Zwanger na seks

Hee allemaal. ik ben een jaar niet ongesteld geweest door anorexia. nu zit ik weer op gezond gewicht. ik werd 15 maart in de avond wat ongesteld want ik verloor bloed. toen werd ik 16 maart wakker en ik zat helemaal onder het bloed dus ik wist zeker dat ik ongesteld weer was geworden eigenlijk voor de 1ste keer. ik was het 18 maart al niet meer maar alsnog 2 a 3 daagjes. (als je er van uit gaat dat ik een cyclus heb van 28 dagen) heb ik op dag 9 en op dag 14 van mijn cyclus seks gehad zonder condoom of pil. Kan ik nu zwanger zijn? ik weet namelijk niet hoe mij cyclus is..... help me!

2 apr 2017, Maaike


Reacties

plaats reactie
1

Ja, je kunt eigenlijk altijd zwanger zijn als je onveilig hebt gevreeën. De kans is alleen klein, want je bent ongesteld geweest en door je eetstoornis ben je ook wat minder vruchtbaar. Toch zou ik even een testje doen en over een tijdje weer en als je nou zeker weten niet zwanger wilt zijn: doe het veilig!

2 apr 2017, 16:04, Me
2

Dan ga ik zeker even een test doen. Als ik weer een keer seks heb doe ik het zeker veilig! Heb ik hier nu wel van geleerd.. maar het was een one night stand dat is nog het erge! Maar is dus 2 keer gebeurd. Ik hou je wel op de hoogte of ik zwanger was ja of nee. Bedankt voor je reactie!

2 apr 2017, 19:04, Maaike
3

Geen probleem en succes!

3 apr 2017, 17:04, Me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.