Zoveel paniek in 1 keer

Ik ben soms uit het niets zooo bang terwijl ik voorheen niet bang was. Op school met gym het ging allemaal goed en ik was nooit bang maar nu ben ik soms random opeens bang en dan durf ik niks meer en kan ik het ook niet meer.
Bij de trap aflopen, als ik een trap af wil lopen durf ik opeens echt niet meer eraf zonder leuning. Als ik eenmaal loop durf ik wel weer. (als ik dus nog boven sta op het "platform" dus ik het niet en sta ik op de treden en loop ik weer wel)

13 jan 2018, Lynn


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lynn, waar denk je aan? En als je zo bang bent, neem je telefoon mee, maar zit er niet op. En je hoeft niet zonder leuning te gaan.

14 jan 2018, 11:01, Eva🍩
2

Gewoon een angst aanval heb ik dan en dan verstijf ik ofso ik denk dan nergens aan ik heb mijn telefoon altijd bij

14 jan 2018, 13:01, Lynn
3

Hey Lynn,
ik denk dat er iets anders aan de hand is dan dat het per se met de trap te maken heeft. Misschien heb je een angstoornis opgelopen, of een nachtmerrie gehad die je je niet kan herrinneren. In ieder geval, zet het weg. Stel je niet aan, anders wordt het erger. XXX

14 jan 2018, 18:01, Appelflap
4

Ik weet het maar ik heb het ook niet altijd misschien 1x in de maand en ik stel me niet aan hoor ik verstijf gewoon.

14 jan 2018, 19:01, Lynn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.