Zou hij verliefd op me zijn

Ik snapchat dus al een poosje met een jongen hij staat bij mij bovenaan en ik bij hem
Ik app met hem en wil hem eigenlijk ook wel doen alleen straks wil hij me helemaal niet
Zou hij mij ook willen of niet :$ hij is bijna 18 en ik 16

19 mei 2018, Meisjex


Reacties

plaats reactie
1

Je snapt en appt alleen dus beetje vreemd dat je al denkt dat hij je leuk vind tenzij je echt intieme gesprekken heb en vraag het hem dan gwn

20 mei 2018, 18:05, Jdj
2

Hey Meisje x!

Wat leuk dat je contact hebt met een jongen die je wel leuk vind!
Echt super spannend!

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of hij jou net zo leuk vind als jij hem vindt.
De enige manier waarop je daar achter kunt komen is door het hem te vragen. Het is namelijk erg moeilijk om uit andere dingen af te lezen of en hoe leuk hij jou vindt.

Dus... Ik denk dat je je stoute schoenen aan moet trekken en eens een gesprekje met hem moet aanknopen waarin je aangeeft dat je hem wel leuk vind en dat je hem graag beter wilt leren kennen. Durf je hem te vragen of hij eens iets leuks met je wilt doen?

Dat is natuurlijk erg spannend om te doen, maar je hebt niets te verliezen. Als hij aangeeft daar geen zin in te hebben of jou niet zo leuk vind als je had gehoopt, kun je dat maar beter meteen weten dan dat je heel lang in onzekerheid blijft zitten. Het is dan natuurlijk wel even verdrietig om te horen, maar daarna kun je je wel op andere leuke jongens richten die wel even geïnteresseerd zijn in zo'n leuke meid als jou!

Heb je hier wat aan?

22 mei 2018, 14:05, Vanessa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.