Zonder slip onder mijn rokje in de bus wie doet dat ook

Ik ben zonder mijn slip aan onder mijn rok in de bus naar school gegaan. Werd daar ontzettend opgewonden van. Mijn vraag is wie heeft dat ook wel eens gedaan en wat was jou ervaring.

24 aug 2020, vlinder

Reacties

plaats reactie
1

Als ik bij lekker weer een kort rokje/jurkje draag zit er al een jaar of 4 niets onder.
(en kort is echt kort)
Fietsen doe ik dan niet, maar ga dan lopen en/of met het openbaar vervoer mee.
Opgewonden wordt ik er niet meer van, het is bij lekker weer en een rokje/jurkje aan een soort van gewoonte geworden.

Dag of 14 geleden (tijdens de hittegolf) ging ik snel bij de supermarkt een paar boodschappen halen.
Staat er een kleine man van rond de 70/75 die niet bij de artikelen op de bovenste plank kon komen.
Jongedame, kan je even dat pakken?
Natuurlijk kan ik dat.
Ik strek mij uit, voel het jurkje mee omhoog gaan en dacht: o-jee.
(stond daar met de halve bilpartij bloot)
Artikel gepakt en ik geef het aan de man, fluistert hij: mooi gezicht hoor, onder zo'n kort jurkje geen ondergoed dragen.
Ik keek of we alleen in het pad waren en heb ook snel de voorkant opgetild zodat hij mijn kale kutje zag.
Met hem meegelopen naar de kassa.
Buiten zei hij: tegenwoordig durven de dames meer dan toen ik jong was.
Daarna snel naar huis gelopen en me heerlijk klaar gevingerd.

24 aug 2020, 23:08, . (20 jaar)
2

Ik vrees dat ".(20 jaar)" zelf dat vieze oude mannetje van 70 is.

24 aug 2020, 23:08, Vol ongeloof
3

Geloof je het niet, ook goed.

25 aug 2020, 00:08, . (20 jaar)
4

Jakkes, stel dat een andere vieze vrouw voor jou op dezelfde plaats heeft gezeten zonder onderbroek... Daarom draag ik altijd strings. Daar voel ik me sexy in en word ik opgewonden van maar je voelt jezelf toch nog veilig en proper.

26 aug 2020, 20:08, Lara
5

He Vlinder, ik geloof je wel hoor, ik ben zelf een meisje van 17 en ik heet Eddah (ik ben Zweedse) . Ikzelf doe het al best lang, het duurde echt niet lang voor ik alleen een jurkje durfde te dragen: dus geen slip, geen bh...alleen mijn kisten en mn jurkje! Ik vind het ook heeel opwindend om op het naaktstrand precies naast een man, of meerdere mannen me langzaam uit te kleden...je moet sommige, eigenlijk de meeste zien ha ha! zien Kijken!!! hi hi, en als ik dan als laatste mn slipje wat ik daarvoor wel draag, uit doe, ha, dan weten ze vaak niet meer waar te kijken. ik ga dan lekker op mn rug liggen zonnen. Ik vind de aandacht die ik krijg alleen omdat ik dus veel schaamhaar heb echt soms bizar. jeetje! het is alleen maar mijn schaamhaar hoor.wel lekker veel hi hi! XXX EDDAH

29 aug 2020, 17:08, Edda17
6

Eddah (is overigens een Zweedse naam, al heb ik geen idee waarom dat een belangrijk detail is) Die Eddah, vind het allemaal wel opwindend maar tegelijkertijd vreemd hoe mannen reageren!?
Ik denk dat Eddah behoorlijk naïef is en waarschijnlijk (mocht het al waar zijn) kans heeft dat ze een vervelende ervaring zal krijgen als ze denkt dat alle mannen het bij kijken houden.
Maar ach, je vind het allemaal wel opwindend toch die "mannelijke aandacht"!?

30 aug 2020, 01:08, Vol ongeloof
7

doe maar gewoon wat jij fijn vind trek je niks van andere aan

15 mrt 2021, 08:03, EenRandomMeisje

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer