Zusje (16) heeft string, waarvoor?

Heuj, ik zag in de wasmand een string liggen van mn zusje (moet van haar zijn, want dat is het enige meisje in mijn huis) en ze is 16. Maar mijn vraag is dus: wil dat zeggen dat ze, ja zeg maar ‘sletterig’ doet daarmee? Of dragen meisjes ook gewoon een string omdat het lekker zit? Een string bestaat toch alleen maar omdat het ‘geil’ is? En ik durf het niet aan haar te vragen, dat is echt veel te ongemakkelijk.

24 aug 2020, lola


Reacties

plaats reactie
1

Mischien draagt ze het om de naden van een boxer niet te zien

24 aug 2020, 19:08, 1998
2

Is normaal ondergoed. Niks sletterigs aan.. 16 hele normale leeftijd daarvoor. Draag zelf als jongen niks anders. Zelfsmet zwemmen.

25 aug 2020, 11:08, Bikinigek
3

Ik denk dat je zelf eens dringend een herenstring moet proberen. Dan zal je je zusje snel begrijpen. Een string is het meest comfortabele ondergoed dat er is. Ik draag ze al jaren.

26 aug 2020, 07:08, Herenstrings
4

Wat ben jij begrompen ... ten eeste gaat het jou niets aan wat je zusje draagt en moet je het al helemaal niet op het internet zetten. Jouw zus is niet jouw eigendom ofzo. Ze mag dragen wat zij wil. Dus waar maak jij je zorgen om? Ten tweede is een string niet sletterig of sletterig bedoeld. Het is sexy en super comfortabel. Ik draag al strings sinds mijn 14 jaar omdat ik mij daar goed bij voel. De string is populairder dan je zou denken, zowel bij vrouwen als bij mannen.

26 aug 2020, 07:08, Lara
5

Allé, weer zo'n idioot die denkt dat strings enkel voor sletten en homo's zijn. Triestige plant... Ik vind het ondergoed van je zusje controleren trouwens heel erg pervers en creapy. Denk dat je je meer zorgen moet maken om jezelf dan om je zusje!

26 aug 2020, 20:08, Nadia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.