Zomervakantie

Hoi hoi,

Binnenkort begint de zomervakantie, best een dingentje voor mij. Aangezien ik meer alleen thuis ben en als ik me verveel eetbuien krijg.

Vorig jaar ben ik in totaal 5 kilo aangekomen, vond ik niet erg. ik wou dikker zijn maar was bang voor reacties op school.

Nu zit ik met het zelfde, ik ben nogsteeds erg met mn gewicht bezig en zit te twijfelen of ik zal aankomen,

Ik ben 167 lang en weeg 56 kilo. voor een 14 jarige is dat een bmi van 20 vgm, dus kan er wat bij.

Zijn er mensen die hier hetzelfde probleem hebben of die dit interessant vinden? laat t weten

28 jun 2022, Smurfje


Reacties

plaats reactie
1

hee doe lekker wat jij wilt maar ik wil alleen even zeggen dat het gezonder is om het zo te laten maar de keuze is aan jou groetjeeeeesss

22 jul 2022, 10:07, meisje
2

Hoi Smurfje,

Misschien kun je voor jezelf een lijstje maken met de voordelen en nadelen van aankomen.

Als nadeel bijvoorbeeld, meer moeite met kleding kopen, grote kans op DM2, grotere kans op kanker. Grotere kan op een hartinfarct of hartaanval, slechtere conditie, extra premie moeten betalen bij een levensverzekering voor je huis, mee zweten en zo kan ik nog even doorgaan.

Kun jij hier eens een lijstje plaatsen met de redenen om wel aan te komen?
Ik ben benieuwd!

28 jul 2022, 12:07, Rachel
3

Ben wel benieuwd wat je gekozen hebt en hoe het nu gaat.

10 aug 2022, 22:08, Lotte435

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer