hier mee doe.

groetjes #k#

17 okt 2017, 02:10, #k#
13

Lieve #k#, is dat zo? Want misschien ging hij aanranden. Misschien was hij door roken onvruchtbaar dat hij dat dacht. Zoals nummer 12 zegt is een kind heel duur. En Roos is zelf ook nog een kind. En dan zo'n huilende baby. Die kan je niet goed verzorgen. Ik hou niet echt van baby's. En ik heb geen kinderwens. Maar zet jezelf wel op de eerste plek, en voel je niet schuldig dat je zwanger bent je vriend deed je ***. Maar zet jezelf op de eerste plek.

17 okt 2017, 12:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.